Meny
Resurs Bank
Vis flere valg
TILPASS SØKNADSKRAV
Din alder
Inntekt
TILPASS FORDELER
Omtaler
Fordeler
Eff. rente
Få flere tilbud - søk om 4 kredittkort samtidig
Eks: Eff.rente 23,33%, lånebeløp 25 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 2 955, tot: 27 955. Ulike kort har ulike renter.
30 omtaler
Få flere tilbud med én søknad
Du velger hvilket kort du ønsker
Helt gratis og utforpliktende
23,33%
eff. rente
Annonse
Resurs Gold
Eks: Nom.rente 15,90%, eff.rente 26,93%, lånebeløp 15 000, nedbetalt / o 12 måneder, kost: 4 040, tot: 19 040.
1 omtaler
Reisekort
Kreditt 5 000 kr - 75 000 kr
60 rentefri dager
Gebyrfritt i utlandet
26,93%
eff. rente
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Samarbeid
Resurs Bank omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
30
av 30 innen
kredittbank
5%
anbefaler
Resurs Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Rundlurt av Resure Bank."

I ett år har jeg ikke fått KLM Flying blues miles. De har prøvet å trette meg ut!!.. fått Mail og telefon om att nå kommer miles , bare forsett å bruke korte. De setter deg på venting på telefon over en time og svarer ikke lenger på mailen. Siste Mail fra dem sa de at Milesene var en til to uke vekke, nå har det gått ti uker. Skylder meg flere tusen miles. Har aldri blitt så rundtlurt på min 63 år før.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"Ikke bruk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Klarna det blir bare fremover. Resurs ikke informerer, de sender puring og gebyrer 😒 lavt på gulvet nivå. Klarna sender sms og er hygelige om jeg ikle betaler i tiden, ingen gebyrer har betalt der. Styr unna folkens, resurs bruker deg som resurs 😑.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Har ikke kundeservice som fungerer eller svarer"

Jeg har et kredittkort hos ResursBank som skal gi cash back til poeng for bruk i Flying Blue /,KLM og AirFrance .Cash back stoppet for ett år siden uten forklaring trass i stor bruk av KREDITKORTET Og opptjening av poeng og gjentatte telefonklager på at de ikke sender mine opptjente miles til Flying Blue kontoen min

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
"tar nok 69,- for hver faktura uten å opplyse om dette når du signerer elektronisk"

har inngått avtale med resursbank om 24 mnd delbetaling rentefritt, men fant ut at de tar nok 69,- for hver faktura i 24 måneder. Dette stå ikke i avtalen da jeg signerrte det elektronisk. Prøvde å klage på dette, og de vil ikke fjerne gebyret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!!"

Får faktura selv om de bekrefter at gebyrer og renter er stoppet. Umulig å komme i kontakt med. Har endt opp med å sende brev pr post, men tviler på at jeg får svar. Umulig å få avtalegiro.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"STYR UNNA !"

Her må man bare styre unna. Dette selskapet er de værste av dem alle, her blir du aldri ferdig med å betale avdrag. De endrer ditt månedlige termin beløp når det gjenstår 3 år av avtalen, de informerer ikke om dette. De begrunner i ettertid om noen stiller spørsmål, med at avtalen på en eller annen måte er misligholdt. Å på denne måten så ender man opp med feks en finansiering som var på 30000 kr over 6 år, vil ende på å koste deg langt over 100 000 kr. Selskapet er meldt til Finansklagenemda gjentatte ganger, men de får bare holde på å ture frem slik de gjør. SÅ STYR UNNA !

Christian W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Tragisk bank, som er håpløs å komme i kontakt med."

Etter ett kjøp får jeg hver måned beskjed om å betale 35 kroner i purregebyr, og betalt flere ganger. Har forsøkt jevnlig å komme gjennom på telefon, men ventetid er helt hinsides. Har sendt en mail, som jeg krysser fingrene for at jeg kan få svar på, hvor jeg ber om å få slettet mitt navn/konto. Ren svindel :(

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"HOLD DEG UNNA!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt useriøst bank. Forretningsmodellen deres er basert på at du glemmer å betale en regning. Ingen mulighet for avtalegiro og ingen e-faktura gjør at du må passe på hver måned. Hvis du går over tiden får du en ekstrem rente og høye gebyrer.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR