Meny

Trådløst bredbånd fra Telia Bredbånd

Skriv omtale
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Bytt til Telia Bredbånd
Bytt på nettsidene til Telia Bredbånd
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 25
Trådløst bredbånd (4G) - Telia Bredbånd
477 omtaler
25 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 50
Trådløst bredbånd (4G) - Telia Bredbånd
477 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - Telia Bredbånd
477 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 200
Trådløst bredbånd (5G) - Telia Bredbånd
477 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 75
Trådløst bredbånd (4G) - Telia Bredbånd
477 omtaler
75 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Bredbånd 300
Trådløst bredbånd (5G) - Telia Bredbånd
477 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Ikke samarbeid
Telia Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
81
av 81 innen
bredbåndsleverandør
9%
anbefaler
Telia Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig, mister nettet ofte og har høy ping i spill!"

Dette var dårlige greier, mister nettet hele tiden og har packet loss i spill. UBRUKELIG!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Byttet fra fiber til 5G bredbånd, angrer ikke et sekund!"

Sparer nå rundt 6000,- årlig. Nettet er mist like bra! Fikk besøk av en hyggelig dørselger. Fiber er overpriset etter min mening. Har også nå få en større streamingspakke enn jeg hadde før inkludert.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet er rett og slett ubrukelig"

Sjeldent det går en dag uten at nettet faller ut mindre enn 10 ganger. Både nett og tv kobles helt ut i 2-5 minutter som gjør at spilling, film og tv blir helt forferdelig. Byttet til telia fra altibox fordi altibox var tregt i forhold til det vi betalte for, men nå går vi nok tilbake til altibox. Vil heller ha konstant dårlig nett istedenfor et som kutter ut. Kundeservice lover å ringe med hjelp men det skjer ikke.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"

Detter ut i hytt å pine mange ganger er det borte i lange tider men går ikke ann å spille online med det mister tilgang 1 gang i timen ikke lenge men nok til å dette ut av spill meget misfornøyd med tanke på hvor mye vi betaler for denne linja

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Det verste som finnes"

Jeg har kjøpt bredbånd nett da det var fra Get, som har levert alt her, satt på, og alt fungerte hele veien. Så kom Telia og kjøpte Get.... Forferdelig kundeservice som lyver uten noe slags problem eller skrupler med det. Har blitt nylig (en gang til) uten internett, på en fredag. Ringte på lørdag, og de mente at servicen må bestilles, men bare mandag skulle noe ringe meg da det har helg. Mandag kom. Ingen ringte. Tok kontakt igjen. Fikk vite at service ble ALDRI bestilt. Han beklaget og etter hele "koble av og koble på igjen" (på nytt) rutine, innser han at det må bestilles service. Altså, samme konklusjon fra hans forrige kammerat. Han "gjør" det (bestiller service) mens vi snakket, og nevner det og ber at jeg venter at han får svar, så bekrefter at han hadde fått svar fra det lokale servicefirma og at de skulle ringe samme dag senest en dag etter (tirsdagen). Ok sier jeg. Venter. Tirsdagen kom. Ingen service som ringe. Onsdag tok jeg kontakt med Telia igjen. Og gjett hva?? SERVICE var ALDRI bestilt!!! Igjen! Jeg kunne ikke tro, virkelig. Altså, består kundeservicen av skuespillere, tremt til å rundlure folk? Tenkte jeg. Er det mulig for at 2 ganger på rad de lyver og lyver at de bestiller en fiktiv servicetjeneste? På en magisk vis er Internett tilbake i dag. Nesten en uke uten det, og med behov, da jeg jobber hjemmefra med salgs og tjenester over internett. Det har skjedd før, når det blir veldig kaldt så svikter de SIM-kortene i disse antenner. Selve teknikeren som var her før i en slik kald vinter, sa at det var mange slike servicer han hadde pga kulda. Jeg mistenker sterkt at Telia VET OM DET. Men de "later" som det er ingen problem, LYVER og si at de har "kontaktet servicen", men alt ser bare ut til å være et skuespill. Det føles ut som er standard å gjøre det, da TO ansatter fulgte nesten same "fake-servicebestilling script" på rad. Finnes ikke så stor sannsynlighet, og jeg har bedt om innsyn på alle loggene fra mine samtaler. Jeg vil vite hva de driver med og om de vet at utstyret sviktes i kaldt vær, men vil føre kostnaden til kundene sine, da de skal betale for perioder de ikke ha den tjenesten de betaler for. Aldri igjen skal jeg kjøpe noe som helst fra disse her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og ustabilt"

Ustabilt og ramler ut når det passer seg. Dårligere signaler enkelte steder i huset. Elendig kundeservice og dyrt

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"TV-mottak"

Ustabilt nett. Faller ofte ut, tregt og hakkete bilde. Angrer på at jeg byttet fra fiber.

Freddy S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Trege saker"

Fungerer veldig dårlig. Høy ping og lav fart. Gaming og TV fungerer dårlig.

Sammenlign tilbud på bredbånd
NYHET!
Sammenlign tilbud på bredbånd
SAMMENLIGN TILBUD
Tar kun 2 minutter
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR