Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte betale egenandel 2 ganger for samme sak. . .
Ekstra døgn på feriested grunnet flykansellering. Fikk dekket alle ekstra utgifter til hotell og taxi. Meget rask saksbehandling.
Vi fikk rask service og svar på våre spørsmål og henvendelse. Hyggelig personale. Bare gide ord å si om Fremrid Firsikeing.
Fikk vannskade på min iPhone som gjorde at lyden vart dempet. Ikke reparerbar,så fikk tilsendt en annen som virket perfekt. Veldig grei måte å melde skade og oppfølging perfekt . Topp behandling , og veldig rask .
Bra service, og rask hjelp. Første skade jeg har hatt på flere år. Dette var smertefritt.
Fornøyd med behandling av saken min. Intet negativt
Vi gikk rask svar, og det var enkel å melde sak på nettsidrm
Foreløpig har alt fungert helt perfekt for oss. Raske på tilbakemeldinger.:-))
Gjør alt dem kan for å unngå å dekke skader , har hørt det fra flere ved andre som er kunder der
Reiseoppgjørene har gått greit. Gode nettløsninger
Historisk godt fornøyd, men med hensyn til forsikring av høreapparater ble jeg overrasket over at de ikke er fullforsikret
Ble raskt behandlet, tok kontakt pr telefon da jeg ikke fikk til å melde saken på nett, og fikk god hjelp sv saksbehandler pr telefonen
Enkel prosedyre for skademelding og svært raskt oppgjør!
Endret flyvningen for 24 timer uten en eneste forklaring. Måtte å vare på flyplassen i utlandet mer enn 30 Timer med 2 små barn. Forsikring nektr å betale kosnader, flyselskap nekter å si grunn til dette og å ta ansvar. Alle gjør hvordan de vil, kundene betaler forsikring dor egen sikkerhet Men til slutt for den ikke. Vurderer alvorlig å bytte selskap, hvor jeg har alle forsikringer og de er mange.
Dette må være den dårligste kundeservicen jeg noen gang har fått. Dette er en bedrift som kan sammenlignes med god gammel mafia kultur. 0 hjelp å få.
Lureri ved skadeoppgjør. For å få fult oppgjør så må en velge ett gavekort til en butikk en ikke bruker. Selv om dere allerede har trukket kr 4000 i egenandel og 20% i alder på erstatningsbeløp. Dette er dårlig service.