Collector og fakturert.no er tett opp mot scam. Å sende fakturaer via fakturert.no kan bli en svært dyr erfaring. Utydelig informasjon om kostnadene som kan løpe, og du risikerer å måtte betale flere hundre kroner for utsendelse av en eneste faktura. Min anbefaling er å styre unna. Finn heller en løsning med klar og åpen prissetting.
Disse firmaene er tilvirket kun med det for øye å loppe allerede ressurssvake. Vil anbefale alle å kontakte alle forbrukerorganer for hjelp med å klage inn men også med å få tilbakebetalt eventuelle "krav" disse grauthuene tror du skylder de innen de slår seg konkurs og starter nye svindelbedrifter.
Registrerte meg på faktura. No uten att jeg visste det ble den sendt til collector. Kosta meg 2k for tull Glemmer man å markere betalt på faktura blir det dyrt automatisk. Styr unna både disse og faktura. No
Aldri aldri aldri bruk Collectors eller www.fakturert.no Skitneste firmaene jeg har vært borti. Gjemmer alle kommentarer på facebook og gjør det ikke mulig å skrive erfaringer om dem på Google. Fakturert.no skriver tvetydig på forsiden om at ikke registrert innbetaling går til purring og inkasso. Det betyr at om ikke du som sender ut fakturaen registrerer at den er betalt på websiden innen 10 dager så kommer du til å betale 30% av fakturabeløpet. I mitt tilfelle fakturerte jeg 9100kr og måtte betale 699kr +2677kr i gebyrer til både Collectors og fakturert.no
Useriøse, følger ikke inkassolovgivningen. Mottok en faktura på 73,75 kr, (fra Fakrurert.no, som også har samme eier som Collectors AS), som ble betalt en uke etter forfall. (Kun 7 dager til forfallsdato fra mottatt faktura). Får da raskt purring pr post på krav på kr 410,15. (her er frist for ny innbetaling også under 14 dager). I purringen står det: «saksomkostninger vil kunne øke betraktelig hvis ikke betalingsfristen blir overholdt». Dette oppleves som en trussel. Fakturert.no leverte ikke tjenesten jeg etterspurte, og ser ikke hvorfor jeg i det hele tatt skal betale noe som helst til Collectors AS.
Sender innkasso på betalte varer.Holdt det gående i 6 måneder før innkassoselskap slettet hele saken. Burde vært ulovlig.svarer hverken inkassobyrå sine 3 mail henvendelser eller mine henvendelser.
Til å begynne med fungerer alt bra og profesjonell, du får tilbudt om nedbetaling, så en gjør. Det som er kjedelig at du får ikke betaling påminnelse (før var det en ,før noen år siden) En får bare inkasso varsel, som ikke nødvendigvis en får heller, der får en fortsatt tilbud om nedbetaling, men det hjelper ikke fordig det blir sendt til inkasso likevel .Selv om en benytter seg av nedbetaling før varsel ,så hjelper det ikke ,selv om en får betaling bekreftelse fra di og betaler månedlig faktura på nedbetaling. Di bare sender til inkasso. Hjelper ikke å snakke med kundeservice, får ikke engang opplysning hvilken faktura det gjelder. Blitt henvist til å se "Mine sider ",men jeg har ikke Bank ID, så jeg kan ikke .Jeg mener jeg begynt nedbetaling på alle fakturaene, som jeg fikk tilbud om i selve faktura og til å med i inkasso varsel,men di mener di har ikke fått det .Jeg får betaling bekreftelse fra alle mine betaling fra di på e-post, men di aldrig skriver hvilken faktura det gjaldt og det ikke et faktura numer på selve inkassovarsel!! Ikke engang inkasso skrev hvilken faktura numer det gjaldt! Kan det bli lov til dette ? Ser at flere her som har opplevd lignende. Skal vi ta felles anmeldelse på dette ?Det kan ikke bli lovlig dette ?Jeg får sannsynlig svar på dette her som alle andre , at jeg skal ringe eller kontakte di for avklaring, men hva hjelper dette ,det hjalp ikke før noe ?Så det er virkelig ikke verd å begynne her ,plutselig slutter det å fungere og en vet ikke hva en skal gjøre med dette .