Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Scoopr Mobil
3.8
302 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil og Scoopr sine kunder.
Scoopr Mobil sitt samarbeid med Skymobil avsluttes, ettersom Skymobil har overført sine kunder til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Scoopr Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Scoopr Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
302 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Scoopr Mobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Scoopr Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 302 omtaler om Scoopr Mobil

FILTRER OMTALER
198
28
13
13
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

God og hyggelig hjelp med å løse fakturaproblemer. Mulig min feil.

Omtale av  Lasse M

Får all den hjelpen jeg ber om. Forbedring? Tja, jeg kunne fått beskjed om at bare den ene avtalen min med dere ble overført til Fjordkraft. Mvh Lasse

Nyttig (0)

Hjelpen kom umiddelbart

Omtale av  Kari

Mobilen oppdaterte seg, og jeg hadde klart å miste mitt nye kodekort før jeg hadde sikret opplysningene og laget passord til Minside (feriemodus!) . Kort etter min desperate mail kom redningen. Det var fortere enn forventet!

Nyttig (1)

Helt nydelig kundesupport

Omtale av  Håkon B. F

Fortsett sånn! Kort og kontant, og hyggelig. Ventetid finnes ikke heller. Ringer opp igjen når samtalen bryter. Fantastisk.

Nyttig (1)

Fornøyd!

Omtale av  Kenneth

Billig og bra! God kundeservice! Kunne vært noe bedre dekning. Har noen få ganger opplevd og bli brutt under samtale. Håper dette forbedrer seg i fremtiden.

Nyttig (1)

Rask og god service!

Omtale av  Ronny

Ba om å få stoppet oppføring i opplysningstjenester. Dette ble gjort innen få timer fra jeg sendte mail.

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Elendig kundeservice

Omtale av  Bjarne

Har mobilt bredbånd for å bruke til tv streaming både i bobil og hjemme. Funker greit for det meste, men midt i sportsendingen rundt kl.20 forsvinner plutselig nettet!!! Får melding om at nettet er strupet fordi vi har nådd grensen på 100gb! Vi har valgt denne leverandøren nettopp fordi vi kan bruke fritt og betale etter forbruk (uten et fast mnd beløp). Selv om prisen blir høy ved kontinuerlig bruk. Har ikke blitt informert om noen som helst grense. Og siden de ikke er å nå etter kl.20 sitter vi der uten nett resten av kvelden 😡🤬🤬. Dette er for dårlig, det må være lenger åpningstider for kundeservice!! De burde også ha varslet i god tid før nettet ble strupet ned.

Nyttig (3)

Hurtig og greit

Omtale av  Da

Hurtig og greit svar og tilbakemelding. Veldig bra levert.

Nyttig (0)

Rimelig og god kundeservice

Omtale av  Dina

Har hatt dette abonnementet i over 1 år og er fornøyd. Rimelige priser og kundeservice er hyggelige, hjelpsomme og raske å svare. Jeg har ikke opplevd skjulte kostnader. Et tips er å lese i alle abonnement priser på nett om mva er med eller ikke:)

Nyttig (0)

Svindel og bedrag, styr unna!!!

Omtale av  Johannes V

Som bransjen generelt setter de ned prisene på databruk. Problemet er at de ikke opplyser eksisterende kunder om dette. De fortsetter å fakturere eksisterende kunder med gamle og for høye priser. Når man konfronterer dem med dette blir man svart av en kunnskapsløs "kundekontakt" som opptrer arrogant og med alle "piggene" ute. Du blir servert løyner og kalt idiot. Hvis de hadde hatt minimumskunnskap om kundeavhengig forretningsdrift ville de ha visst at det er mye billigere å tilfredsstille en eksisterende kunde enn å skaffe en ny. Styr unna!! Jeg oppforder alle eksisterende kunder som har et 1GB eller 3GB abonnement om å sjekke hva de faktisk betaler. 1 GB skal koste 125,- og 4GB koster 199,- Har du ikke fått tilbud om disse prisene, bytt leverandør umiddelbart!!!

Nyttig (4)

Greit nok

Omtale av  Harald

At gamle kunder får mye dårliger abo enn nye kunder er hårreisende dårlig. Blir datamengde for et abo oppgradert MÅ det gjelde alle. Vi opplevde å betale det samme for 3GB som nye måtte betale for 6 GB. Slik praksis går bare ikke an!

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:26

Hei Harald, takk for din omtale. Det er beklagelig at det oppleves på denne måten. Dette er forskjellige abonnementer med forskjellig mengde data og kan derfor ikke sammenlignes på samme måte. Vi lanserte nylig en ny produktserie med forskjellig mengde data. Vi kan ikke endre abonnement uten samtykke på vegne av våre kunder. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi se på dine abonnement Hilsen kundeservice

Nyttig (1)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra priser

Omtale av  Nina

Gode tilbudt og lett å bytte abonnement om man trenger. Rask og god service

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24

Hei Nina, takk for din omtale. Så hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice teamet

Nyttig (3)

Sperregeyr kr 598!! Byttet selskap på dagen!

Omtale av  Terje S

Telefonene til HELE familien ble sperret UTEN varsel grunnet glemt betaling. Sperregebyr kr: 598,-. Kunne i det minste sent en purring eller ringt først. Men 10 kroner til frimerke var vel for mye! Tydelig at dette selskapet spekulerer i gebyrer.

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24

Hei Terje, takk for din omtale. Det er beklagelig at du har opplevd dette. Ved manglende betaling sendes det varslinger per sms/epost, samt per post. Vi varsler også før abonnement sperres. Ta gjerne kontakt med kundeservice [email protected] eller 418 00 000 så kan vi få sett på dette. Hilsen kundeservice

Nyttig (7)

Helt super!

Omtale av  Line

Priser og kundeservis er det beste😁👍 har prøvd andre abnm. Hos andre. Men denne er klart best! Hilsen Line

Svar fra Scoopr Mobil
14.07.2021 10:24

Hei Line, takk for din omtale Så flott og høre at du er fornøyd med ditt abonnement og vår kundeservice! Hilsen kundeservice

Nyttig (2)

Høy pris, dårlig service!

Omtale av  Stavangerdame

Selskapet skrur opp priser på eldre kunder, lurer inn nye med velkomsttilbud. Dette tilbudet blit ikke tilbudt til eldre kunder. Det betyr at vi som har vært kunder en stund betaler mer enn nye. Et abonnement på 5GB til 279kr er ikke konkurransedyktig, det er spesielt irriterende når nye kunder får 5GB til 249kr. Elendig service. Ingen kompensasjon. Styr unna!

Nyttig (3)

Feilprising av abonnement

Omtale av  Håkon

Vi har hatt tre mobilabonnement hos Scoopr etter at vår tidligere leverandør blei oppkjøpt av Scoopr. Oppdaga tilfeldig at det som vi har betalt for våre to 3 GB abonnement (249,-) er det samme som de tar for 5 GB abonnent på nettsida, og for vårt 1 GB abonnement har vi betalt 149,- for, mens de selger de for 125,- på nettsida. Sendte ein mail og lurte på om dette kunne stemme, og fikk dette til svar: "Det ble i slutten av April lansert en ny produktserie som et velkomstilbud for nye kunder. 3 GB og 5 GB er forskjellige abonnementer, vi kan derfor ikke endre fra 3 GB til 5 GB uten samtykke, da dette er ikke de samme abonnement. Om dere ønsker så kan vi endre deres abonnement til 5 GB og 1 GB 125,00 kr om ønskelig, gjør da oppmerksom på at ved en eventuell endring vil dere miste oppspart rollover. Ønsker da spesifikasjoner på nummer og abonnement. Vi har ingen kompensasjon Ha en fin dag Med vennlig hilsen xxxx i Scoopr Kundeservice" Greit nok at de ikkje kan endre abonnement uten å varsle om det, men antar at de fleste ville satt pris på at de får 2 GB meir for samme prisen dersom ein var blitt gjort oppmerksom på det. Det samme med at abonnement blir billigere. Vil tro at det også er teknisk mulig å overføre opptjent rollover med ei endring av abonnement innanfor samme selskap. De mista i alle fall tre abonnenter med denne måten å løyse det på...

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Får du det du betaler for? Det er vanskelig å vite.

Omtale av  Cecilie

Oppdager ved en tilfeldighet at mitt abonnement ble strupet ved 8G. Dette selv om jeg har høyere antall GB i inkludert i mitt abonnement som ikke var brukt. Var da også helt uten nett, fremfor at det gikk sakte. Forsøkte først å kjøpe mer nett da jeg trodde jeg var tom, men da det ikke kom noe bekreftelse på sms om dette måtte jeg kontakte kundeservice (heldigvis en hyggelig person) . Det gikk 2 timer før jeg kunne fortsette å jobbe med epost / videomøter, og nettet var tilbake. De hadde ingen alternativ løsning i mellomtiden, og jeg ble ikke tilbudt noen form for kompensasjon. Scoopr kunne ikke svare på om nettet mitt var blitt strupet før pakken jeg hadde betalt for var brukt opp ved tidligere anledninger også..

Nyttig (3)
Forrige
Side 1 av 19

Scoopr Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR