Meny

Boliglån fra American Express Company (DNB Bank ASA)

Alle boliglån
Gå til American Express Company (DNB Bank ASA)
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
105
av 105 innen
bank
23%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Lavmål av kundebehandling"

Har vært kunde gjennom mange år. Fungerer greit på det jevne, men yter lite ekstra om man ikke utfordrer dem. Skuffende. En stor mastodon som viser lite individuell interesse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ikke bra"

Har hatt DNB fra når det var postbanken og videre til DNB når de ble slått sammen. Forferdelig mye trøbbel med både app, nettbank, betaling og appen har problemer ca annen hver dag. Etter alle årene jeg har hatt DNB har jeg nå byttet bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Feil i nettbanken har blitt en vane"

Har vært fornøyd med DNB, men så ofte som dere har problemer med nettbanken er et gigantisk minus. Det at man ikke får brukt kortet/satt inn penger på brukskonto når man skal handle mat, er på reise og lignende skal ikke skje i det hele tatt. Det er utrolig frustrerende og vi kommer til å finne en bank hvor dette ikke skjer, og hvertfall ikke så ofte som hos dere.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Anbefales ikke"

Super side og kundeservice, når innlogging etc. funker. En av de dyreste bankene som svært ofte har problemer med både nettbank og kort. Kjappest med oppjustering av lånerenter vs andre banker. Bankbytte anbefales!

Preben E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Etter 20 år er man en fremmed"

Man får PERSONLIG saksbehandler for muligens å føle seg spesiell. Denne saksbehandleren byttes ut til stadighet og hvis man søker lån blir man kontaktet av en annen, i mitt tilfelle en jentunge som i følge en slavisk tilnærming til beregningsalgoritmene arrogant kunne fortelle at jeg var konkurs. Dette til tross for at min gjeld nesten var halvert på 3 år. Byttet til Sparebanken Sør og sparte umiddelbart kr 2000 pr md. Ikke la deg lure av flotte fasader, styr unna.

August S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skulle ta penger ut fra minibank, ingen penger kom ut"

Da jeg skulle ta ut penger for å betale husleie ved DNBs minibank på Fornebu 4.10. kom ingen penger ut. Jeg fikk imidlertid kvittering på et uttaket og at pengene var trukket fra min konto i DNB. Jeg gikk inn til DNB Eiendom og forklarte saken. De ba meg ringe nummeret som sto på minibanken. Jeg ringte nummeret og kom til Nets. Jeg forklarte saken til de. De opprettet en sak på dette og sa at jeg måtte vente 3 virkedager før jeg skulle få pengene tilbake på konto. Jeg fikk også beskjed om at jeg skulle få en bekreftelse på dette per SMS. Jeg har imidlertid ikke fått hverken pengene igjen eller noen bekreftelse på SMS om at saken er opprettet. Etter å ha ventet tre virkedager, ringte jeg Nets igjen 9.10. og påpekte at pengene ikke var kommet tilbake på konto eller at jeg hadde fått noen bekreftelse på reklamasjonen. De ba meg nå kontakte DNB sin reklamasjonsavdeling og sa de ville sende bekreftelse på at sak var opprettet. Jeg kontaktet deretter DNB sin reklamasjons avdeling kl. 16:25 som da var stengt fikk jeg beskjed om i telefon. Jeg ringte Nets igjen for tredje gang 10.10. og påpekte at jeg fortsatt ikke hadde fått noen bekreftelse på at sak var opprettet slik de hadde lovt to ganger tidligere. Damen i telefonen sa at bekreftelsen jeg skulle få var ingen bekreftelse, men info om hva jeg måtte gjøre videre, dvs. kontakte DNB reklamasjon. Jeg forsikret meg om at saken min fortsatt sto i deres system før jeg la på. Jeg kontaktet så DNB sin reklamasjonsavdeling som ba meg opprette en sak skriftlig her på deres sider. Se vedlagt kopi av kvittering under på at reklamasjonssak er opprettet. Her blir jeg informert om at saksbehandlingstiden kan ta fra 1-3 uker.

Bjarte B. Å
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Gir ikke noe lån med overkommelig rente, men med en gang det var snakk om 18,7% kredittlån fikk eg"

Mer latterlig og dum kundebehandler skal man lete lenge etter, på grense til frekk og tålte ikke at eg blei frustrert over behandlingen. Blei tvunget no til å måtte ta fri fra jobb 4,5 timer minst for og komme meg til ein bank. Fordi ho meinte meg ikkje var meg etter mange spørsmål.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skikkelig dårlig kundeservice DNB"

Dårlig service. Hver gang de kan ikke svare på spørsmål. Zero kunde behandling. Slår av telefonsamtalen under kundebehandling. Når det gjelder informasjon som de krever spørsmål, man setter seg som en kriminelt. Til slutt ingen hjelp. I tillegg mann kan ikke disponere med sine egen penger når banken for utbetalingfullmakt fra ADVOKAT - det gjelder avdeling "Spesialengasjement". Vi er et par som er kunde hos dem med tenker å avslutte det fort mulig.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR