Telenor TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt for dyrt. De tviholder på sitt monopol. Når man tar kontakt med de og skal si opp, så har de plutselig et bedre tilbud liggende.
De svarer ikke på mail sendt til kunde service,sendte 3 mail til dem uten svar,fikk ikke de streaming tjenestene jeg ble lovet og de sendte meg en dekoder(og regning selvfølgelig) noe jeg ikke hadde bestilt
For dyrt og produkte Tewe burde være mer flexibelt med tanke på at dette er ei hytte
Lyd og bilde er ikke synkronisert. Reklamerer men ingenting blir bedre selv om jeg følger deres instruksjon.
Dette er jo fryktelig dårlig, har sendt gjentatte mailer. Er dette passende språk? Er veldig skuffet, får ikke noen tilbakemelding eller bekreftelse på henvendelser. I tillegg så kreves det minst 300 tegn for å bli tatt på alvor!!! Har nå prøvd å få kontakt med dere gjentatte ganger, dette kan ikke gjentas for ofte. Håper dette er nok for dere forb...
Hadde Altibox i mange år og var veldig fornøyd. Flyttet til et borettslag med T-we/Telenor som en del av felles fordelene... Det er som alle andre sier.. forferdelig, nesten hver eneste dag opplever vi problemer, enten stopper programmene vi ser på plutselig og vi blir sendt til Home, eller får ikke vi spilt av pga "Manglende abonnement". Det ordner seg til slutt men etter min mening er dette et produkt som Telenor burde trekke fra markedet og ikke lansere den på nytt før de kan levere noe som er på lik linje med Altibox. Det er rett og slett et svikt fra Telenor ovenfor kundene sine.
Ustabile signaler for fiber tv som sjelden løses ved restart av t-we boks/rutere
Nå for Telenor sluttre med å bare sette opp prisene, vi har og foreldre generasjonen før oss har gjort firma til et mange milliardær firma som bare tenker penger og ikke på sine kunder! Jeg gir Telenor -9 av -10 mulige!§
Førstelibje support er ok, men straks de ikke kan svare er eksperthjelp vanskeligf å få tak i. De lover at de skal ringe, men det skjer bare i 50 % av tilfellene, og bare tter mye venting.
Det er en kamp å holde prisene nede, siste 12 mnd snek de opp prisene 3 ganger. I tillegg så skrudde de ned brebånd hastigheten fra 500 til 100 mb sec, nei gleder meg til å prøve NextGenTel, besparelsen blir 3200 i året, mer en nok for en pensjonist! Ja og til sist alle de utidige forsøkene på å selge dyre mobil abonnementer, nei jeg holder meg til PlusMobil 139/ mnd.
for dyrt for en stakkars pensjonist å ha tv fra Telenor
ekstrem dårlig net, ekstrem dårlig kundeservice veldig dårlig net hater det ass
Ble lurt av selger som gav ukorrekte opplysninger om fiber-tv pakke. Var heller ikke mulig å få sjekket på deres nettside om opplysningene stemte. Vi får altså ikke det vi (ifølge selgeren) skulle få, og sitter nå med en innholdspakke som vi i utgangspunktet ikke har behov for, med bindingstid. Oppdaget dette tilfeldigvis 2 uker før oppstart. Kontaktet Telenor om dette, men alt de kunne gjøre var å beklage... Makan til kjeltringer... 😡
De har priset seg ut av markedet. Arogant oppførsel av kunder som har brukt Telenor i 30 år.
Ustabil boks. Må stadig restartes for å virke som den skal
Opplever at nett faller ut og ‘henger’, kjøpt hastighet er sjelden oppnådd. Koster for mye når kvaliteten ikke er bedre.