Meny

Forbrukslån fra BB Bank

Alle forbrukslån
Bytt til BB Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Forbrukslån - Representativ utlånsrente
BB Bank
Eksempelrente: Nominell rente 11,70%, Effektiv rente 13,41% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 48 282, totalt: 188 282
32 omtaler
13,41%
eff. rente
3 138 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Eksempelrente: Nominell rente 11,70%, Effektiv rente 13,41% lånebeløp 140000, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 48 282, totalt: 188 282.
BB Bank omtaler og erfaringer
3,3/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Trenger flere besvarelser
14
av 147 innen
bank
50%
anbefaler
BB Bank
Fortvilet P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Utnytter mennesker"

Jeg er pårørende til en som sliter med spillegjeld. Vi gjorde opp gjelden og ba dem slette kontoen og kredittkortet. Det gjorde dem ikke. Denne banken har ingen kundeservice. Ingen forståelse.

Svar fra BB Bank
29.10.2020 10.35
Hei!

Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger seriøst og prøver hele tiden å forbedre oss. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med vår kundeservice. Dersom gjelden er gjort opp så har vi ingen problem med å slette kredittkort, så lenge det foreligger fullmakt om dette.

Har du ytterligere tilbakemelding eller spørsmål så ta gjerne kontakt på e-post post@bbbank.no eller telefon 56 99 92 00kr.

Ønsker deg en fin dag,
Sara, BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
"KONKURRANSEDYKTIG RENTE"

Rask og effektiv låneprosess. Lett å komme i kontakt med. Savner ellers muligheten til å kunne logg inn og administrere eget lån.

Svar fra BB Bank
12.10.2020 12.51
Hei George,
Takk for din tilbakemelding!
Mvh,
BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyre og eier ikke kundeservice"

Det eneste bra med BB bank (nå eid av TF bank) er at det er relativt lett å få lånt penger av dem. Jeg var sjeleglad fordi jeg fikk samle alle løsgjeld i èn post og med bedre rente enn jeg vanligvis ble tilbudt. Men det ville vise seg at det er sabla dyrt å låne hos BB bank - jeg har aldri betalt så mye før. De er utrolig dårlige på orden og faktura - du får ikke faktura, du får en rar tekst i kommentarfeltet på avtalegiro som gir en total pris etter betalt giro, men denne sammenfaller aldri med det du egentlig skylder! Kundeservice vet de ikke hva er - de fraskriver seg alt ansvar når det kommer til avtalegiroene deres, og de oppdaterer ikke gjeldsregisteret selv om de sier de gjør det (jeg fikk i tillegg ett beløp for å ferdigbetale lånet som var en tredjedel av hva gjeldsregisteret sa, selv om da hadde BB bank oppdatert mine gjeldsopplysninger samme dag som jeg pratet med dem! ). Jeg ba om å få ordentlig faktura hver måned og ble tvert ignorert. Jeg ba om innsyn og forklaring av nedbetalingsplanen deres og fikk så vidt informasjon - de setter kundeservice på minus ti på rangstigen deres og er horrible å prøve å prate med på mail. Null forståelse og absolutt ansvarsfraskrivelse for alt og ingen interesse i å hjelpe kunder forstå eller løse ting. Så, * ikke faktura * Aldri oppdatert informasjon og låneforhold * skyhøye rentebetalinger med ekstra som ikke ligner grisen Min erfaring tilsier at jeg råder alle til å HOLDE SEG UNNA BB BANK FOR ALT DET ER VERDT!

Svar fra BB Bank
12.10.2020 10.47
Hei Kari,

Takk for din tilbakemelding. Vi tar slike tilbakemeldinger veldig seriøst og forsøker hele tiden å forbedre oss.

Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice. Vi oppdaterer Gjeldsregisteret en gang i døgnet i henhold til krav fra Finanstilsynet, men det er mulig beløpet varierer noe om man for eksempel har forfalt faktura.
Vi sender faktura i posten tre uker før forfall, med mindre man oppretter AvtaleGiro – fakturaen vil da bli trukket automatisk i nettbanken din. Kun kunde kan avslutte AvtaleGiro og faktura vil da sendes ut per post.

Et forbrukslån er et lån uten sikkerhet og høyere rente er da kompensasjonen for manglende sikkerhet i et objekt. Vi vurderer alle lånesøknader individuelt og renten avhenger av inntekt, betalingsevne og betalingshistorikk. Vi oppfordrer også våre kunder å gjøre seg kjent med gjeldende vilkår og betingelser for låneavtalen før inngåelse. Vi har dessverre ingen innlogging som viser informasjon om låneforholdet, men vi sender nedbetalingsplan samt gir ut oppdatert saldoinformasjon per e-post om ønsket.

Har du ytterligere tilbakemelding vil vi gjerne at du tar kontakt per e-post: post@bbbank eller telefon 56 99 92 00.

Med ønske om en fin dag,
Sara, BB Bank
Gilmintas K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Loan type"

I don’t have much experience with bbbank. But I hope in a future we will cooperating. It seems flexible and easy to use platform.

Svar fra BB Bank
12.10.2020 09.37
Hi Glimintas,
Thank you for your feedback!
Best regards,
BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Lureri"

Søkte billån gjennom Lendo. Da mener jeg at billån er det eneste som skal komme opp. BB Bank kom opp, også ganske billig. Men kun for å skru opp renta når du først har fått lån fra de. Ikke kan man logge inn i noe nettbank for å se hva som står igjen av betalinger heller. Kontaktet de for å se hva de sa angående forbrukslånet de hadde gitt meg «Vi har kun forbrukslån vi»

Svar fra BB Bank
02.09.2020 15.55
Hei Kathe,
Takk for tilbakemelding. Vi har dessverre ikke innlogging på lån per dags dato. Vi tilbyr ikke billån, så om dette kommer opp blant noen av agentene skal vi høre med dem hva som har skjedd. Vi tilbyr per i dag kun usikrede lån, kredittkort og innskuddskonto.
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Foreløpig veldig greit"

Søkte forbrukslån i dag da coronaen har gjort ting litt vanskeligere en periode nå. Kjemperask tilbakemelding på mail om hva de trengte. Sendte dette asap. Nå gjenstår det å se om det blir godkjent eller trukket tilbake😊 men foreløpig veldig raske til å svare på mail og tlf. Hyggelig var han jeg snakket med også... krysser fingrene👍

Svar fra BB Bank
25.05.2020 19.49
Hei Jon,
Takk for din tilbakemelding!
Mvh,
BB Bank
Stephan R
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super rask & hyggelig service"

Rask og enkel prosess. Søkte gjennom Lendo, fikk svar raskt og dokumentasjon ble oversendt etter ønsker fra BB. Dagen etter var lånet på konto. I disse tider med permitteringer kom BB bank virkelig til unnsetning. Kundeservice var hyggelige og enkel å snakke med. Takk BB Bank!! :)

Svar fra BB Bank
11.05.2020 13.28
Hei Stephan,
Takk for din tilbakemelding!
Mvh,
BB Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Kjapt og enkelt"

Utrolig rask og enkel behandling, søkte om refinansiering via (anonymisert), dette skjedde på ettermiddagen i går og ved slutten av arbeidsdagen nå i dag så er allerede penger på vei til de partene som skulle refinansieres. Fikk på toppen av det hele bedre rente her enn det jeg gjorde i banken som jeg var fast kunde i over 10 år. Samtidig var de også både veldig raske, behjelpelige og fleksible på å svare på e-post i forhold til forfallsdato og andre spørsmål

Svar fra BB Bank
03.04.2020 11.02
Hei Marcus,
Takk for din tilbakemelding!
Mvh,
BB Bank
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR