Det lønner seg å sammenligne
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

Kredittkort fra DNB Bank

Les 17 omtaler og erfaringer om kredittkort fra DNB Bank

17 omtaler
DNB Bank Kredittkort
Rangert #7 av 7
innen kredittkort
Bra
3,8
AV 5
3,4
Kundetilfredshet
Middels
3,6
Kundeservice
Bra
3,5
Rådgivning
Bra
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 17 omtaler om kredittkort fra DNB Bank sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
DNB Bank?
skriv omtale
FILTRER
Kredittkort
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av DNB Bank
Hva synes du?
"Dårlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Rådgivning
1 / 5
Stian
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Veldig misfornøyd med DNB. Dårlig kundeservice. Treg hjelp. VELDIG dyrt.

Rett å slett ett selskap som ikke bryr seg om kunden, men vil tjene masse penger.
Aldri igjen :)

"Økt boliglånsrente og gebyrer"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Rådgivning
1 / 5
Truls
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Syns de er for dyre ift. konkurrentene. De økte nå renta uten at styringsrenta er rørt. Bruk av VISA burde være gebyrfritt i 2016! De gjorde totalt ran via mellomfinansiering ved boligkjøp. Snart ingen filialer igjen. Dårlig etikk mtp. rørledningen i USA, skatteparadisene i Panama osv osv...

"Kunder er noe dritt!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Rådgivning
1 / 5
Arnie
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

*Ble en gang rådet av kunderådgiver til å ta opp lån og plassere i "sikre fond". Tapte så godt som alle pengene.
*Ble seinere rådet til å selge eiendom med tap, da DnB ville låne meg de pengene jeg trengte for å dekke inn tapet. Da salgspapirene var ferdig underskrevet, sa kunderådgiver at de aldri hadde lovet noe.. Fikk ikke lån. Det ga oss flere år med blodslit for å "komme ovenpå igjen. "
* 7-8 år seinere ble et kredittkort overtrukket med ca. 300,-. Dette var gebyrer etc. Jeg hadde ikke helt fulgt med på dette kortet, siden det er svært lite i bruk, og innbetalte beløpet et par uker for seint. Da innbetalingengen var gjort, var kortet innenfor kreditrammen bruksmessig, men DnB truer likefullt med inkasso, rettslig inkasso og nekter å "friskmelde" kortet.

Kunde siden barndommen, men ikke imponert!

1 synes denne omtalen er nyttig
"God til det jeg ønsker av min bank"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

God servise og hjelpsom ved vanskeligheter. Jeg er i det hele godt fornøyd med banken.
Det som kunne bli bedre er min bruk av banken. Jeg er snart 90 år og mye er bedre enn det vi drev med i mine beste dager. Hadde jeg begynt med bank virksomhet på den nye måten, hadde jeg nok utnyttet mulighetene til mere avangsert bank virksomhet.

"Svært dårlig kundebehandling!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Rådgivning
1 / 5
Alex
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Når man ringer og etter en lang ventetid, så er de som jobber der ikke lyst til å snakke med deg, de er raske til å legge på, og det føles som om de bare ønsker å avslutte samtalen raskest mulig, og det har jeg opplevd mange ganger og kjenner flere som har opplevd det samme.

1 synes denne omtalen er nyttig
2 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
Nikolai
27.07.2016 14:30
1 synes dette svaret var nyttig
Hei, dette kjenner jeg meg ikke igjen i. Først når en ringer så kommer det beskjed om "som spesielt viktig kunde vil du bli satt videre til neste kunderådgiver" og deretter så hjelper de til med alt, hele døgnet.
1 synes dette svaret var nyttig
Arnie
09.08.2016 14:13
Som jeg skulle sagt det selv. Sitter igjen med opplevelsen av at kunder er noe dritt. DnB er ødelagt av stordrift og hensynsløshet i forhold til kunden.
"Super bank alltid tilgjengelig"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5

Har vært kunde i DnB i 2 år nå, både som bedriftskunde og privatkunde. DnB er alltid tilgjengelig for hjelp og strekker seg langt for å gi de beste tilbudene når noe annet kommer opp. Har ingenting negativt å si om DnB som bank både privat og for bedrift da dette er et utmerket selskap med kompetente ansatte. Anbefales på det sterkeste.

"DNB er banken min det"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Har fått all den service jeg har hatt behov for både ved bruk av data og ved personlige møter her i Mosjøen. Han fått nødvendig veiledning i spesielle situasjoner og fått råd som har vist seg og holde godt.

"Skuffet"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
3 / 5
Rådgivning
3 / 5
Evelyn
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Synes det er dårlig gjort at de stenger så mange bankene i distriktene og si opp 600. Overskudd ifjor var på hele 12 billarder! Tenkt å bytte bank, få bedre innskuddsrenter andre steder.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Bedre kundebehandling å møte kunden øye til øye"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
3 / 5
Rådgivning
3 / 5
Margit B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Bra: Grei oversikt på alle månedlige utskrifter. Det gir problemer for mange i sær eldre kunder når de nå legger ned mange filialer. Mange behersker ikke data eller mobiltelefon og føler seg helt hjelpesløse. Flere kunder vil bytte bank etter en tid. Jeg har ingen problemer med data med mine 75 år. MEEEN!!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Bryr seg lite om kundene"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Karin H. P. H
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Har brukt DNB siden 1972, men vurderer å bytte bank, vet ikke helt om eller når nedlagt her jeg bor. Ingen å henvende seg til annet enn på telefon, jeg hører dårlig og liker ikke å snakke i telefon med fremmede.
Jeg har alltid likt banken her i Kirkenes god service og hyggelige mennesker, men det blir det jo slutt på nu.
Ser ingenting som er bra fremmover.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Savner den personlige kundekontakten"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
3 / 5
Rådgivning
2 / 5
Tora
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Skjønner ikke at DNB med sine store overskudd skal "flå" de som ikke er på nett når de skal betale regninger. Helt uforståelig og lite kundevennlig. Og ikke kan man gå i banken og "ta ut" penger lenger heller. Hjelper lite med lørdagsåpent når de tjenester man ønsker ikke er der lenger.

"Gode erfaringer"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har bare gode erfaringer med DNB, anbefales. Kan ringe, eller kontakte de på nett hele døgnet hele året.

"Fornøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
4 / 5
Omtalen omhandler

Fornøyd med konsept og service. Gode tilbakemeldinger på mine spørsmål og ønsker. Meget god tilgjengelighet. Opplever ærlighet.

"Innovativ og fremtidsrettet, enkle løsninger om i stor grad møter kundenes behov."
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Har de beste systemer for kundeoppfølging. Trygt valg både på hjemmebane og i utlandet.
Banken som får oss til å tenke mindre på bank, da det meste fungerer som oftest. Meget god nettbankløsning og mobilbank.
Burde gitt bedre rentebetingelser på lån når sikkerheten er god.

Kun gode erfaringer som kunde i banken.

"Saksbehandler"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Saksbehandler Åge J. i Porsgrunn er en stødig, trygg og god saksbehandler!
Damene banken der forøvrig er veldig blide og hyggelige!

"Veldig bra!"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Imøtekommende, fleksibel og grundig. Ut ifra erfaring med filial.

"Veldig fonøyd"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Fin bank som jeg har hatt i mange år og som jeg er veldig fornøyd med.

SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om DNB Bank
Skriv omtale
UTFORSK BANKER
Utforsk 13 andre banker og del dine erfaringer
Alle banker
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode banker innen personlig økonomi.
Alle bransjer