Meny

Fiberbredbånd fra Telia Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telia Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telia Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 100
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
340 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
719 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 250
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
340 omtaler
250 mbit/s
nedlasting
819 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 500
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
340 omtaler
500 mbit/s
nedlasting
909 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 750
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
340 omtaler
750 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 1250
Fiberbredbånd - Telia Bredbånd
340 omtaler
1250 mbit/s
nedlasting
1299 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Bredbånd omtaler og erfaringer
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 88 innen
bredbåndsleverandør
10%
anbefaler
Telia Bredbånd
Missfornøyd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt, dårlig modem og software."

Styr unna! Blir "på tvunget" denne leverandøren gjennom borettslaget jeg bor i. Hadde aldri valgt denne leverandøren igjen. Makan til dårlig utstyr og kompetanse fra kundeservice skal en lete lenge etter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lover noe de ikke kan overholde"

Jeg ble oppsøkt av selger på døren, da Get fremdeles var et eget selskap. Selgeren tilbød meg en pakke med en pris som kunne forsvare en smalere linje enn den jeg hadde fra daværende leverandør. Siden vi bruker videokonferanser fra vårt hjem omtrent daglig og at jeg har en del barn i huset som gamer, så var jeg opptatt av at opplastingshastigheten måtte ha en del båndbredde. Pakken jeg ble tilbudt var 500/20, men jeg skulle få 50Mbit opplasting inkludert. På fakturaen gjenspeiles det med "ekstra opplasting". Jeg slapp å betale for det og var derfor fornøyd. Etter installasjon av Get sin linje testet jeg opplastingshastigheten og den var bare 20 Mbit. Dermed ringte jeg kundeservice som kunne bekrefte at det ikke var aktivert, men vedkommende gjorde det på direkten. Bra, tenkte jeg. Fremdeles bare 20 Mbit opplasting. Etter flere uker, så ringte jeg kundeservice igjen og klaget over manglende opplasting. Jeg sa at selgeren hadde lovet meg 50 Mbit. Da kunne vedkommende kundebehandler fortelle at det var ikke engang utstyret deres i stand til å levere. Hmrf!! Etter en stund ville jeg bare si opp med påskudd om avtalebrudd fra Telia sin side. Det ville de selvsagt ikke akseptere og en oppsigelse ville derfor koste over 4000 kr i bruddgebyr. De har jo selvsagt sitt på det rene, siden fakturaen ikke angir hvilken hastighet som ligger bak betegnelsen "ekstra opplasting". En annen kundebehandler mente at "ekstra opplasting" var 5 Mbit, men det har jo heller aldri fungert. Nå er jeg over hos tidligere leverandør igjen, med ren fiber hele veien og det er jeg svært fornøyd med. Anbefaler alle som vil ha skikkelig bredbånd om å styre unna Telia sin hybridfiber.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kontakt"

Vente siden oktober2020på fiber!Har enno ingen kommet og installer det!Har ringte 100ganger!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"STYR UNNA"
1 syns denne omtalen er nyttig

Telia er DESIDERT den verste av de aller verste operatørene du kan finne. ELENDELIG kundeservice, TVn er sinnsykt treig, nettet forsvinner hver mnd og må vente på tekniker i 3-4 uker. Så da satt man der uten internett og TV da, uten noe forståelse fra telia eller noe form for kompensasjon. I TILLEGG til alt dette, så smeller de på deg en regning på 1100kr hver gang teknikeren kommer for å løse ‘problemet’, som de forklarer som DIN egen feil. Eneste grunnen til at vi sitter fast med de, er fordi borettslaget har bestemt seg for at telia er tingen. Aldri noensinne hatt problemer med nett, før de rottene kom inn i hus. VERSTE VERSTE VERSTE jeg noensinne har vært med på. HOLD dere unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice - velg noen andre"

En og en halv time i kø for å få chatte med kundeservice. Internettet nede siden søndag, de sender noen på onsdagen, og hvis de bestemmer at det er vår feil at nettet ikke virker, så må vi betale for dette. Kommer nok til å bytte leverandør.

Spomenka B
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Lureri som må stoppes!"

Jar en bredbånd (borettslag, gratis ikke noe: pimp-meg-WiFi) som sluttet å funke, sønd. 13.06.21. Ringte 14.06.21 for å få hjelp. 30 minutter ventetid til noen tar opp. Fikk Operatoren. Hun kunne ikke hjelpe meg (ingen signal). "Da må vi sende tekniker! Hun " hvis det er din feil så må du betale 900.-". Jeg har ikke gjort noe sa jeg, og tekniker som komme kan faget sitt. Han vet at jeg ikke har peiling om dekning og kan lure meg, Moden er ikke knustav meg heler. Teknikker kommer om en uke sa hun (21.06.21)! Søkte på min hjelpegruppe i FB om hjelp. Ville låne Modem for å sjekke selv om min modem boks evt. defekt. Fikk ikke lånet utstyr, men 2 personer svarte at de ble lurt på samme måte med "ingen signal" - teknikker som kom 2, 3 ganger og skrev regning til 4000 kroner, men feilen kom likevel tilbake og forsvinner. Men de måtte betale regning. 2 personer uavhengig, kjenner ikke hverandre skrev dette! De sa vi ble lurt. Den ene personen vil klage. Hva skal jeg gjøre? Jeg avbestiller i morgen teknikker. Mvh S.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubeskrivelig (!) ustabilt og derfor dårlig"
1 syns denne omtalen er nyttig

I overmorgen kommer tredje tekniker for å "se på" saken - Jeg er 100% overbevist om at han kommer like blank som de to tidligere - selv om de har målt og påvist såkalt "laserfeil" - slik de også kunne ha lest ut av routerloggen. Det kommer selvfølgelig ikke til å skje noe annet enn tidligere - teknikeren finner "noe" med målingen som løses av en annen avdeling (det er avdeling noc), og han kan selvfølgelig ikke si noe om hva og når...

Frederick
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telia får det ikke til"
1 syns denne omtalen er nyttig

Det er ganske enestående at en bedrift som Telia ikke klarer å levere et stabilt nett i den hastigheten folk betaler for sentralt i Oslo. Klager man, får man etter lang ventetid enten på telefon eller chat, et fantasifullt svar om årsaken. Men ingenting blir gjort. Det er "noe som forstyrrer i ditt område" har vært brukt de siste tre månedene. Et abonnement som skal levere 250 mbit og som, selv på kabel, ikke klarer mer enn 75 på en god dag, det er dårlig. Nå har jeg heldigvis fått med hele mitt sameie på å bytte leverandør, for dette er virkelig helt latterlig dårlig. Hva er det de holder på med i den bedriften? Det virker som de stort sett er fornøyde hvis de har klart å sette på seg buksa rett vei.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR