Meny

Boliglån fra American Express Company (DNB Bank ASA)

Alle boliglån
Gå til American Express Company (DNB Bank ASA)
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
DNB Bank omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
104
av 105 innen
bank
24%
anbefaler
DNB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig dårlig"

Vi har prøvd å endre admin i banken siden Desember og vil du ikke tro, at til dags dato er dette fremdeles ett problem å få til! Vi har sittet utrolig mange timer i telefon med kundeservice og fått beskjed gang på gang at ting skal være i orden nå, men det er det aldri. Vil absolutt anbefale folk å ta laaaang avstand fra DnB og finne seg en annen bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Lite hyggelig telefonsamtale"

Ufyselig kvinnemenneske jeg snakket med på telefonen. Hun ringte meg angående refinansiering etter at jeg sendte søknad. Det er HELT greit at jeg ikke fikk lånebeløpet jeg ønsket, men hun var lite hyggelig og ønsket ikke å høre på hva jeg hadde å si. Negativ tone og til tider freidig. Hun burde ikke jobbet med mennesker. Ønsker ikke lenger å være kunde etter denne samtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant"

DNB tjener penger så det griner etter men er ikke villig til å i nærheten matche andre bankers rente, selv om man er førstegangslåner og ung - i programmet BLU. Ellers er de fin på design og brukervennlighet i portalen. Men de prioriterer som alle andre å drysse milliarder på de som har aksjer på bekostning av Ola Nordmann. Tok også 3 måneder å få svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Måtte dessverre innom DNB på majorstuen å bestille kodebrikke, fikk først beskjed om å bruke selvbetjening (umulig uten kodebrikke) etter og omtrent ha kranglet meg til å prate med en kundebehandler ble jeg omtrent ledd opp i ansiktet av den unge rådgiveren som sikkert ikke var en dag over 21, skulle ønske det gikk an å gi minuspoeng.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"God bank – Elendig nettbank"

Bruker til vanlig Sbanken (tidligere Skandiabanken), siden nettbanken til DNB er så elendig. Bedriftsnettbanken til DNB er faktisk enda verre enn nettbanken for privatpersoner. Sbanken er også ofte billigere og har langt mer oversiktlige priser. Kundeservice er DNB derimot utrolig gode på. Jeg er ofte av slaget som har en del mer avanserte spørsmål (de enkle spørsmålene kan man jo stort sett Google seg fram til). F.eks. har jeg spurt både Sbanken og DNB om bl.a. hvordan valutakursene for Visa og Mastercard transaksjoner blir beregnet og hvor stor spreaden er. Og da ASK ble lansert, spurte jeg begge selskapene om de gevinstbeskatningen ble realisert om man senere ville flytte ASK-konto til en annen bank. I begge bankene greide ikke kundeservice å svare på spørsmålene mine, men DNB sendte i begge tilfeller spørsmålene mine videre til noen som viste og greide å gi meg et fullgodt svar neste arbeidsdag.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Skammelig dårlig kundeservice"

Byttet til DNB i januar da de liksom skulle være best på markedet, men enn så lenge har jeg overhode ikke vært fornøyd. Nettbanken fryser jevnlig og kundeservicen er så skammelig at det nesten ikke skulle vært lov. 2 av 3 personer jeg har snakket med har vært rett og slett udregelig, og ikke fikk jeg noe hjelp heller. Bytter tilbake til min gamle bank, styr unna DNB

Unni G. O. O. K
Kundetilfredshet
Rådgivning
"Bank i butikk"

Butikk har ikke penger og sier de selv ikke styrer dette, men banken sier det er opp til butikken å bestemme pengebeholdningen, hvem snakker sant, det er egne penger vi vil ha ut og bruke som vi vil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Bytte av bank"

Jeg har et AS og et enkeltperson foretak i DNB. Her kan jeg gjerne gi 3 stjerner. Jeg har vært personkunde siden før DNB fikk navnet sitt og har alltid betalt høyeste renter for lån av forskjellige typer lån, for dette kan jeg fortsatt belønne banken med 3 stjerner. Når jeg får bedre renter på spareavtaler som privatperson i andre banker og velger å flytte ut - så mister jeg retten til å logge inn elektronisk i bedriftsbankene. Disse kontoene blir nå holdt som gissel. Jeg får ikke betalt regninger, skatt og mva. Dette burde vært ulovlig og er iallefall dårlig forretningsskikk. - 6 stjerner Er dette lovlig? Er det mulig å være så kynisk? Dersom noen har et bra svar vil jeg gjerne høre.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR