Meny
Sparekonto fra Danske Bank
Skriv omtale
Gå til Danske Bank
Vis flere valg
JEG VIL SETTE INN
MIN ALDER
RENTE
VALG FOR FLYTENDE RENTE Flere valg
Omtaler
Eff. rente
Avkastning 1 år
Sikkerhet i innskudd
Danske Bank
186 omtaler
1,20%
eff. rente
1 800 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
SPAR Platinum
Danske Bank
186 omtaler
1,00%
eff. rente
1 500 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Nettspar
Danske Bank
186 omtaler
0,75%
eff. rente
1 125 kr
avkastning 1 år
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Ikke samarbeid
Danske Bank omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Rådgivning
Dårlig
116
av 117 innen
dagligbank
20%
anbefaler
Danske Bank
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Blir rasende bare av tanken"

Denne banken gir jo rent blanke i kundene sine. Ved to anledninger har jeg bedt om rådgivning ifm finansieringsbevis. Begge ganger har det tatt to uker før jeg får beskjed om at det tar fra 6-8 uker på grunn av "unormalt stor pågang". Jeg hørte aldri mer fra dem. Hva skal man med en bank man ikke kan få rådgivning av? Når jeg ringer danske bank tar det 30 minutter å få svar. Når jeg ringer dnb tar det ett minutt. Jeg har egen kontaktperson i DNB. Ja det koster litt mer, men da får man i hvertfall noe for penga. Jeg kommer aldri tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Arrogant og umulig å få kontakt med."

Vi har ikke ord forbi beskrive hvor elendig vi er behandlet av Danske bank. Dere er umulige å få kontakt med og dere skyter fra hoften uten å være i kontakt med kunden.

Øivind R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Redusert kundevennlighet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fra én dag til den neste økte vår kostnad med rammelån innenfor 45 % boligverdi fra 0 kr til 40.000 kr i året. Sli behandler de gamle trofaste kunder med god økonomi for å tilby unge kunder (Må være tilsluttet en akademikerfagforening...!?) med usikker økonomi bedre rentebetingelser. Keep away!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Danskebank tok tilsyn på min konto hos en annen bank uten min tilatelse"
4 syns denne omtalen er nyttig

Den verste bank jeg har sett i mitt liv. Jeg har koblet en annen bankskonto til danskebank for et stund siden men etter et kort tid ombestemt meg og jeg er 110% sikkert at jeg har avsluttet det. Nylig fikk jeg forbruks lån på min sparebank konto og etter et kort tid danskebank kom til spm til meg og lurte på hvor den summen kommer fra!!! Jeg ble sjokkert og forbannet. Det føltes ekkelt. Følt meg å bli overvåkt. Ringte flere ganger og hun som holder på saken giddet ikke å kontakte meg tilbake vare stilt spm på nytt på nett bank. Så jeg avsluttet alt hos dem. Anbefaler alle å unngå den banken jer som holder på en del shady aktiviteter. Jeg er medlem på legeforening anbefaler alle kolleger og alle andre avslutte medlemskap på denne banken.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig bank"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjempe dårlig service, ingen tid til kunder, eneste mulig kontakt er via chat. Da jeg prøvde å komme i kontakt med saksbehandler fikk jeg beskjed at de ringte meg og at det var merkelig at jeg har ingen tapt anrop !? Tror at det er for mye hjemmekontor og at folk gidder ikke å se på folk.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Nordens verste bank"
8 syns denne omtalen er nyttig

Når danskebank sier du får svar innen 2 dager så kan du gange det med 10. holder aldri avtaler, svarer aldri finansierings til tiden DE SELV setter. Misset to gode boligkjøp pga denne møkkabanken. Saksbehandlere er på jobb for å være på jobb. Gud forby hvis du har et spørsmål hvor de faktisk må aktivere hjerneceller. Absolutt ingenting bra med denne banken. Hatt dem i 3 år, og selv som tekna medlem er service så dårlig at jeg faktisk velger å slippe medlemskapet hos dem, da kan du/dere tenke dere hvor på bånn de må ha prestert.

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Ingen vits i å bli kunde her"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er ingenting som fungerer i denne banken lenger. Kundeservice svarer ikke, uansett kanal. Lånesøknader tar 13-15 uker å behandle. Siste finansieringsbeviset jeg fikk var gyldig i 12 uker... De prøver å komme seg ut av privatmarkedet på en måte som er ubekvem for brukerne, så det er like greit å bare styre unna denne banken. Takk for meg etter 16 år som kunde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
Har byttet selskap
"Overkjører deg som kunde"
4 syns denne omtalen er nyttig

Håpløs bank som krever kontinuerlig dokumentasjon. Har i praksis avsluttet kundeforholdet privat, men er fortsatt kunde på bedrift. Kommuniserer på egne plattformer som er unaturlig for meg å logge inn på, så sperrer de kontoer uten ytterligere varsel om de ikke får svar via denne plattformen.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR