Meny

Fiberbredbånd fra Homenet

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Homenet
Bytt på nettsidene til Homenet
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Mikro
Fiberbredbånd - Homenet
846 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
399 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Mini
Fiberbredbånd - Homenet
846 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
549 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
846 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
HomeNet omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
77
av 88 innen
bredbåndsleverandør
39%
anbefaler
HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Er jeg meg!????!!!!"

De skriver stadig at de ikke finner deg på dataen. Jeg logget meg inn på min side, .... og der fikk jeg en syk overraskelse!!! Det sto et annet navn og telefonnummer, men min e-mail, og mitt passord. Hvordan er slik mulig??? Ga de H-nummeret til boligen, etc., men de kunne ikke forandre det mens jeg hadde de på telefonen, de fant ikke fram, eller de visste ikke hva de skulle gjøre.!!??? Bredbåndet "hakker" , så tv , PC, forsterker til hi-fi og tv, låser seg. Det liker jeg dårlig ... Tar ut kontakten og restarter, men hakkingen kommer uansett tilbake. Varer et lite sekund, men nok til at hardware låser seg. Irriterende. ... Ser nå at de har fikset riktig navn og tlf. på min side. .. 😁 Bra det da. ( Har de gjennom boligsameie ). Blir nok bedre kundeservice etter hvert. Håper jeg!

Svar fra HomeNet
22.11.2021 15:21
Hei Runar, Dersom det er feil h-nummer registrert på deg må dette meldes videre til styret i sameiet slik at de kan sende oss en oppdatert beboerliste. Godt å høre at du fikk ført abonnementet over i ditt navn :-) Når det kommer til problemene du opplever anbefaler vi deg at du kontakter oss via telefon eller chat for videre feilsøk. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"God kundeservice"

Har hatt homenet siden juni, men måtte nå avbryte avtalen grunnet flytting. Snakket med kundeservice og de ordnet dette uten problemer. Har bare hatt gode erfaringer med homenet

Svar fra HomeNet
22.11.2021 13:51
Hei Runar, Så leit at du ikke kunne ha oss videre, takk for at du tok tid til å skrive kommentaren her! Så håper jeg at vi kan ha deg som kunde igjen Mvh Mohammed | Home_Net
Asbjørn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Svindel med pris dårlig service"

Bestilt homenet..til 299 pr mnd. Da jeg fikk første regning var den på 1400.- og siden 493.- pr mnd. Jeg bestilte til 299 😡😡😡…da jeg etter mye ringing fikk jeg tak i kunde service..fikk jeg bare beskjed att nett leie +++ Komer i tillegg til di 299.- Di skal ikke reklamere om bredbånd til 299.- når prisen blir 493.- til kunde…..dårlig service lite info …svindel

Svar fra HomeNet
19.11.2021 09:25
Hei Asbjørn, Nettleie er desverre ikke noe vi kan gjøre med, da alle som ikke har fasttelefon må betale den. Når man har fasttelefon så betaler man den avgiften direkte til telenor, men når man ikke har fasttelefon så blir den fakturert for av oss og sendes til telenor som er linjeeiere. Det er en avgift som alle blir informert om ved bekreftelse av bestilling. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårligste kunde behandling"

Hatt en ssk pågående siden februar. Kommer ikke frem til en enighet med dem. De har snudd på avtalen sin som selger ga oss på døra.Gjennom flere mnd med mas og klager, har angrerett perioden vår gått over. Hvis vi ikke lenger vil være kunder må vi ut med 9000kr. Ikke er det blitt gravet noe kabel hos oss med fibernettet og ikke vil de ta ansvar. Dette må bi gjøre selv. Hver fang kommer mann frem til ett nytt kunde behandler som lover noe oxo blir det snudd på ved neste samtale.Desperat situasjon.

Svar fra HomeNet
17.11.2021 12:32
Hei Amber, Så leit å høre at du har hatt den opplevelsen med oss. Jeg har desverre ikke nok info her for å kunne søke opp saken din i vår kunde databasen. Men i de tilfellene man melder seg på i salgsfasen i et område så vil det ta tid før fiberen blir levert. Her vil jeg oppfordre deg til å ta kontakt med oss direkte slik at vi kan gi deg en oppdatering. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt"

Forsinket levering og hastighet langt under det de lover. Dårlig kundeservice

Svar fra HomeNet
10.11.2021 08:15
Hei Andreas! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i vårt kundesystem og har derfor ikke oversikt over din sak! Jeg vil utfordre deg til å ta kontakt med oss direkte på tlf 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med prouktet vi leverer. Mvh Mohammed | Home_Net
Geir W. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke som avtalt👎"

Jeg bestilte fiber (tv og data) den 13.09.21. TV-boksen kom etter 2-3 dager, så ble det stille. Jeg ringte da HomeNet, fikk da beskjed om at det var 6-8 uker ventetid for montering/oppkobling. Etter 5 uker tok jeg på ny kontakt, fikk da beskjed om at jeg bare måtte vente, å at monteringen ikke kunne forventes før etter 6-8 uker. Når den 8. uka nærmet seg slutten tok jeg på ny kontakt. Fikk da beskjed om at de skulle legge inn prioritet på min bestilling, og at montør-firmaet ville kontakte meg for å avtale tid. I går var jeg igjen kontakt med HomeNet, da jeg ikke hadde hørt noe fra montøren. Jeg fikk påby beskjed om at jeg skulle få ytterligere/høyere prioritet. Forundringen ble derfor stor da jeg på ettermiddagen i går fikk en sms fra HomeNet med beskjed om at estimert tid for montering var i utgangen av desember, altså ny 6-8 uker… Jeg kontakter straks HomeNet og spurte hva som skjer?!? Det var ingen forståelse for min frustrasjon hos operatøren hos HomeNet, kun samma leksa: Du har prioritet og vi estimerer montering i slutten av desember. Jeg ymtet da frampå om at jeg muligens ønsket å kansellere hele bedtillingen. Da ble jeg hånlig forklart at jeg uansett ville bli belastet kr 2500,- dersom jeg avbestilte. At HomeNet har Monopol på levering er i og for seg ok, da de har kostnadene med utbygging, men å bli holdt for narr finner jeg helt uakseptabelt. Dette ser ut til å bli en sak for Forbrukerombudet og media. Styr unna dette firmaet..!

Svar fra HomeNet
11.11.2021 10:12
Hei, Geir! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss så langt. Jeg har desverre ikke nok informasjon her for å kunne søke saken din opp i våre systemer. Vennligst ta kontakt med oss direkte på telefon 389 90 100 eller chat på www.homenet.no om du har problemer med leveransen. Mvh Mohammed | Home_Net
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fiber"

Har hatt internett fra homenet i drøye 2 år nå og har fungert sånn nogenlunde greit , men prisene har jo fløyet i været det siste året . for en stund tilbake fikk jeg en forespørsel om de kunne få lov til å legge en fiber kabel gjennom min gård, noe jeg selvsagt sa ja til . Å dette er det siste jeg har hørt fra homenet . Alle naboen min nå er koblet opp mot dette fiber nettet nå , men selvsagt ikke jeg . Ikke har jeg blitt forspurt om å koble meg på det heller . Tydligvis er jaget etter å få ny kunder er mye mer i fokus enn å ta vare på allerede betalende kunder . Tjener sikkert mer på meg med vanlig internett. Både mail addressa mi har de og også et mobil nummer . men er nok ikke noe vits for de å bruke energi på sine "sikre" kunder ! Dette er min Erfaring med homenet .

Svar fra HomeNet
08.11.2021 17:45
Hei, Ta gjerne kontakt med vår abonnementsavdeling slik at de får sjekket om det er mulig å levere fiber til din adresse. De kan også sjekke om det er mulig å gi deg en kampanjepris på abonnementet du allerede har. Vennlig hilsen Ingvild | HomeNet
Adel A. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Fire måneder og montøren dukket ikke opp"

Orderebekreftelse fra 08.07.2021. Fikk utstyr (modem) fra Homenet den 26.10.2021. I denne periode fikk to fakturaer til tross for at kobbernettet er sanert. Det betyr at sender fakuraer via Arvato for ingen ting. Montøren dukket ikke opp for å se at kobbernettet er sanert.

Svar fra HomeNet
29.10.2021 11:15
Hei Adel! Vi beklager for opplevelsen du har hatt med oss. Jeg kan desverre ikke finne deg i kunde system! Dette vil vi veldig gjerne finne en løsning på. vennligst kontakt oss på telefon 38 99 01 00 eller send en epost til [email protected] så vi kan få behandlet din henvendelse videre. Mvh Mohammed | Home_Net
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR