Meny
Vis flere valg
Ønsket nedlastingshastighet
Nedlastingshastighet
0 mbit/s
0 mbit/s 1000+ mbit/s
ANDRE VALG
TRÅDLØS TYPE
Omtaler
Mbit/s
Pris/mnd
Bredbånd 25
Trådløst bredbånd (4G) - Telia Bredbånd
382 omtaler
25 mbit/s
nedlasting
599 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bredbånd 50
Trådløst bredbånd (4G) - Telia Bredbånd
382 omtaler
50 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia Bredbånd 100
Trådløst bredbånd (5G) - Telia Bredbånd
382 omtaler
100 mbit/s
nedlasting
699 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bredbånd 200
Trådløst bredbånd (5G) - Telia Bredbånd
382 omtaler
200 mbit/s
nedlasting
799 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bredbånd 75
Trådløst bredbånd (4G) - Telia Bredbånd
382 omtaler
75 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Bredbånd 300
Trådløst bredbånd (5G) - Telia Bredbånd
382 omtaler
300 mbit/s
nedlasting
999 kr
pr. mnd
Detaljer
Les mer
Samarbeid
Telia Bredbånd omtaler og erfaringer
1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
79
av 80 innen
bredbåndsleverandør
10%
anbefaler
Telia Bredbånd
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Helt forferdelig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt forferdelig. Oppgraderte nettet i forkant av at jeg skulle se champions league på stream og fikk beskjed om at det skulle være tilgjengelig umiddelbart. Skulle gå fra 30 til 100 mb. Er vel ikke overraske de at vi nå sitter her med 1.5 mb etter 20 resets osv. Tilsynelatende elendig kunnskap på kundeservice også. Helt elendig opplegg. Blir å stemme for at sameiet kvitter seg med denne dritten.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Godt fornøyd"

Fikk installert fiber sist høst, og er kjempefornøyd med både hastighet (Har 500/500 og får 498/510) og tv-signaler.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Krasjer opp til flere ganger i måneden"
3 syns denne omtalen er nyttig

Det er faktisk helt fantastisk at en av Norges største leverandører innen bredbånd klarer å miste tilkobling så mange ganger på kun en sone. Det forbløffer meg. Nå blir det bytte.

Simen F. E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Unødvendige fakturagebyrer"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har opprettet avtalegiro med Telia med e-faktuta. Fortsatt så får jeg papirfaktura i posten med ekstra gebyr. Jeg har snakket med Storebrand bank og de bekrefter at de har problemer med akkurat dette. Telia skulle jobbe med saken var det de visstnok hadde sagt. Gidder ikke å være kunde her lenger hvis ikke Telia skjerper seg KRAFTIG. Nettet mitt er også blitt dårlig. Min PC kommer bare inn på 2G-signalene. Hadde det ikke vært for at sameiet har en avtale med Telia så ville jg aldri vært kunde her. Jeg fatter ikke at det går an....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Telia er ikke det samme som Get var"

Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Telia

Bjørn E
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Styr unna Telia !!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nesten utelukkende dårlig erfaring med kundeservice hos Telia bredbånd.Noen kundebehandler e virker tilsynelatende hjelpsomme men resultatet blir nesten alltid det samme, ett mareritt.Det må alltid flere telefonsamtaler til for å få noe til å skje, og det kan gå over en uke til nettet blir reparert.De må ha store interne problemer i denne bedriften, de leverer ikke det jeg forventer og måtte til slutt si opp avtalen.To mnd oppsigelsestid sier de da og ingen refusjon for tapte dager.De klarer heller ikke å gi meg faktura i nettbanken min, slik at jeg får fakturagebyr i tillegg hver måned. Dette er bare litt av mine problemer, og marerittet er nok ikke slutt enda.(oppsigelsestid) De har også opprettet ett nytt kundenummer som trer i kraft etter oppsigelsestid en min nå er utløpt, dette blir vanskelig å komme ut av 😱😠

Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nett og tv faller ut flere ganger per dag! Latterlig dårlig! Kommer til å bytte nå. Møkk lei hele Telia!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Meget bra"

Har hatt telia 500 i 3 år nå. Hadde problemer én gang - da kom det montør dagen etter og skiftet til nyeste hjemmesentral. Ellers har det vært dønn stabilt. Kundeservice svarer hurtig på chat. TV-løsningen er også veldig bra, selv om vi kun bruker TV over WIFI (noe som i grunnen sier sitt om stabiliteten). Det eneste lille minuset er at man har ganske lite kontroll over ruteren, da den er «desentralisert».

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR