Det lønner seg å sammenligne
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

Brukskonto fra Gjensidige Bank

Les alle 6 omtaler og erfaringer om brukskonto fra Gjensidige Bank

6 omtaler
Gjensidige Bank Brukskonto
Rangert #10 av 13
innen brukskonto
Bra
3,8
AV 5
3,0
Kundetilfredshet
Middels
3,5
Kundeservice
Bra
3,6
Rådgivning
Bra
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 6 omtaler om brukskonto fra Gjensidige Bank sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Gjensidige Bank?
skriv omtale
FILTRER
Brukskonto
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Gjensidige Bank
Hva synes du?
"Hadde bytta hadde det ikke vært for Tekna-avtalen"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Rådgivning
3 / 5
Mm
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Appen deres (iPhone) Ser ut som noe fra 90-tallet, og det kommer bare feilmelding dersom jeg forsøker å godkjenne efaktura eller betale regninger via den. Hjemmesiden er rotete, og hele det Olsenbanden-temaet er ganske tåpelig synes jeg. De som jobber der roter ganske mye, en gang jeg skulle avslutte et MasterCard fikk jeg per telefon beskjed om at det var i orden, hvorpå de i stedet sendte meg enda et MasterCard. Ringte inn igjen og de påsto de hadde avslutta begge, men etter noen måneder viste det seg at de ikke hadde avslutta det ene likevel. Hadde skifta til Skandiabanken eller Landkreditt på dagen hadde det ikke vært for de greie betingelsene i Tekna-avtalen.

"Middels"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
4 / 5
Kunde
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Bra boliglånsrente via min fagforening.
Veldig irriterende at de har en del krav om aktiv bruk mm for å få beste betingelser. Jeg er negativ til og unngår som regel banker som har bedre betingelser for "totalkunder", men i dette tilfellet var det mulig å kombinere boliglån med noe bruk av brukskonto.

Som Skandiabanken-kunde syns jeg nettbanken er skikkelig dårlig. Mobilappen lite oversiktelig, og store rom for forbedringer.

"Supert"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Rådgivning
5 / 5
Omtalen omhandler

Enkel bank å forholde seg til, svarer kjapt og greit via forskjellige kanaler (chat, telefon, mail). Foreløpig ingenting å utsette på banken. Får gode tilbud via Tekna medlemsskap.

"Elendig nettbank"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
2 / 5
Rådgivning
2 / 5
Siv I
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Nettbanken fungerer dårlig. Synes stadig det er noe som ikke fungerer (f. eks. Har jeg i lang tid ikke klart å bestille bankid der). Det er rotete menyer og alt ser litt gammeldags ut. Jeg kom fra DNB, og her var ståa noe helt annet. Skjerping, Gjensidige! Appen (i hvert fall for Android) virker også noe gammeldags.

Vilkårene er gode for Tekna-medlemmer, men forskjellene er generelt små mellom tilbydere, så dette kan gjøre at jeg bytter bank igjen.

"Fryktelig dårlig internettbank"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
4 / 5
Rådgivning
4 / 5
Omtalen omhandler

Uoversiktlig internettbank. Frustrerende ulogiske og rotete menyer.
Har brukt den snart et år og har fortsatt ikke fått grep om strukturen.

"God bank for Tekna-medlemmer"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
4 / 5
Rådgivning
4 / 5
Omtalen omhandler

Bra boliglånsrente, svarer stort sett rask på henvendelser. Mobilappen greier ikke få fram forfallsmappe (kommer bare opp at "forfallsmappen er tom") Og ikke mulig å betale regninger selv om funksjonen er der (får bare feilmelding).

SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Gjensidige Bank
Skriv omtale
UTFORSK BANKER
Utforsk 13 andre banker og del dine erfaringer
Alle banker
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode banker innen personlig økonomi.
Alle bransjer