Meny

Fiberbredbånd fra Homenet

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Homenet
Bytt på nettsidene til Homenet
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Mikro
Fiberbredbånd - Homenet
971 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Mini
Fiberbredbånd - Homenet
971 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
749 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Giga
Fiberbredbånd - Homenet
971 omtaler
1000 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
HomeNet omtaler og erfaringer
1,6/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 81 innen
bredbåndsleverandør
35%
anbefaler
HomeNet
Roy A. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Greit levert"

Greit levert, men måtte ha overraskende mye ekstra utstyr for å ha nett nesten alle steder. Fortsatt noen plasser i huset med dårlig nett. Litt rot i oppstarten hvor kabel skulle inn i huset. Ble et annet sted enn avtalt. Måtte derfor grave ned kabelen selv. Ellers vært hyggelig å være i kontakt med.

Kristian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Etter å bli GlobalConnect: Forferdelig. 8mBit ned og 08 mBit opp er ubrukelig til 770,-."

Betaler 770,- for en møkkalinje. Det var brukbart før, men nå helt jævelig. Påstår at kobberlinjene begynner å ruste. Kobber ruster ikke !!! Legger skylda på Telenor og alt mulig annet. Nei, her er det bare å bytte leverandør. Mars 2023.

Svar fra HomeNet
26.03.2023 18:34
Hei Kristian, Vil først bare beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak her, og ber deg derfor ta kontakt med en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider for ett grundig feilsøk. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig fibernett"

Vi har premium med 3 mesh og nettet er så sykt dårlig. Akkurat nå, ingen nett i andre etasje. Har vært rævva siden vi byttet fra Telenor (som vi aldri hadde trøbbel med), men mannen mente at fiber var tingen. Nå skal HomeNet/GlobalConnect vekk fra dette huset!

Svar fra HomeNet
20.03.2023 14:58
Hei Mette, Bare å beklage opplevelsen du har hatt over wifi her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor ta videre kontakt med en kundebehandler på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan feilsøke ditt problem videre. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Håpløs leverandør"

Hold deg unna dette firmaet, prisene økes sakte men sikter uten beskjed, samtidig som kvaliteten og hastigheten er svært ustabilt og dårlig. Ikke i nærheten av å få det man betaler for.

Svar fra HomeNet
10.03.2023 15:23
Hei Hans. Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak, og ber deg derfor kontakte kundeservice på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi kan undersøke dette videre. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Pris og faktura"

Prisen har jeg på følelsen av at endrer seg nesten hver måned. Legger inn på autogiro men siden fakturaen blir høyere hele tiden så dekker ikke sikkerhets marginen min beløpet. Får ofte Inkasso fra de fordi de bare øker prisen uten å si ifra, så blir ikke autogiroen betalt fordi beløpet stemmer ikke. Har vært plunder med fakturaen fra start omtrent. Hastigheten ha jeg ikke målt, og den dekker stort sett mitt behov. Men nå sier jeg opp fordi de er de dyreste på markedet og det lovet de at de ikke skulle bli når jeg tegnet avtale.

Svar fra HomeNet
08.03.2023 10:23
Hei Elvar. jeg er dessverre ikke kjent med din sak men normalt har man mulighet til å få en kampanjepris i 12 måneder. Etter kampanjeprisen har gått ut vil må få den automatikse prisen for abonnementet. Her har man mulighet til å få en ny kampanjepris om dette er ønskelig. Vennlig hilsen Vilde | GlobalConnect Privat
Berhane D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Ingen fibernett installert etter 9 måneder, men betaler for RiksTv pakken som var inkludert i pakken"

Skulle fått installert fibernett som enda ikke har kommet etter 9 måneder, men vi betaler for RiksTv pakken som var inkludert i pakken helt utrolig. Dette er kanskje ikke så rart etter å ha lest alle de negative omtalene på denne nettsiden. Jeg kjenner meg selv igjen i alle beskrivelsene, dårlig kundeservice pluss lovnad på at saken blir fulgt opp uten noen konklusjon.

Svar fra HomeNet
08.03.2023 10:23
Hei Berhane! Her er det bare å beklage for opplevelsen du har hatt. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak, men ønsker at du kontakter en av våre kundebehandlere på telefon 38990100 eller chat via våre hjemmesider slik at vi får sett videre på din sak. Vennlig Hilsen Jonas | GlobalConnect Privat
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Netter fungerer ikke"

Dette er potensielt det mest useriøse greiene jeg har opplevd. Nette fungerer ikke om du beveger deg i en radius utenfor 2 m fra ruter. Har flere forsterkere i huset. Snakket med de, sendt e-post men får bare svada svar tilbake. De mener av det de kan se så fungerer det. Har spurt om å bli fristilt, det aksepterer de ikke. Realiteten for oss, er at vi streamer det meste via 5g på mobilen. Jeg har spurt om de kan sende ut noen for å se på nettet, men det svarer de ikke på. De var en hyggelig person på kundeservice som skulle registrere saken for å få sendt ut en montør, ikke hørt noe tilbake.. Her føler jeg meg som en skikkelig liten kunde mot et stort og forferdelig selskap. Herregud for er useriøst opplegg!

Svar fra HomeNet
27.02.2023 07:34
Hei Paul Bare å beklage for opplevelsen du har hatt her. Jeg kjenner dessverre ikke godt nok til din sak og ber deg derfor om å kontakte kundeservice på 38990100 slik at vi kan løse opp i dette. Vennlig Hilsen Jonas | Globalconnect
Leif E. H. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Prisøkninger og rot"

HomeNet var en bra nettleverandør i starten. Så begynte det med ustabil nettkvalitet. Og så begynte det å bli mange navn å foholde seg til. Det var fakturaer fra fremend aktører. Og prisene øker og øker. Så nå er det på tide å innhente tilbud fra andre. For rot og uforutsigbarhet og høye priser vil vi ikke ha!

Svar fra HomeNet
03.03.2023 13:43
Hei Leif, Jeg vil først og fremst bekalge for opplevelsen du har hatt med oss! Når det kommer til ustabilitet som du opplever så vil vi veldig gjerne finne ut av årsaken for det, men vi trenger da at du kontakter oss direkte på tlf 389 90 100 slik at en av våre teknikkere kan gjennomgå et fullstendig feilsøk med deg. Angående prisen så høres det ut som at du hadde en kampanjepris som har utgått, du kan kontakte vår abonnmentsavdelingen så kan du tilby deg en ny redusert kampanjepris. Mvh Mohammed | GlobalConnect Privat
Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR