Sbanken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
søkte på billån pr kr 220.000.med egen del kr 100.000.og de tok en kredittsjekk og fikk 60 og godkjent lånet med lånebevis .dagen etter fikk jeg en e-mail at jeg ikke fikk lån .dette er og holde kunder for narr noe Sbanken burde holde seg for god til. nå sitter ikke jeg mer penger inni den banken .MVH Ole.
I fire uker har jeg forsøkt å avslutte kundeforholdet i sBanken. Teknisk feil kommer opp hver gang. For to uker siden sendte jeg en henvendelse på epost om bistand til å avslutte kundeforholdet (slik det står i feilmeldingen at jeg skal gjøre). Fremdeles har ingenting skjedd. Jeg er helt sikker på at dersom jeg sender dem en mail om å starte kundeforhold, så får jeg svar på dagen. Sbanken er ikke hva det en gang var. Ikke start et kundeforhold her. Det finnes så mange andre alternativer som er bedre.
Dnb har ødelagt Sbanken. Derfor er ikke Sbanken konkurranse dyktig.
Klarer ikke flytte fondene mine til ny bank, har venta i 6 uker uten at de får det til. Svarer ikke på epost, pr telefon får jeg beskjed om at de skal sjekke det og komme tilbake til meg.
Sbanken plukkes fra hverandre av DnB - som forutsett. Fjerning av nettbanken, fjerning av apple pay gjør at jeg vil bytte bank
Etter DnB overtok forsvinner alt som var bra med Sbanken. Apple Pay, nettbank, gode renter, Visakort ... Jeg har byttet til Bulder og det fungerer utmerket. Suveren mobilapp, gode renter og god kundebehandling.
Helt umulig å avslutte kundeforholdet, nye feilmeldinger hver gang jeg prøver
Vært fornøyd kunde i 23 år, men blir tvunget over i DNB etter oppkjøpet. Har prøvd alt jeg kan for å fortsette å være kunde, men jeg får ikke lov. Det går det ikke an å være fornøyd med. Uten tvil merkbar påvirkning av DNB, og det er synd.
DNB er absolutt siste bank jeg ville valgt ! De gjør det allerede vanskelig med Mastercard og manglende nettbank.
De nekter å ta deg inn som ny kunde hvis du har vært kunde hos dem tidligere. Det er uheldig at et fintech-selskap blir kjøpt opp
Kunde hos Skandiabanken siden 2000-tallet. Har gradvis opplevd dårligere rente på alle typer kontoer. Det hele gjør banken mindre lukrativ. De siste årenes app har også vært langt dårligere enn forrige. Mange klikk for å få en totaloversikt over kontoer og kundeforhold. Fusjonen med Dnb og avvikling av "Sbanken" som egen bank er spikern i kisten for min del. Den Skandiabanken jeg gikk til, med fokus på kunde og bankopplevelse har fosrvunnet gradvis siden det ble "Sbanken" og nå Dnb. Å fortsette å være kunde her føles litt som å støtte Putin.
Etter at de ble oppkjøpt av DNB gjør de alt de kan for å kvitte seg med kundene.
var bra, men det er over, nå som DNB har gjort sine endringer, er det på tide å bytte, tar litt tid med kundeservice, mye rart skjer på nettbank, og får mastercard som jeg ikke vil ha istedenfor Visa som jeg har
Jeg elsket så mye Sbanken før den har blitt oppkjøpt av DNB. Nå har den blit helt elending. Ser ut som DNB vil kollapse og fjerne den fort. Har nettopp ventet ca 20 minutter for å snakke med support på chat. Imens vi prates ble jeg kastet ut av det med beskjed om samtalen har sluttet, uten det var noen tegn på det. Helt utrolig, jeg savner 1 år siden Sbanken.
Bra teknisk løsning. Brukervennlig. Lett å forstå føringer.
Var en gang en god bank. Nå har den blitt veldig dårlig. behandler kundene som fiender.