Meny
Nordea Direct
Skriv omtale
Gå til Nordea Direct
Vis flere valg
TILPASS SØKNADSKRAV
Din alder
Inntekt
TILPASS FORDELER
Omtaler
Fordeler
Eff. rente

Ingen kredittkort funnet
Prøv å endre på instillingene eller gå til oversikten over alle kredittkort.
Nordea Direct omtaler og erfaringer
2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Rådgivning
Middels
111
av 116 innen
dagligbank
37%
anbefaler
Nordea Direct
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"En ‘bank’ som ikke håndterer kontanter."

Nordea Direct (Gjensidige bank ) har valgt å ikke tilby sine kunder mulighet for innskudd/uttak av kontanter. Kontanter er et godkjent betalingsmiddel så dette er bare elendig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Nordea Direct ødelegger husdrømmer"
2 syns denne omtalen er nyttig

Denne banken har helt ufattelig dårlig kundeservice. Jeg la inn en søknad på mellomfinansiering da drømmehuset dukket opp. Jeg ba om hurtig behandling og fikk beskjed om å ringe tilbake den dagen første bud ble lagt inn så skulle de prioritere meg. Ringte banken rett etter første bud ble lagt inn men de nektet å hjelpe meg. For en arroganse og et helt ufattelig byråkratisk kundesystem. Jeg gleder meg til å forlate denne banken. Skal også sies at de brukte 10 måneder på å behandle min første lånesøknad. Burde ha ringt en bjelle hos meg da.

Sonja L. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fantastisk"

Har vært kunde i Nordea siden 2000...Har alltid fått god service og imøtekommende. De passer helt perfekt for meg..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Grusom nettbank og telefonbank"

Disse hører steinalderen til. Har du begrenset med midler, må du sitte å regne på hvor mye du har betalt regninger for, det trekkes ikke før flere timer etterpå. Har opplevd at har du 2 eller flere fakturaer til samme mottaker, blir en av dem glatt slettet fra listen. Fakturaer som er lagt til betaling, og godkjent legger seg som en salig røre sammen med de som ikke er godkjent enda. BARE rot og surr, har ikke telling for hvor mange ganger jeg har banna over dette makkverket. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bank for alle"

En bank som gir trygghet i hverdagen Banken er litt treg når det gjelder søknadsbehandling. Det tok ni dager for flytting av boliglånet mitt. Gode renter, billigere enn "vanlige dyre bank". Så langt, veldig fornøyd. En ting som jeg savner, er personlig rådgiver for låntakeren.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Treg bank som ikke er klar for dagens samfunn!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tok nesten 2 måneder fra behandling til alt var satt opp! Da alt var ok, var ikke engang bankkort bestilt!!! Kortene til Nordea Direct fungerer heller ikke til netthandel og de støtter ikke Vipps-betaling! Var kunde i 1 uke før jeg bestemte meg får å bytte bank igjen! STYR UNNA!

Fredrik H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Bra på alt bortsett fra å vise billån i nettbank"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er total bankkunde i Nordea Direct og er fornøyd med nettbank-løsning og vilkår. Men når jeg tok opp billån ble jeg svært overrasket at det ikke er mulig å se lånet i nettbank, hverken hos Nordea Direct eller Nordea. Men kredittkort og huslån vises i nettbank. Det burde dere ha fått på plass i 2021… Skal du ta opp billån har du ingen mulighet å sjekke resterende beløp eller betale inn ekstra på en enkel måte…

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Fornøyd så langt men litt rot og tregheter"

Kundeservice har vært hjelpsomme og svart godt på mange hendvendelser. Både via chat og telefon. Ett lite minus var at bankkort måtte bestilles 2 ganger før den fant veien frem. Boliglåns utbetaling tokk litt for lang tid å få i orden, og ble litt rotete, men ordnet seg til slutt. Heldigvis hjalp dem godt med å ordne opp.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR