Fortum opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er kunde hos NorgesEnergi, Fortum ringte meg for noen år siden på et tidspunkt jeg ikke hadde anledning til å snakke, ba om tilbud på epost, når jeg kommer hjem ønskes jeg velkommen som kunde. Slik FREKK markedsføring aksepterer ikke jeg og nå fusjonerer disse to. Om jeg hadde fått betalt for å bruke strøm fra Fortum, ville jeg ikke hatt noe kundeforhold pga helt uakseptabel markedsføring.
Det er bra og økonomisk.Har også lading via recharge gjennom Fortum
Jeg ble tilbudt en bedre avtale enn den jeg hadde fra før, helt uten noen grep fra min side. Jeg sa tidligere opp min avtale med Fortum og byttet til annen leverandør, først da kom de på banen med et bedre tilbud. Nå kom tilbudet automatisk opp i appen, så fort de hadde en bedre avtale. Dette mener jeg er slik man skal behandle eksisterende kunder!
Jeg er veldig fornøyd hver gang jeg hadde litt økonomisk problem de forstår meg og de gjør hva de kan og hva er mulig for å gi meg mer tid for å betale de er supert og hyggelige mennesker Takk for det
Hei Oana, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker alltid å hjelpe våre kunder. Det er vår prioritet å sikre at alle føler seg godt ivaretatt og forstått. Vi setter pris på deg som kunde, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er veldig billig strøm og støtte kunde jeg er glad for å bli kunde hos fortum. Mvh Sawsan
Hei Sawsan, Tusen takk for din omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Bare å gi beskjed om det er noe du lurer på så er vi alltid klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Everything s was very good and I think you very much for your service
Hi Khaled, Thank you for your kind words. We strive to provide the best support possible, and its great to know that our efforts are making a difference for our customers. Best regards, Sofie // Fortum Strøm
Prøvet å selge meg elbil lade app 29kr mnd. Noe kan gjøre selv i bilen.
Hei Joakim, Tusen takk for din tilbakemelding. Med Smartlading flytter vi ladingen fra timer med høy strømpris til timer med lav strømpris. Vi ønsker å informere kunder med elbil om tjenesten, slik at de er informert om muligheten. Hvis bilen din allerede har denne løsningen, er ikke tjenesten noe for deg. Noe som er helt i orden. Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Beste strømleverandør..appen er lett og fin for å følge med på pris
Hei Siw, Tusen takk for hyggelig omtale av oss som strømleverandør. Det er flott å høre du er fornøyd med appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre appen mest mulig brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor pris på din tilbakemelding, og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Greit å kunne følge med hva strømmen koster til enhver tid på døgnet. Da har man noe å hå etter og kan vurdere når man kan vaske klær
Hei Beate, Tusen takk for fin omtale. Det gleder oss å høre du er fornøyd med oversikten i appen. Vi jobber kontinuelig med å forbedre våre tjenester og setter derfor stor pris på din tilbakemelding. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
God kundeservice gode priser og avtaler. Blir møtt med forståelse og respekt fra kundebehandlere.
Hei Monica, Tusen takk for fantastisk omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal alltid møte våre kunder med respekt og forståelse. Det gleder oss å høre du er er fornøyd med våre priser og kundeservice. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Man kan ikke stole på Fortum, hva gjelder fakturering. Kundeservice har ingen anelse om hva reskontra er, og de vil heller ikke vite, dessverre. Ofte ligger prisene over regulert gjennomsnitt, og når de påstår at -2 öre vil gi avdrag på faktura, ja da er det en sannhet med STORE modifikasjoner.Alt som alt vil jeg likevel beholde Fortum, da det betyr at jeg får èn faktura, Håper derimot at sammenslåing med NorgesEnergi vil medföre like dårlig service som NE hadde , men at servicen hos Fortum for övrig, vil overskygge NE´s totalt fravärende service! Uansett vil jo faktura bli generert ihht. GJENNOMSNITTSPRISEN per måned .... ikke per time du bruker ström! Gå igjennom fakturan, og klag omgående om den er feilaktig. Oppdager du feil etterpå, er ingen villig til å innrömme feil!
Hei Marit, Tusen takk for din omtale. Vi beklager på det sterkeste at du har hatt en negativ opplevelse med oss som strømleverandør. Alle med en spotprisavtale har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen blir beregnet på følgende måte: Forbruk time 1 * Spotpris time 1 + Forbruk time 2 * Spotpris time 2 + Forbruk time 3 * Spotpris time 3 + osv ... Så summeres dette før det deles på totalt antall KWh slik at du får din gjennomsnittspris som én linje på fakturaen. Prisen du ender på er med andre ord avhengig av når på døgnet strømmen blir brukt. Mistenker du det er noen feil med forbrukstallene er det netteier som må kontaktes da det er de som eier alle "fysiske" deler i strømnettet. Gjerne kontakt oss direkte om du ønsker vi skal undersøke saken nærmere. Du kan kontakte oss på [email protected] eller på telefon 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fin og grei app , bruker den praktisk talt hver dag. Veldig nyttig.
Hei Håkon, Tusen takk for omtalen. Så hyggelig å høre at appen oppfyller dine forventninger og behov. Det setter vi stor pris på. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fornøyd. Greit med bare en regning. Har egentlig ingen negative erfaringer, så langt i alle fall.
Hei Jan, Tusen takk for fin omtale. Hyggelig å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Konkurransedyktig pris og veldig god oversikt over alt i appen
Hei Bodil, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre du opplever oss som konkurransedyktig. Vi legger stor vekt på å tilby et godt utvalg strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi er her for å fortsette å være din pålitelige strømleverandør. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det er et godt system der jeg får både sparetips og ser på appen når strømmen er dyrest og billigst i løped av dagen. Jeg kan se hvor mye min strømregning blir antatt. Og jeg betaler nettleien i sammen med strømmen så slipper to regninger. Er superfornøyd!!!
Hei Anita, Tusen takk for positiv omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vi jobber kontinuelig med å gjøre appen mest mulig brukervennlig for våre kunder. Vi setter derfor stor pris på din fantastiske omtale vedrørende appen vår. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Vanskelig å forstå fakturaene. Må ofte ringe for å få postene nærmere forklart. Kundeservice stenger 16:00. Burde vært lenger.
Hei Finn, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi kan forstå faktura kan virke komplisert. Vårt mål er at du ikke skal ha noen spørsmål knyttet til hva som står på faktura. Vi har derfor laget en fakturaforklaring på våre nettsider: https://www.fortum.com/no/strom/alt-om-strom/stromregning/fakturaforklaring Der kan du se et eksempel på en faktura som vi har delt opp med forklaringer for å gjøre det litt lettere å forstå. Om du har ytterligere spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm