Meny

Trådløst bredbånd fra BigBlu

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til BigBlu
Bytt på nettsidene til BigBlu
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
5/1 Mbit/s
Radiobredbånd - BigBlu
216 omtaler
5 mbit/s
nedlasting
440 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
10/5 Mbit/s
Radiobredbånd - BigBlu
216 omtaler
10 mbit/s
nedlasting
460 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
30/5 Mbit/s
Radiobredbånd - BigBlu
216 omtaler
30 mbit/s
nedlasting
540 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
60/8 Mbit/s
Radiobredbånd - BigBlu
216 omtaler
60 mbit/s
nedlasting
640 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
100/10 Mbit/s
Radiobredbånd - BigBlu
216 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
760 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
BigBlu omtaler og erfaringer
1,9/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
76
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
BigBlu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Ufattelig ustabilt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Big Blue via satellitt til hytten. Utrolig ustabilt, treg respons, og håpløst til noe annet enn surfing og mail nesten. Falt ut titt og ofte og måte restarte ruter ofte, eller ringe Kundeservice for at de måtte gjøre noe i deres ende. Hele greien tok kvelden etter ett års tid. Deretter må jeg bytte satelitthode, uten at det hjalp. Da fikk jeg nok og byttet til trådløst bredbånd ettersom det var kommet på markedet i mellomtiden.

Svar fra BigBlu
16.08.2021 09:28
Hei Ricky, Takk for din tilbakemelding. Så leit at satellitt ikke fungerte til ditt bruk. Det er dessverre lengere svartid på Satellitt enn for eksempel fiber. Når det er sagt, er det ikke slik at man skal falle ut titt og ofte. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Mvh Trude i Bigblu
Annturid
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ubeskrivelig lei av hele opplegget. Bare på en uke har jeg vært fri for nett opp til 6-7 ganger. 3 ganger har jeg fått melding om feil og de andre gangene ingen varsel. Men det er dessverre ikke bare en dårlig uke for big blue, men det skjer titt og ofte at man sitter uten nett. Å har man nett er det sjeldent det leverer det du betaler for. Det varierer igjennom hele dagen! Hjelper lite å ringe inn til kundeservice for de kan ikke finne noe galt. Gjett om det blir fiber, når det bygges ut forbi her. Gir karakter 2 av takknemlighet for det nettet jeg får!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"drittfirma"
2 syns denne omtalen er nyttig

bestilte og fikk levert pakke. siden jeg kan stå på plenen og se opp på sender tårnet regnet jeg med å få bra signal. jeg var derimot treg med å koble det opp.. så de hadde allerede begynt å fakturere meg da jeg skulle montere det. fikk ikke signal i det hele tatt.og måtte pent betale fakturaen siden angrefristen hadde utløpt. hjalp ingen ting at de hadde levert et produkt som ikke funket. virkelig et skikkelig drittfirma. IKKE KJØP!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Support"
1 syns denne omtalen er nyttig

Snakket med en en veldig hyggelig svensk dame, som loset oss perfekt gjennom vårt problem, helt herlig🙂

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna hvis du ønsker stabilt nett! Som regel er det helt ubrukelig. Kan ikke streame tv eller til nettmøter. Tidvis ikke lese avisen engang! Kommer aldri i nærheten av å bruke opp prioritert datakvote, men får aldri den hastigheten som de sier. Elendig kundeservice! Vært i kontakt mange ganger og de får ikke gjort noe! Etter siste runde med dem skulle noe vært justert, men alt ble værre. Så nå blir det mobilt bredbånd på meg i stedet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Virker som om de ikke er kompetente til å bedrive slik virksomhet"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi er tre abonnenter her som sliter med at de ikke leverer hva vi betaler for. To av oss betaler for 10 Mbite/s. De leverer fra nesten null til 6 Mbite/s. De påstår at de leverer varen frem til antenne.Sjekker med injector direkte inn i PC som de sier.Ingen bedring.Resten av utstyret deres, kabel fra antenne og injektor må vi betale feilsøk på selv. Fikk tilbud om gratis router til verdi 400 kr. Hva hjelper det når data ikke når frem. Det er jo ikke router og wifi som det er feil på når injektor direkte i PC ikke bedrer hastigheten. INGEN av oss tre som ikke får hva vi betaler for mht hastighet tror Bigblue når de hevder at de leverer frem til antenne. Dersom strømmen går.Hvordan ville abonnentene reagert når vi ringer netteier og får beskjed om å feilsøke selv? Får håpe fiber er rundt hjørnet slik at vi får levert fra noen som er mer seriøse og som kan faget. Tragisk at stortinget har vert fødselshjelp til dette selskapet og kastet skattebetalernes i dass. De burde vert anmeldt for svindel. Ikke rart at de bytter navn så ofte med så mange utilfredse kunder. Bl.a Direct Connect, Breiband.no, Bigblue.no Både jeg og nabo har hevendt oss mange ganger uten noen bedring. Satt en time i tlf uten å nå frem i går. Dette siden de ikke ringer opp igjen. Så STYR UNNA DETTE SELSKAPET er min anbefaling viss dere har mulighet. For dere som ikke har annet alternativ. Ta det opp i kommune og fylket.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Null kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tenkte å skrive avtale med bigblu, men det hadde ikke de lyst til. Har to ganger vørt i kontakt med kundeservice. Lagt igjen telefonnummer og mail, men ingen følger opp. Så d aslapp de å ha meg som kunde. Ser på vurderingene her, så er vel det like greit.

Svar fra BigBlu
14.04.2021 10:41
Hei Morten, Vi ringer opp alle som ønsker å bli ringt tilbake fortløpende. Sendt meg gjerne med mail på [email protected], så kan jeg undersøke hva som har skjedd. Mvh Trude i Bigblu
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning.."
3 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt, dårlig, og funker overhodet ikke som lovt. Ikke sant det som står i reklamen at det er fri bruk. Har du brukt opp prioritert data virker det ikke i det hele tatt. Men du kan kjøpe mer for 100kr pr.gb

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR