NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare rot, gjør de feil på faktura kan de ikke kreditere. tok over 4 måner og få svar fra de, etter 10 sendte mail, og fler telefoner.
Routeren er ikke sikker (åpent nett), kan ikke legge inn password. Dessuten står den kun og blinker blått. Appen er fulgt til punkt og prikke.
Kjøpte fiber 300/300 uten utstyr (modem/router) då eg har sjølv av høy kvalitet. Fekk tilbudt ein pris frå selgar, og blei forsikra om at sidan eg ikkje skulle ha noko utstyr frå dei, kun link til mediaconverter, ville introprisen vedvare etter dei første 12 mndane. 12 mndr/1år seinare har linja vore bra stabil, men selger har tydeligvis overlegent løyet til meg når det kom til prisen. Den blei jekka opp no, og tross at kunne vise til skriftleg dialog som viser til tilbod frå selgar, var det beste Nextgentel kunne tilby 12mndr binding, mot at prisen bare gjekk opp halvparten so mykje. Useriøst firma.
Får ikke koblet TV til pc.ingen kobl skjema for de forskj.komp. Gammel 'epost satt som standard med glemt passord Får ikke bytte.
Avtalebrudd. Ingenting stemte med lovet avtale. Feil i leveransen varer kom som ikke var avtalen
Internet OK TV Telenors betjening var vesentlig bedre
Bra. Men vært litt ustabilt, vet ikke hva det kommer av. Bra med TP basestasjon, siden jeg har mesh fra TP fra før.
Tipp, topp. Enkelt og greit. Fungerer som det skal.
Har ikke opplevelser som trekker hverken opp eller ned.
Fikk beskjed om at ruteren hadde rekkevidde på 45 m, men den når ikke ned i kjelleren engang. Skulle være mye bedre enn telenor sin, men akkurat samme greien😳 Ellers funker det greit, men 100/100 er litt for dårlig hastighet.... Det var det de mente var nok
Det funker greit, men samme linje ga tidligere 100 mgb trådløst over hele huset med Telenor. Det skjer ikke nå. Ofte bare 60 - 70 mgb i 2 etg.
Kunne ønske meg en ruter til for bedring dekning i hele huset
Hei, Herdis S Tusen takk for din tilbakemelding her på Bytt.no! Så kjekt å se at internett har blitt bedre i hele huset med fiber fra oss, det er vi veldig glade for å høre 💚 Jeg kan dessverre ikke ut fra denne omtalen se hvilket utstyr du har, men vi tilbyr meshløsninger hvor du kan bygge på med ekstra bokser for å forlenge rekkevidden på WiFi. Du kan ta kontakt med oss på telefon 98707979 så kan vi hjelpe deg med å se på dette 🤗 Vi takker for at du velger internett fra NextGenTel og ønsker deg en strålende dag 🌞 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel
Har opplevd litt stans i avspilling av en video, men for det meste er det ok.
Bare rot med oppstartstidspunkt til det punkt at jeg benyttet angreretten, men dere hevdet at den kun gjaldt for RiksTV. Har ikke fått noe annet angrerettskjema fra dere. Jeg returnerte mottatt utstyr uten å pakke det opp.
Jeg har fått utstyret fra Dere, men har ikke lykkes å få det koblet opp. Dette har jeg videreformidlet tidligere. Jeg trenger manuelt hjelp. Og dette kunne æ få når jeg takket ja til å blir kunde hos Dere. Jeg kommer til å avslutte kundeforholdet før det er begynt, om jeg ikke får hjelp. Vh Roger R
Internettet kjem og går som ein jojo. Ikkje stabilt tv