Da vi nettopp hadde gått fra Storebrand til sp1modum og hatt masse korrespondanse på mail, ble vi utsatt for svindel ifm engangsappen deres. Kom en mail som jeg måtte verifisere. Dette var svindel og det ble tatt 1800 euro fra vår nye konto. Dette sier banken jeg måtte skjønt og tar seg 12000 i egenandel. Ikke forståelse for at jeg kunne ta feil, selv om det har vært en bankbytte prosess 😵😪
Vedr tittelen over, så vil jeg si at selv i disse Coronatider har vi fått den hjelpen vi har ønsket. Blir selvfølgelig litt mer komplisert når en ikke kan møtes i en Bank, men syns dem har løst det veldig bra. Vi har allerede anbefalt denne Banken til flere av våre venner.
Veldig bra kundebehandling, en føler seg forstått å sett. Anbefales veldig :-)
Har vært kunde her i alle år. Gode og hyggelige kundebehandlere.
Banken har hyggelig og løsningsorienterende betjening!
Vi har en bedrift om gikk over til konkurrent for en stund siden, hvilket vi er glade for. SB1 modum var rett og slett en meget ubehagelig og arrogant bank å ha med å gjøre. Utslagsgivende til vårt bankskifte, var at de krevde innsyn i vårt regnskap for å verifisere at vi ikke hvitvasket og drev med kjeltringstreker. For oss ble det en ubehagelig anmodning med mailer/dialog frem og tilbake. Forstår at banker har et hvitvaskningsprogram, og det er bra, men når kundene blir behandlet på måten vi ble, skjønner jeg at den banken aldri kommer til å være mer enn "middels" bank.