Scoopr Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var lei av alltid å kommunisere med forskjellige folk, og tidvis også med ulike svar. Kom tilfeldig over Hudya og ga de en mulighet til å få oss som kunde. En hyggelig konsulent å forholde seg til, som prøver å gi en god forklaring og svarer meg normalt, selv om jeg har et amatørmessig spørsmål. Dette ser lovende ut! :-)
God service, hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. Gode forsikringer som gjør at jeg føler meg trygg.
Veldig bra kundeservice og nettløsning. Enkelt å forsikre ny bil. Billig
Prøver ut Hudya nå for første gang. Virker som et bra konsept med gode priser. Må komme tilbake til hvor fornøyd jeg er etter at jeg har hatt mobil, strøm og forsikring i dette selskapet.
Var fornøyd i starten men det var helt til ett annet selskap kom med en bedre pris. Men årsaken til at jeg sa opp avtalen hos Hudya var at at personen som var kundeansvarlig ikke svarte på epost eller telefon når jeg fant ut at det ble for dyrt hos dem og om vedkommende kunne se over forsikringen på nytt.
God pris og gode vilkår. Ble i grunnen overrasket over prisen og vilkårene, trodde ikke de matchet mitt tidligere selskap. Og en imøtekomme kundebehandler som forklarte alle spørsmål grundig.
En kundeservice som jeg ikke har fått noen annen plass, så det fortjenes ros. ☺️
Det er billig, du får grundig info om hva du vil bestille. Jo fler forsikringer jo mer sparer du👍🏻 Man kan ikke skape et bedre førsteinntrykk!! Skjønner godt hvorfor de topper listene.
Jeg byttet nettopp forsikringsselskap og er fornøyd med den prisen og servicen jeg har fått!
Mer lettilgjenglig kundeservice og lavere pris enn konkurrentene jeg har vært i kontakt med, gjør at samtlige forsikringer nå er samlet i Hudya.
Anbefaller denne forsikringsselskap, gir gode priser med bra dekning og ikke minst hyggelige folk å prate med!
God kundeservice, høres ut som de har noen gode forsikringer på plass. 👍
Jeg fikk samme forsikringer i Hydia, mye billigere en det forsikringsselskapet jeg hadde før.
Vanskelig å si noe konkret som æ enda har en måned oppsigelse på tidligere selskap og at servicen er så god som saksbehandler sier, men forandring fryder.