Telia TV opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sykt dårlig brukergrensesnitt på app for Apple tv. Tungvint og uoversiktlig
Topp signalkvalitet alle sportskanaler fleste apper er svært fornøyd. Avanset dekoder.
Midt i programmet kommer det opp melding: 'noe gikk galt med avspillingen, vent litt og prøv igjen' - så begynner begynner et hjul å gå rundt og rundt, og rundt og rundt.. Dette kan skje opptil flere ganger i et program, og nå i det siste nesten daglig. Styr unna!
tv henger seg opp. A la Noe gikk galt, Kan ikke spille av..prov i gjen senere er beskjeden. Utrolig irriterende.
Elendig internett som har en nedetid igjen og igjen og igjen selv i sentrale urbane strøk. Dritt lei og umulig å få kontakt med dem. Hadde det ikke vært for sameiets avtale hadde jeg byttet umiddelbart. Makan.. håpløst når man f.eks. har hjemmekontor og setter din lit til at internett fugerer som det skal. Før det er nede resten av dagen. Og gjerne også problemer påfølgende dag..
Telia er utrolig dyrt. Og de tar betalt for alt. Og lite kanaler som faktisk er noe å se på. De aller aller fleste kanalene man kan velge med poengene er drit dårlige.
Håpløse. Informerer ikke om arbeid på linjene. Stopper, hakker sendinger, særlig om kvelden og nettene, og kobler opp/ned telia boksen i vilden sky. Helt forferdelig har det blitt etter at de overtok GET. Kundeservice "drive'en" som GET hadde er fullstendig fraværende. Kommer ikke inn i huset neste sted jeg flytter til om ett års tid.
Fikk installert 5 trådløst etter en selger var på døren og sa at det var like bra som Coax, det er det IKKE. Først byttet de router 3 ganger, fike den ikke til å virke, kom tilbake etter 14 dager byttet på nytt men det viste seg at det var feil på antenne, Takk gud for at jeg fremdeles hadde Telenor om ikke hadde jeg vært uten intenett. som andre her erfarer erfarer jeg det samme - Teliaboksen stopper opp. - Spinner og bildet fryser. - Boksen mister koblingen mot internet. Fikk byttet boks men de samme problemene fortsetter, skulle betale 2000 for installasjon, hva fikk jeg for det? En gjøk som satt opp en antenne ute, resten måtte jeg jo resette og installere selv. Hold dere LANGT unna trådløst TV 5G fra Telia, det fungerer ikke, liker du sport er det et sjansespill boksen kan stopp midt i VM i skiskyting og når det er oppe og går igjen er skytingen over. Passer best for enslige pensjonister som har god tid og trenger noen å snakke med for support hos Telia vil du ble veldig godt kjent med, flere ganger i uken
De svarer konsekvent ikke på oppsigelse. Når du endelig kommer igjennom, må de sette deg over til oppsigelses-avdelingen med ny enorm ventetid. I mitt tilfelle brukte jeg 3-4 dager på prosessen og timesvis med venting. Som eksempel lot jeg telefonen bare ringe på vei til hytta, den ble ikke besvart på de 3 timene det tok. Det er også masse rot med regninger i Telia. Merk deg at de alltid er høyere enn det du egentlig skal betale, og ikke motsatt. Da kan man jo lure på om det er gjort med overlegg. Jeg har ringt inn flere mnd på fakturaer som ikke stemmer. Det har også skjedd at beløpet jeg ble kreditert havner på neste faktura. Når man endelig får sagt opp, skal de ha deg til å betale for en 14 dagers periode i etterkant av oppsigelses datoen.
Fungerer knapt. Elendig! Klarer ikke teksting. Problemet ble oppdaget i oktober 23 og er anda ikke løst! Vil plutselig ikke spille kanaler valgt gjennom TV-guide. Tv-bildet ser til tider ut som kom det fra en slitt VHS. Det er helt utrolig at Telia kan sende ut noe slikt for oss som bruker Apple TV.
Ustabilt Internettet faller stadig ut Jeg har hatt Altibox i mange år - fungert optimalt Byttet til Telia pga kampanjepris Angrer så veldig , er SIM å være tilbake med Canal Digital som var en « disaster» Vet ikke hvordan jeg skal holde ut et år som jeg har bundet meg til
Anbefales ikke! Noe av det treigeste software jeg har opplevd. Skjerp dere med teknologien Telia, vi er i 2024; ikke 2010.
Dårlig kvalitet på WIFI modem som må byttes ut ofte. Dyrt tilgang på kanaler. De øker prisen fra 1.03.2024 med 50 kr.
Fikk et godt tilbud fra min lokale fiberleverandør, valgte da å ta denne tjenesten fra telia sammen med fibernett. Fikk en telia box til å bruke hjemme, så kan jeg bruke appen ellers når man er borte. Syns det er veldig lett å finne frem det man ønsker å se, Det er satt opp mmed poeng system for å aktivere andre kanaler å strømmetjenester. Og dette kan man enkelt endre på etter det man ønsker å se på. Eneste jeg vet er at de forhandler om dagen med Viaplay, håper de får til en ny avtale.
Jeg har hatt telia box i en måneders tid, og er godt fornøyd med løsningene Telia har valgt. Når man først er blitt vant med å bruke fjernkontrollen og har fått litt erfaring, går det meste på skinner. Det er i alle fall min erfaring. Man kan spole hurtig forbi reklame på opptak, eneste unntak er Tv2 play. Det er enkelt å finne de ulike kanalene jeg abonnerer på og å ta opp program. Ellers finnes det gode brukertips både på telia.no og YouTube.com. Jeg bruker mye appen YouTube, der kan jeg laste ned min favoritt musikk. Her kan man også klikke seg raskt forbi uønsket reklame. Det eneste jeg savner på telia box, er gamle gode text tv for, for eksempel raskt å få en nyhetsoversikt. Jeg brukte ofte text tv på Get box, også på utenlandske tv kanaler og da ofte på tysk og spansk tv. En annen svakhet er at dersom du vil ta opp en film som begynner før kveldsnytt, og fortsetter like etter, blir bare første delen tatt opp. Men alt i alt fungerer det meste veldig bra, og teknologisk er den nye telia boxen et kvantesprang i forhold til den gamle Get boken.
Jeg sa ja til abonnementet men oppdaget jeg at bindingstid er 12 måneder Nå betaler jeg 1200 kr pr månder for ingneting Tjeneste er elendig og dååååårlig for pengene. Jeg er utrolig lei meg for dette.