Meny

Boliglån fra Gjensidige Bank

Alle boliglån
Gå til Gjensidige Bank
Vis flere valg
LÅNEBELØP
BOLIGENS VERDI
BEL. GRAD DIN BELÅNINGSGRAD
62%
NEDBETALINGSTID
DIN ALDER
LÅNETYPE
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Boliglån Ung
Gjensidige Bank
34 omtaler
2,84%
eff. rente
9 276 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boligstart
Gjensidige Bank
34 omtaler
2,84%
eff. rente
9 276 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Boliglån inntil 75 %
Gjensidige Bank
34 omtaler
3,00%
eff. rente
9 431 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Gjensidige Bank omtaler og erfaringer
2,5/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
102
av 105 innen
bank
35%
anbefaler
Gjensidige Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Dette er faktisk 2019!"

Hvis du aksepterer at kontoer fjernes uten at du har gitt beskjed om det, at du ikke får behandlet Avtalegiroer, kodebrikke som ikke fungerer, Visa kort som ikke fungerer, dårlig kundeservice, tekniske løsninger mht kommunikasjon på bankens hjemmesider som ikke fungerer i det hele tatt, uprofesjonelle forklaringer på alle vanskeligheter med banken, så er dette banken for DEG.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Nettbanken (appen) trekker kraftig ned!"

Gjensidige bank er i utgangspunktet veldig bra, og har meget gode betingelser og tilbud til feks ys medlemmer. Den store bakdelen er appen deres som er helt horribel. Layouten er ekstremt dårlig og uoversiktlig, har flere ganget trykt feil, og endt opp med å bruke feil konto. Ikke får man meldig om beløp som ikke trekkes heller om man velger en konto som ikke har dekning. Her har gjensidige MYE å lære fra konkurrentene sine. Sparebank1 for eksempel, har helt nydelig layout og brukergrensesnitt. Anbefaler at dere skroter denne appen, for den er, dessverre, nærmest ubrukelig.

Victoria
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Trakk gyldig finansieringbevis"
1 syns denne omtalen er nyttig

Var veldig fornøyd med gjensidige i begynnelsen med tanke på kundeservice, men fant fort ut at dette er en bank vi aldri vil bruke igjen. Meg og min samboer fikk finansieringsbevis og var klar for å kjøpe bolig. Før budrunde ringte vi og spurte gjensidige om alt var greit og om vi kunne gå inn i budrunden, da gikk de inn og sjekket saksnummeret og beviset vårt og vi fikk beskjed om at "Alt ser fint ut, kjør på! Lykke til". Vi vant budrunden, og kontaktet de angående kjøpet og hadde ett fin samarbeid frem til 2 uker etter vi hadde kjøpt. Da ringer de og sier at vi mangler egenkapital, og vi kontakter megler for å spørre om de kan kreve mer egenkapital når vi allerede har opplyst om inntekt, skattemeldinger, lønnslipper, egenkapital osv. Dette måtte vi gjøre før vi fikk beviset, så hvis vi manglet egenkapital mener jeg at de ikke burde gitt oss beviset, og i vertfall ikke si at vi kunne bare "kjøre på". Da megler ringte de trakk de finansieringsbeviset, dette fikk vi vite gjennom megler, og fikk en mail av gjensidige senere på dagen uten noen grunn for hvorfor. Når vi ringte og spurte om hvorfor, fikk vi ikke noe ordentlig svar.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Finns det værre bank egentlig?"

Hadde en liten kunngjøring å gjøre, dette ble visst for vanskelig for Gjensideige. Har ventet i flere dager på en bitteliten kunngjøring. Men jaja skal bli kjekt å få byttet bank.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundeservice i Gjensidige Bank er ufattelig dårlig og oppfordrer samtlige å styre unna denne banken. Har hatt flere problemer med det som i utgangspunktet burde være svært enkle ting, slik som å skaffe mine barn Bank ID, åpning av konto osv. Ting tar utrolig lang tid, styr unna.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Veldig vanskelig og komplisert å gjøre ting. Tar flere uker å få fikset bankid, bli lettere og fiks passordfeil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Gode avtaler for YS-medlemmer"

Svært gunstig rente på boliglån for deg som er organisert under YS-paraplyen. God rabatt på forsikringer. Brukervennlig nettbank. Kan bli bedre på innskuddsrente og gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig oppetid på mobilapp og nettbank"

Siden ligger stadig vekk nede. Umulig å gjøre transaksjoner. Manuelle transaksjoner kun mulig å gjøre frem til kl 16. Dette selvom mobilapp og nettbank ligger nede. Elendig vilje til å tilfredsstille kunder.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR