Meny
Forbrukslån fra Resurs Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Forbrukslån - fra 8,39% - 19,39% nom. rente
Resurs Bank
Eksempelrente: Nominell rente 10,00%, Effektiv rente 11,27% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 40 215 kr, totalt: 180 215 kr
76 omtaler
11,27%
eff. rente
3 004 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,00%, Effektiv rente 11,27% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 40 215 kr, totalt: 180 215 kr.
Samarbeid
Refinansiering
Resurs Bank
Eksempelrente: Nominell rente 10,00%, Effektiv rente 11,27% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 40 215 kr, totalt: 180 215 kr
76 omtaler
11,27%
eff. rente
3 004 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 10,00%, Effektiv rente 11,27% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 40 215 kr, totalt: 180 215 kr.
Samarbeid
Resurs Bank omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
29
av 29 innen
kredittbank
5%
anbefaler
Resurs Bank
Sigbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Gjør det tungvindt med vilje for å tjene penger."
1 syns denne omtalen er nyttig

De har ikke avtalegiro/eFaktura på nedbetalingene sine, slik at det er sjanse for at de blir glemt, ikke trukket. Kun for å få kunne ilegge deg litt ekstra gebyr og renter...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fakturakjøp hos netonnet"

Kjøpte en fjernkontroll hos netonnet for 399,- Om jeg brukte faktura unngikk jeg å betale for levering. Så da slapp jeg betale 49,- til posten/bring/postnord. Ok, kjør på! Bestilte, fikk ingen faktura i pakken KUN kontrollen. Ok, faktura kommer sikkert på Mail. Nei, ingen faktura på Mail. Tre mnd senere får jeg faktura på Digipost! Ok, denne skal betales 31.05. Legger 399,- til forfall. En uke før forfall får jeg purring!!! PÅ SMS! Ok? Hva nå? Tar kontakt! En uhøflig j***l svarer at jeg ikke har betalt forrige mnd. Ehhhh? Hva? Og minstebeløp var på 399,- Jeg sa den lå til forfall 31.05. Som det sto i brevet på Digipost. Nei, sa han. Den skulle vært betalt 30.04. Som sendt på mail. Jeg lette gjennom alt av mail, ingen mail fra dem! Kun Digipost! Purring på sms en uke før forfall. Dagen etter sms fikk jeg snailmail fra dem om enda en purring! SVINDEL OG BEDRAG!! -ingen mail -faktura på Digipost -purring på sms -purring på snailmail De opererer fra FIRE!!! plattformer mener de selv. Jeg opplevde bare TRE! Fy for noe useriøse greier! Og ufordragelige mennesker som jobber der! Så nå er jeg på kredittlisten deres! Skulle bare kjøpe en kontroll til 400,- ble mye dyrere!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Melking av kunder - gjort det vanskelig å komme seg ut"

Min opplevelse er at kunder rekrutteres når de kjøper varer eller tjenester fra f.eks. Ticket eller Komplett. Når du først er registrert, løper gebyrer som varsles på kanaler det er lett å ikke få med seg. Oppsigelse ikke mulig ved innlogging på Min side - må ringe / chatte mellom 09.00 og 16.00. Intet positivt å bemerke.

Tittentei
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Spekulasjon av mulig avglemmelse av giro"
1 syns denne omtalen er nyttig

Her spekuleres det i avglemmelse av giro , Dette har foregått i flere år. Eg inngikk en renew it avtale med Elkjøp , i etterkant oppdager eg at det var resurs bank Som hadde den avtalen. Da var eg ikke overrasket av at der var umulig Å få avtale giro . Det har eg brent meg på før. Glemte innimellom å finne giro å betale , da kom purregebyr dagen etterpå. Denne banken befinner seg minst 10 år bak i tid. Men er du flink å følge med på giro ene, så går det greit. (Littpluss til slutt må til)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Oppfyller kravene, avslag og krass kundebehandler."

Har alt på stell, ingen betalingsanmerkninger og fyller alle kravene. Likevel avslag på delbetaling ved kjøp hos Netonet. Ønsket forklaring hos Resursbank men fikk krass beskjed om at reglene ble forandret i 2019. Hvilke regler spør jeg, men det kunne ikke kundebehandler svare på. Aldri opplevd makan til dårlig service noen sinne og håper Netonnet finner en annen bank å samarbeide med. Reklame som overhode ikke holder mål og totalt lureri. En bank jeg ALDRI kommer til å anbefale. Helt utrolig!!!

Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Prøver å lure deg"
2 syns denne omtalen er nyttig

Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.

Torbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Sånt skal bare ikke skje av en bank."

Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tidenes mest useriøse "bank""

Umulig å få tak i de for å gå gjennom sak. Over en times ventetid på telefon, ingen epost og stengt chat.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR