Meny

Billån fra USBL (DNB)

Alle Billån
Bytt til USBL (DNB)
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
22%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
""Excellent" customer support"

Tried to open foreign currency account. On a call I was told that the interest rate can never be negative on such an account. Some time later I received papers from DNB according to which it seemed that I will always have negative interest rate. All right. Trying to reach them via customer service. The first two calls they just hung up after my greeting back. Then I spent about 3 hours in a call most waiting for someone to answer. I was redirected to different departments 5 times. On the last attempt they started to send me back to the departments I have already talked. As result I wasted 3 hours and did not get an answer for a single simple question.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Svindel i nettbank"

Ble svindlet i nettbanken, leverte klage til DnB, de forlangte å få dokumentasjon og jeg leverte inn det jeg hadde, men allerede før innleveringsfrist hadde de stemplet meg som den skyldige, ikke fått hjelp til å få pengene tilbake, dårlig kunde behandling da de reklamerer med forsikring på Mastercardet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Håpløst å komme i kontakt med"

Håpløst å komme i kontakt med. Kommer til en telefonsvarer. Over 50 min ventetid. Får tilbut om tilbakeringing. Når tilbakringing kommer, så er det ingen i den andre enden. Bruker en hel dag på å forsøke å få kontakt uten hell.

Dzenan H
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservicen till kreditkort är katastrofe"

Kundeservice er for dårlig. Kredittkortproblemer, og så må du vente 30+ mi i kø. Nesten slik at de vil at mor ikke skal løse det og betale gebyrer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig på kundekontakt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må alltid bruke lang til på å vente i telefon for å få direkte kontakt med kunderådgiver. Lagt ned en rekke fysiske kontorer i vårt distrikt, Innlandet. Var trege med å sette ned renta da styringsrenta fra Norges Bank ble satt ned våren 2020.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Beste banken for unge"

Utrolig fornøyd med både mobilbanken og spare-appen! Får all infoen jeg trenger, og kan enkelt utføre det jeg skal på en superenkel måte :-) Spennende å være beta-tester og få innblikk i de nye funksjonene. Har vært kunde i 14 år og kommer ikke til å bytte bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"dnb VAR bra en gang !"
1 syns denne omtalen er nyttig

For Mange År siden valgte Jeg å bli Kunde hos dnb fordi de var Gode på å drive Bank samt at de hadde Gode Konsulenter

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Tilfredshet med banken er minus 6 minst!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Av alle banker, tror jeg det må være dnb som respekterer kundene sine minst. Etter 2 forsøk med å bruke denne banken er beslutningen endelig og ugjenkallelig. Aldri mer skal jeg ha noe med dnb å gjøre. Og like elendig er dnb eiendom også. De annonserer med 12 000 i rabatt for meglertjenster til USBL medlemmer, men tror noen at de virkelig gir bort den rabatten? Neida, de plusser nok på først, for etterspør du seinere da får du ikke rabatten. De er noen luringer hele konsernet. Og jeg advaarer dere som vurderer å bytte til dnb. IKKE GJØR DET!!!

Svar fra DNB Bank
11.01.2021 13:51
Hei, Bjørn. Takk for at du tar deg tid til å skrive en tilbakemelding. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Det stemmer at du som USBL-medlem får 12 000,- i rabatt ved salg av bolig og fritidsbolig, og denne trekkes fra provisjonen. Hvis det ikke har skjedd håper jeg at du kontakter oss på eiendom@dnbeiendom.no slik at vi konkret får sett på hva som har skjedd. /Even
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR