BN Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fantastisk kundeservice. Og fantastisk ryddig nett- og mobil-bank. Ikke et eneste smilefjes eller noe som helst fjas. Bare skikkelig bank.
Hei, Thoratle! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det varmer! Hilsen oss i BN Bank
Kundeservice og hjelp i ypperste toppklasse. Tilgjengelig og løsningsorientert bank, og jeg kommer raskt i kontakt med rådgiver ved behov. Enkel og oversiktlig nettbank.
Hei, Ola! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank
Fantastisk service og ingen problemer med og få tak i rådgiver!
Hei, Frank! Tusen takk! Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd. Hilsen oss i BN Bank
Super kundeservice, gode betingelser over mange år.
Hei, Oddrun Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen oss i BN Bank
Ryddig og rask prosess , med utmerket service i alle ledd . Mvh Ken
Hei, Ken! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det varmer! Hilsen oss i BN Bank
Vi har fått fantastisk god hjelp i BN Bank! De er superraske på å svare og behandle forespørsler, og meget serviceorientert og behjelpelig med alt vi ønsker å få til. Vi har forsøkt mange banker og har blitt IMPONERT over hjelpen vi har fått fra BN Bank!
Hei, Marianne For en fantastisk hyggelig tilbakemelding å få! Dette blir vi utrolig glade for å høre. Hilsen oss i BN Bank
Enkelt, oversiktlig, herlig kommunikasjon med BN Bank, alt gjennomført på under 24t.
Hei, Gunnar Tusen takk for en veldig hyggelig omtale! Det setter vi utrolig stor pris på. Hilsen oss i BN Bank
Byttet fra S banken da Dnb overtok. Valgte BN Bank pga. grei nettbank. Eneste minus så langt er at man ved betaling av e-fakturaer må godkjenne en av gangen. I S Banken kunne jeg godkjenne alle under ett. Dette gjør betalingene vært tungvint når man har flere regninger.
Hei, Nils Takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på! Så tar vi med oss ditt innspill i vårt forbedringsarbeid. Hilsen oss i BN Bank
Tenkte å opprette konto, men velger å avstå. Fikk en hel rekke spørsmål om bitcoin. Jeg har ikke mange tokens, altså deler av bitcoin, men måten spørsmålene omkring bitcoin ble stilt viste åpenbart en suspektifisering av bitcoin. Blant annet måtte man varsle banken på fohånd om man skulle sette inn kroner fra bitcoinbørs registret og godkjent av det norske finanstilsynet. Det må man selvsagt ikke om man overfører penger fra sin aksjekonto i Nordnet. Så BN-bank er ikke en bank for fremtiden.
Hei, Jonny! Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss å ta til oss både positive og konstruktive tilbakemeldinger. Så er det slik at vi som bank er pålagt å kjenne våre kunder og våre kunders bruk av banken. Og da må vi stille litt ekstra spørsmål, spesielt knyttet til finansielle instrumenter som er knyttet til økt risiko. Hilsen oss i BN Bank
Byttet til BN Bank etter at Sbanken ble oppkjøpt av DNB. Byttet også over bedriftskonto, etter at Bank2 ble kjøpt opp av Bluestep. Dekker alle mine behov både privat og i næring, og fungerer fint
Hei, Rune! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Riktig god helg! Hilsen oss i BN Bank
Veldig hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Ryddig og grei prossess på å flytte boliglån over til BN Bank. Gunstig rente. God oppfølging
Hei, Ivar For en hyggelig tilbakemelding, det varmer! Hilsen oss i BN Bank
Har bare gode erfaringer med alle tjenester, som banken yter,
Hei, Toril! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Hilsen oss i BN Bank
Unngå banken, de har ikke kapasitet til flere kunder. Sikkert noe bra for de som er der men etter 3 uker venting og ingen sikre svar ga jeg opp. "Chat" roboten er ubrukelig, kan kun henvise til hvordan du blir kunde. Kundeservice har alt for mye å gjøre, beregn laaang tid, og kan bare beklage lang ventetid men har ingen svar eller råd å komme med. Gå til neste bank.
Hei, Simen! Takk for din tilbakemelding, også er det synd å høre at du har hatt en slik opplevelse. Vi har for tiden stor pågang av nye kunder, noe vi synes er svært gledelig. Og vi har absolutt kapasitet til flere. Er man privatperson kan man bli kunde på dagen via vår hjemmeside. Her vil man også kunne flytte avtaler ol. fra tidligere bank. Har man i tillegg lån man ønsker å flytte til oss er ventetiden kun 1-2 dager. Ønsker man å bytte bank til oss for et AS, er også ventetiden nå helt nede i 1-2 dager. Ved selskap under stiftelse hvor man enda ikke har fått tildelt organisasjonsnummer og trenger bistand for innbetaling av aksjekapital er ventetiden vår per nå dessverre 3-4 uker. Dette grunnet stor pågang og at dette er en mer kompleks prosess. Vi beklager ulempen dette medfører.
Fantastisk service. Alltid raske svar. God forståelse for mine behov
Hei, Bjørn! Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i BN Bank
Har forsøkt opprette bedriftsbank (flytte fra DnB pga hadde Sbanken) og sendte ønske om dette for snart 3 mnd siden. Forsøkt ringe og chatte. Men får bare svar at de har mye å gjøre. Er det bare et lite samme antall ansatte som skal ta unna all ekstra kundetilstrømming?
Hei, Lars! Takk for din tilbakemelding. Vi har i en periode dessverre opplevd å ha lengere behandlingstid enn normalt. Dette på grunn av stor pågang av nye kunder. Dette er en pågang vi ikke hadde planlagt for eller forutsett. Vi synes det er svært gledelig at så mange ønsker å bli kunde hos oss, men dette har også ført til lengre behandlingstid enn vi bruker å ha. Vi beklager ulempen dette har medført ovenfor deg. Hilsen BN Bank
Vi ble anbefalt BN bank av finans formidler (anonymisert navn) . Og glad er vi for det. For en service vi har fått i BN bank. Kjapp kundeservice, hyggelige mennesker, og god rente. Perfekt bank. Så skal du ha en bank uten høye renter og lang ventetid på kundeservice, så velger du Bn bank.
Hei, Åge! Tusen takk for flotte ord! Vi blir svært glade for slike tilbakemeldinger. Da ser vi at det vi jobber så hardt med hver dag kommer kundene våre til gode i form av god service og gode vilkår. God jul! Hilsen oss i BN Bank