Meny

Fiberbredbånd fra Telia Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telia Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telia Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 100
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
351 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
719 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 250
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
351 omtaler
250 mbit/s
nedlasting
819 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 500
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
351 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
909 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 750
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
351 omtaler
750 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 1250
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
351 omtaler
1250 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Bredbånd omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
10%
anbefaler
Telia Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Bra når det fungerer…"

Fungerer greit når det fungerer. De gir dårlig/kort/generelt varsel i forkant av vedlikehold/arbeid (planlagt nedetid) som nesten alltid gjøres på dagen fremfor om natten.

Tor I. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hadde fått 0 stjerner om mulig"

Etter at Telia tok over driften til Get har ting gått fra dårlig til helt håpløst. Get hadde sine utfordringer som smittet over på oss kunder, men ingenting i forhold til nå. Du må sette av en halv arbeidsdag (minst) hvis du trenger å komme i kontakt med noen hos Telia. De har en ikke-eksisterende kundeservice. Kvaliteten på tjenestene deres er nedadgående. Betaler stadig mer for bredbånd på samme hastighet men mer flere avbrudd og "hiccups" enn før. TV-leveransen er skiftende, og bilde-kvaliteten (ved strømming) ikke på topp. Telia boksen vi fikk var så treig at vi klarte ikke bruke den. Heldigvis fikk vi sagt den opp. Vurderer sterkt nå å si opp hele TV-leveransen, og heller kjøpe individuelle abonnement hos HBO, TV2, osv. (og strømme alt). Skulle gjerne ønske å bytte til en annen bredbåndsleverandør, men det monopolet som eksisterer på internett-infrastruktur her i landet lite kundevennlig og hindrer konkurranse. Jeg har heldigvis en annen mobil-leverandør, men det stopper ikke Telia i å ringe meg nesten måndelig for å høre om jeg, som er så "god kunde", ønsker å også bruke de som mobil-leverandør. Klarer ikke å uttrykke nok min misnøye med dette tragiske selskapet, deres produkter og leveranser, og ikke minst den totale mangelen på kundeservice og vilje til å gjøre kundene fornøyd. Null stjerner fra meg, men måtte gi minimum én her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Du trenger en hel arbeidsdag for å tak i noen på "kundeservice". Etter det tar det uker og mnd med oppringninger hver gang det er noe galt

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke hvert det!"

Klarer ikke å fikse feil, disse feilene bruker de gjerne veldig mange timer på. I dagens samfunn er det veldig viktig å ha internett slik at man får gjort jobben sin og skole arbeidet. Jeg anbefaler å velge et annet bredbånd som faktisk leverer.

Walter R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"dårlig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

skulle ha med telefon, men det klarte de å rote til slik at vi ga det opp å ta med telefon på bredbånd. skulle først kvittere et telefonnr. som var helt ukjent og aldri ble rettet opp. men likevel sendte de regning for portering.-

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil og dårlig tv- og Internettløsning fra Get/Telia"

Tv-bilder som daglig varierer i kvalitet, menyer som henger. Internett som varierer i hastighet og stadig faller ut. Tv-boks som stadig må resettes. Ingen oppfølging fra kundeservice etter gjentatte problemer over flere år. Tar ekstra betalt for dyrere tv-boks som tekniker måtte sette inn for i det hele tatt å få tv-bilde. Dessverre ingen alternative leverandører pr nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Elendig kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg lot overtale til å bytte fra Viken Fiber og Altibox til Telia av en selger for to uker siden. Dagen etter ringte en fra Telia for å avtale tidspunkt for installasjon, som ble to uker senere. Uken før installasjon ringte en fra Telia og spurte om jeg kunne utsette installasjon én dag pga overbooking. Da burde jeg nok at "sett tegningen", men jeg svarte ja. Jeg fikk vite at montør ville komme tidlig på dagen fordi installasjonsjobben er ganske stor (må bl.a. trekke kabel fra nærmeste kontaktpunkt i gata), men de ville ikke komme senere enn kl. 16:00. Klokken 12 ringte jeg Telia og lurte på i løypa montør var, men det kunne ikke de svare på. Jeg fikk telefonnummer til montørfirmaet, og ringte. Der fikk bare til svar at montør ville komme etter kl. 12:00, men før kl. 13:00. Klokken 16:05 ringte montør og sa at kunne komme kl. 17:00. "Glem det", svarte jeg og sendte inn angrerettskjema til Telia. Det måtte jeg sende til supportavd. for bredbånd, fordi kundeservice ikke har egen e-postadresse, bare chat. Alternativet var vanlig post. Håpløst. Jeg holder meg til Viken Fiber og Altiboks, selv om de også har sine feil.

Kundetilfredshet
"Dørselger tar ikke et nei for et nei..!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble direkte kalt "lat" fordi jeg sa at prisreduksjonen fra altibox ett år ikke er nok til at jeg gidder å grave opp halve gårdsplassen selv.. Kommer til å bli værende hos Altibox på trass selv om jeg kunne spart litt penger.. makan...!

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR