Meny

Satellittbredbånd fra BigBlu

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til BigBlu
Bytt på nettsidene til BigBlu
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
BRONSE Ubegrenset
Satellittbredbånd - BigBlu
214 omtaler
16 mbit/s
nedlasting
388 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
SØLV Ubegrenset
Satellittbredbånd - BigBlu
214 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
498 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
GULL Ubegrenset
Satellittbredbånd - BigBlu
214 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
848 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
BigBlu omtaler og erfaringer
2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"drittfirma"
1 syns denne omtalen er nyttig

bestilte og fikk levert pakke. siden jeg kan stå på plenen og se opp på sender tårnet regnet jeg med å få bra signal. jeg var derimot treg med å koble det opp.. så de hadde allerede begynt å fakturere meg da jeg skulle montere det. fikk ikke signal i det hele tatt.og måtte pent betale fakturaen siden angrefristen hadde utløpt. hjalp ingen ting at de hadde levert et produkt som ikke funket. virkelig et skikkelig drittfirma. IKKE KJØP!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Support"

Snakket med en en veldig hyggelig svensk dame, som loset oss perfekt gjennom vårt problem, helt herlig🙂

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna hvis du ønsker stabilt nett! Som regel er det helt ubrukelig. Kan ikke streame tv eller til nettmøter. Tidvis ikke lese avisen engang! Kommer aldri i nærheten av å bruke opp prioritert datakvote, men får aldri den hastigheten som de sier. Elendig kundeservice! Vært i kontakt mange ganger og de får ikke gjort noe! Etter siste runde med dem skulle noe vært justert, men alt ble værre. Så nå blir det mobilt bredbånd på meg i stedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Virker som om de ikke er kompetente til å bedrive slik virksomhet"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi er tre abonnenter her som sliter med at de ikke leverer hva vi betaler for. To av oss betaler for 10 Mbite/s. De leverer fra nesten null til 6 Mbite/s. De påstår at de leverer varen frem til antenne.Sjekker med injector direkte inn i PC som de sier.Ingen bedring.Resten av utstyret deres, kabel fra antenne og injektor må vi betale feilsøk på selv. Fikk tilbud om gratis router til verdi 400 kr. Hva hjelper det når data ikke når frem. Det er jo ikke router og wifi som det er feil på når injektor direkte i PC ikke bedrer hastigheten. INGEN av oss tre som ikke får hva vi betaler for mht hastighet tror Bigblue når de hevder at de leverer frem til antenne. Dersom strømmen går.Hvordan ville abonnentene reagert når vi ringer netteier og får beskjed om å feilsøke selv? Får håpe fiber er rundt hjørnet slik at vi får levert fra noen som er mer seriøse og som kan faget. Tragisk at stortinget har vert fødselshjelp til dette selskapet og kastet skattebetalernes i dass. De burde vert anmeldt for svindel. Ikke rart at de bytter navn så ofte med så mange utilfredse kunder. Bl.a Direct Connect, Breiband.no, Bigblue.no Både jeg og nabo har hevendt oss mange ganger uten noen bedring. Satt en time i tlf uten å nå frem i går. Dette siden de ikke ringer opp igjen. Så STYR UNNA DETTE SELSKAPET er min anbefaling viss dere har mulighet. For dere som ikke har annet alternativ. Ta det opp i kommune og fylket.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Null kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte å skrive avtale med bigblu, men det hadde ikke de lyst til. Har to ganger vørt i kontakt med kundeservice. Lagt igjen telefonnummer og mail, men ingen følger opp. Så d aslapp de å ha meg som kunde. Ser på vurderingene her, så er vel det like greit.

Svar fra BigBlu
14.04.2021 10:41
Hei Morten, Vi ringer opp alle som ønsker å bli ringt tilbake fortløpende. Sendt meg gjerne med mail på [email protected], så kan jeg undersøke hva som har skjedd. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning.."
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, dårlig, og funker overhodet ikke som lovt. Ikke sant det som står i reklamen at det er fri bruk. Har du brukt opp prioritert data virker det ikke i det hele tatt. Men du kan kjøpe mer for 100kr pr.gb

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Leverer ikke"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde abonnement på 4 mb/s radiolinje, men opplevde 0,3 mb/s opplasting og maks 1,9 mb/s nedlasting. Selskapet nekter for at dette er riktig målt selv om det er verifisert på flere måter. Det ble ikke gjort noen forsøk på utbedring. Sa opp abonnementet og nektet å betale videre for noe som ikke leveres. De nektet å akseptere også dette og skal ha fullt betalt i flere måneder til. Saken er gått til forliksrådet. Styr unna.

Svar fra BigBlu
14.04.2021 10:40
Hei Jon, Takk for din tilbakemeldinger. Kan du sende meg en mail på [email protected]@bigblu.no, så kan jeg se på saken din. Mvh Trude i Bigblu
Lars O. N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Kynisk, ikke oppdatert teknologi og lite serviceorientert"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt BigBlu en periode, men på tross av fri sikt til antenne så var dekningen like under det som fungerer over tid. Enkelte ganger er dekningen tilfredsstillende, men veldig varierende. Kundeservice kunne se at dekningen ikke var tilstrekkelig, men måtte likevel betale selv for at montør skulle komme på nytt for å se på muligheter. Det var litt "skygge" for dekningen, og det ble derfor ikke mulig å få det bedre. Jeg ønsket da å gå over til ny leverandør. Dessverre hadde jeg akkurat betalt for 3 måneder, og til min store overraskelse så måtte jeg da bare finne meg i å betale for tjeneste som ikke ble levert 3 måneder. Det synes jeg er fryktelig dårlig service, og alene er grunn for at jeg aldri vil bli kunde igjen. Jeg ser også at når jeg går over til ny leverandør, så er teknologien som er benyttet av selskapet gammel og lite oppdatert. Det gjelder både antenne, og funksjonalitet på router. Styr unna dette selskapet er min tydeig anbefaling!

Svar fra BigBlu
08.03.2021 09:39
Hei Lars, Takk for din tilbakemelding. For å kunne være kunde hos oss må man ha helt fri sikt til en av våre sendere. Dersom man ikke har det kan vi ikke levere tilstrekkelig tjeneste og det går utover de andre kundene på samme sender. Vår oppsigelsestid er inneværende måned+ 1 måned. Send oss gjerne en mail på [email protected], så skal vi se på saken din. Mvh Trude i Bigblu
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR