Meny

Billån fra USBL (DNB)

Alle Billån
Bytt til USBL (DNB)
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
KJØPESUM
NEDBETALINGSTID
DIN EGENKAPITAL
62%
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
144
av 147 innen
bank
21%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"DNB lokalt"

Lokalt i Sarpsborg er serviceinnstillingen tragisk. Siste gangen jeg var innom var det ingen hjelp å få. Spurte etter hun som står oppført på min side, men på en forferdelig måte fikk jeg et svar at de ikke hadde spesielle kontaktpersoner til kunder. Ble bedt om å bruke en pc som sto der, men jeg trengte hjelp. Dro hjem, ringte helpdesk, hvor de var både sjokkerte og beklaget på DNBs vegne. Det samme gjorde de i Fr.stad.

Jarle H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ukomplisert"

Bra bank for en som ikke har boliglån. Meget godt kredittkort, med en av landets beste bensinrabatt, og mange gode tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Kjeltringer"

Var kunde i det som den gang var Bergen Bank på -80 tallet. Satt inn nok 25000 i innskuddsautomat. Pengene ble stjålet av ansatte.i møte med banken krevde de at jeg skulle fremskaffe vitne på innskuddet. Nei jeg ikke kunne. Da jeg anmodet om å få se opptak fra bankens kameraer, ble det avvist.

Stefan S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Sjokkerende dårlig service"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kunde supporten til DNB er den dårligste jeg har opplevd. Treg og nonsjalant service og uten synlig vilje til å prøve forstå eller løse problemet.

Svar fra DNB Bank
21.04.2021 14:38
Hei Stefan og takk for anmeldelse! Det er ikke kjekt å se at det er slik du opplever vår kundeservice. Vi takker likevel for tilbakemelding og tar det med oss videre. Ønsker deg en fin dag! /Betina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Drittbank"

forferdelig. alt er dårlig.. Banken må kjøpe banker og legge til kundene i en fusjon for og få nye kunder .Alle hater DNB og håper de fleste ikke gidder og bytte bank. først postbanken nå skal de fylle på med sbanken sine kunder

Svar fra DNB Bank
21.04.2021 14:38
Hei Petter og takk for tilbakemelding. Sammenslåingen forutsetter en offentlig godkjennelse og det er ventet svar på dette mot slutten av året. Vi syns det er trist å høre å høre at du mener slik om oss. Skulle kjøpet bli godkjent, vil vi gjøre vårt aller beste for å jobbe mot at våre nye kunder både føler seg velkommen og ivaretatt. Vi håper du i så fall vil gi oss en sjanse til å bevise det. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Dyrt og dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi hadde DnB som forretningsbank og min mann den som privat bank. Elendig kundeservice og masse gebyrer. Aldri mer DnB og kjøper de opp Sbanken bytter jeg bank

Svar fra DNB Bank
21.04.2021 14:38
Hei Bente og takk for at du deler din mening! Det er trist å lese at du opplevde DNB slik sist, slik skal det ikke være. Dersom sammenslåingen skulle gå gjennom håper vi du vil gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
Per H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"tragisk"
4 syns denne omtalen er nyttig

det er norgeste dårligeste bank så håper de ikke overtar s banken jeg bruker s banken og hvis de overtar s banken flytter jeg fra s banken Hilsen Per

Svar fra DNB Bank
21.04.2021 14:35
Hei Per og takk for at du deler dine tanker. Ved eventuell sammenslåing vil vi kunne ta med det beste fra begge bankene og sammen skape bedre tjenester og service. Vi ser positivt på denne muligheten og håper du vil gi oss en sjanse om det skulle skje. Vi håper du i så fall blir positivt overasket. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Trygve N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Katastrofal behandling av kunder"
4 syns denne omtalen er nyttig

DNB er arrogante, lytter ikke til kundene, ekstremt dårlig kundebehandlig og kjører over folk uten årsak .

Svar fra DNB Bank
21.04.2021 14:35
Hei Trygve! Så kjedelig at du er misfornøyd med vår kundeservice. Vi takker likevel for tilbakemelding og håper du vil gi oss en ny sjanse for å rette opp inntrykket. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR