I 3 mnd. har jeg prøvd å få kontakt med deres fakt.avd uten å lykkes ventetid på telefonen opptil 20 min. Det har også blitt sendt en e-post fra Arvato Finance A/S den 18-2-21 som det blir bedt om svare meg, det har heller ikke skjedd noe fra dere der. hilsen Arnfinn
Internettet fungerer kun i ny og ne. Skype pålogging/tilgang har vært ikke mulig. Jeg har vært fast/lojal kunde i over 10år (Ventelo/Homenett). Da jeg sa opp abonnementet fikk jeg tildelt en måneds kompensasjon på bakgrunn av ovennevnte internett problematikk..! Hvilket jeg synes er smålig sammenlignet med de 5 måneder ustabile internett tilgangene jeg har hatt.

Homenet tar betalt for å sende faktura på epost, har aldri vært borte i det før. Internetten er så dårlig at man såvidt har internett en meter fra ruteren, bare å glemme å få internett i hele huset med denne aktøren. Ble lova at dette skulle være billigere, men det ble dyrere etter mye juging av selger. Ble instalert 12 måneder for sent. Vil fraråde alle å bruke de.

Hei fikk Hom-Net på Onsdag 10.02.2021 det var så dårlig nett att fikk ikke brukt til å laste ned VG på telefonen en gang var lovet att det var ikke noe problemer med å bruke det til RIKS-TV det kan jeg bare glemme ringt inn å klaget fikk vite att det bare var å sende tilbake ruteren skulle få sendt en retur lapp så fikk jeg en nye melding om att det kunne jeg ikke trodde man hadde 14 dager angre frist Syntes dette er dårlig kunde behandling litt frustrer kunde

Dårlig wifi ennå med mash. De sier de gir 1000/1000fibernett til huset mitt MEN, det kommer bare til huset. Det funker dårlig på WiFi, og de gir ikke utstyr som støtter dette . De mener det er slik at man må koble alt med kabel til ruteren, ellers kan man regne med dårlig nett. Spiller ingen rolle at jeg har mesh og alt er nytt. Det er min feil at det ikke funker mener de. Andre wifi ødelegger mitt signal påstår de. Dårlige svar spør du meg. Tullete selskap

ufattelig dyrt , 2 montører brukter 15-20 min. har tv og internett i husleia ellers hadde jeg byttet med en gang.

De driver med direkte svindel. De lover en linje som de overhodet ikke kan holde. For at jeg skal legge ut et bildet på sosiale medier eller sende til familie/venner må jeg logge av wifi og på 4g for å få det til. Jeg sa at jeg ønsket en linje som skulle fungere for en familie på fire, og at jeg var helt uviten om hva jeg da trengte - og spurte om demmes kompetanse og servise til å gjøre et godt kjøp. Det stod aldri på økonomien, kun produktet. Nå sitter jeg fast i en avtale hvor jeg betaler for å Ikke har Internett, og bruker massive penger på å streame med 4g når barna skal se på Netflix f.eks. STYR UNNA! Svindelen ligger i at de sier at du kan få en linje mellom f.eks 1-10 for en viss sum, så leverer de deg 3, og sier etter du har signert at hos deg er det det høyeste de kan levere. Noe de ikke informerer om forhånd. Den opplevelsen jeg har hatt med dem har vært svært stressende, for meg og barna og en belasting jeg ikke ønsker på noen. Datteren min kom hjem å sa «mamma ingen vil være med meg hjem lenger fordi Internett aldri virker hos oss». Jeg må også sende datteren min til naboen for å gjøre lekser som er over iPaden: Det finnes så mange andre valg - så IKKE gjør som meg, for dette har gitt en hel familie søvnløse netter og en utfordrende hverdag - i en tid hvor vi alle er stengt inne og det er lite annet verden har by. Jeg håper jeg kan ha reddet minst en familie ved å advare om dette.

later som du skal få 1000/1000, i realiteten får du 10/10 som er ustabilt og lagger. Kundeservice setter deg over og ber deg ringe opp igjen imorgen. TV2 hjelper deg snart? Når du ringer og klager ber de deg restarte ruteren, nekter å frigjøre deg fra avtalen
