Meny
Forbrukslån fra Resurs Bank
Vis flere valg
JEG VIL LÅNE
NEDBETALINGSTID
Omtaler
Eff. rente
Kost/mnd
Forbrukslån - fra 8,39% - 19,39% nom. rente
Resurs Bank
Eksempelrente: Nominell rente 12,84%, Effektiv rente 14,44% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 52 179 kr, totalt: 192 179 kr
45 omtaler
14,44%
eff. rente
3 203 kr
kost/mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Eksempelrente: Nominell rente 12,84%, Effektiv rente 14,44% lånebeløp 140 000 kr, nedbetalingstid 5 år, kostnad: 52 179 kr, totalt: 192 179 kr.
Samarbeid
Resurs Bank omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Middels
144
av 148 innen
bank
4%
anbefaler
Resurs Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Uprofesjonelle"

Dette var min verste opplevelse av service. Uprofesjonelle ansatte, ingen mulighet å kontakte banken på en annen møte en å ringe til dem. 30 minutter ventekø. Svarer aldri på spørsmål må e-Mail, bare sender standard svar at de ikke vil å svare på e-Mail for kunder som er ikke registrert i systema. Jeg har sendt bekreftelse på at jeg er registrert i systema, fikk jeg samme svar igjen at de ikke svarer på e/Mail. Tenker at det sitter en papegøye der som ikke kan lese , men bare lærte å si en standart tekst og gjentar det gang på gang. Jeg har sendt minst 10 e-Mail, men det hjalp ikke. Har spurt om at jeg kunne få sende dokumentasjon med vanlig brev eller få e-Mail adresse til noen av lederne , fikk ikke svar på det heller. Men flinke i å sende gebyr og renter på det som var allerede betalt. Første gang jeg brukte denne banken så måte jeg betale ca 100 kroner mer enn jeg skulle, men ville ikke bråke så aksepterte jeg det uten å prøve å forsøke hva jeg skulle egentlig betale for. Men andre gang fikk jeg gebyr på over 500 kroner , de bare økte rente for hver eneste dag de mente at de ikke hadde fått betalinger, mens jeg prøvde å nåla dem på e-Mail og fremvise dokumentasjon om alt hver betalt. Unngå!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Ekstremt uprofesjonelle"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er den mest useriøse banken jeg noengang har opplevd. De har ingen oversikt over hva de driver med, og kundeservice kan ikke svare eller hjelpe til med noe som helst. Jeg har vanskelig for å skjønne hvordan de har lov til å operere som en bank i det hele tatt, med så lite kontroll..

John W. E
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Spekulerer i å ikke tilby fast trekk via Avtalegiro?"
1 syns denne omtalen er nyttig

Elkjøp benytter ressurs bank for "xbox series x all access". Svært skuffende å finne ut at ressurs bank ikke tilbyr elementære tjenester som autogiro. Du kan sette opp fast trekk selv, men dette er for dårlig. Fatter ikke at Elkjøp fornedrer seg ved å benytte en slik leverandør av kreditt....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
1 syns denne omtalen er nyttig

Må betale via disse gjennom en regning for byggefirma som skulle være Rentefri/24mnd For det første er det admingebyr 45k for hver betaling. Ved en forsinket betaling endrer de hele kredittforholdet og setter på 26,4% rente, uten advarsel, dette står heller ikke oppgitt i avtalen at de vil gjøre ved forsinket betaling, så det er igrunn ulovlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"God kundeservice og vilkår på kredittkort"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt Supreme Card Gold i en god stund, og er veldig fornøyd med dette. Tror det er det eneste kortet i Norge som gir 6 mnd rentefri delbetaling på alle kjøp. Ellers er kundeservicen meget god.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Tåpelig kundeservice."
3 syns denne omtalen er nyttig

Svindel selskap. Har foretatt kredittsjekk uten samtykke. Har bedt dem om å avslutte hva enn det nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Totalt useriøse"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte en PC hos NetOnNet, og da jeg skulle betale ble jeg spurt om jeg var interessert i NetOnNet-kortet med alle de fordelene dette medførte. "Greit", svarte jeg. Dermed skulle jeg ikke betale noe der og da, men vente på faktura. Til slutt fikk jeg faktura fra banken, og betalte hele beløpet på en gang. Siden den gang har jeg fått to purrebrev med purregebyr, hvor Resurs Bank påstår at jeg ikke har betalt noe som helst. De siste dagene har jeg forsøkt å sende inn dokumentasjon på det motsatte via email, men får bare mailen i retur fordi den ikke går an å levere "grunnet oppgradering av systemene". Ante ikke at NetOnNet hadde noe som helst med Resurs Bank å gjøre. Er jeg ikke det hele tatt registrert som kunde hos dem? Det aner jeg ikke. Snakket med en ansatt hos NetOnNet, men vedkommende skjønte dessverre ingenting av saken, og foreslo bare at jeg skulle sende en mail til dem, hvilket som sagt ikke er mulig nå for tiden. Styr unna alt som har med denne "banken" å gjøre.

Hako B. T. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Mottok plutselig en kredittvurdering fra Bisonde der Resurs Bank hadde kredittvurdert meg"
1 syns denne omtalen er nyttig

Mottok plutselig en kredittvurdering fra Bisonde der Resurs Bank hadde kredittvurdert meg. Har ikke noe med Resurs bank å gjøre og har aldri hatt det og vil aldri ha det. Hva er det Resursbbank driver med,er de ute og sjekker hvem som er kredittverdige før de slår til og svindler dem. Nå etter nærmere ettrtanke kom jeg på at jeg kjøpte en Tv kontant hos Net on net og søkte om å få den på faktura og fikk avslag og måtte betale kontant. Hadde jeg visst at NET ON NET var i "maskepi" med en bank med så dårlig rykte som Resurs Bank ville jeg ikke handlet der. En lærer så lenge en lever og nå vet jeg det!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR