Meny

Fiberbredbånd fra Telia Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telia Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telia Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 100
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
316 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
719 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 250
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
316 omtaler
250 mbit/s
nedlasting
819 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 500
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
316 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
909 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 750
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
316 omtaler
750 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 1250
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
316 omtaler
1250 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
11%
anbefaler
Telia Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Vel, her skjer det ingenting. Etter gjentatte henvendelser opplever borettslaget fortsatt stadige brudd på tv. Kundeservice «forsikrer» hver gang at de «pusher « på de som skal fikse problemene. Dagene går - ingenting skjer. Når får borettslaget tv igjen?

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Tregt, får ikke i nærheten av det vi betaler for"

Betaler for 750 linje, de leverer 12-18. byttet modem, byttet rutere. rett og slett ren svindel. Tidligere hadde vi linje levert av GET (før oppkjøpet) og da hadde vi mye raskere linje, så det må rett og slett være justert manuelt etter oppkjøpet i håp om at ingen merker at de ikke får hastigheten de betaler for. Unngå hvis du kan og de ikke har monopol i området du bor i. Om de har monopol så flytt.

Gurjeet S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabil nett"

Umulig å nå Kundeservice Ustabil nett Halvparten av Trondheim har ikke internett akkurat nå.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"tar betalt men leverer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

De skal ha 100% betalt men syns det er OK å levere under halvparten, innsalget lovet 25/25mbps men de leverer 12/8mbps, jeg måler hver dag til ulike klokkeslett

Cathrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Vurderer å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Syns nettet har blitt mye dårligere etter Get bytta til Telia.. Hadde ingen problemer før, men etter de ble Telia har nettet begynt å dette ut helt uten videre, tv-bildet har begynt å hakke, lyden henger etter, etc. Begynner å bli dritlei av dette !!! Kundeservice er heller ikke mye å skryte av, for å si det mildt...!

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Mister nett"

Mister nettet hver eneste kveld, regelmessig mellom 16 og 23. Blir aldri bedre, betaler for 500

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"De er litt irriterende"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hvor skal jeg skal starte. Først fornøyd med produktene, men så opplever man useriøs kundeservice. Og prøv å gi dem en evaluering hvis de skjønner at samtalen gikk dårlig.. Har aldri hatt dårligere internettforbindelse enn etter ny Sagecom. Selgere på døra som ikke vet at du er mangeårig kunde. Internett saboteres etter noen dager for sen betaling (beklager, kun brev-faktura til tomt kontor i korona-tider ja..). Blir sprø.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig service. Holder ikke avtaler . Får ikke tilbakemeldinger"
3 syns denne omtalen er nyttig

Positivt - enkelt og raskt ig bestille og få installert trådløst fast bredbånd. Virker flott de 2 første uker. Negativt 'Etter att de gitt ut gratis prøve bredbånd til mine naboer blev nett fart helt ned til 1 mbps. Var i samtaler med telia mange ganger hver gang var vente tiden alt fra 15 min til ca 45 min. Til slutt fant vi ut at de var for mye trafikk på mast / tilkoblings punkt i Enebakk. Nettverket var dårligt fra 16-22.00 når brukere er mest på nett. Prøvde og avbestille bredbånd etter fått 1-2 måneder gratis bredbånd- positivt. Men hjelper ikke når man igjen må bruke timer av tid for og kontakte / krangle om og få bredbånd av installert. Fikk en melding på sms som jeg ikke kunde svare ut. Begynnte og få purringer på ubetalte regninger for et bredbånd som ikke virker i kjerne tider og holder de de lovet av nett fart. Sluttet og ringe og svarer kun ved mail. Omtvister regninger uten svar - får nye purringer. HOLD DERE LANG UNNA TELIA. Når de vel er problem er de ikke godt nokk organisert til og løse problemet deres.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR