Medlem gjennom LO favør. Meget fornøyd. Hyggelige kunderådgivere og rask respons på kundeservice telefon også. 98% av personell på kundeservice telefon er meget serviceinnstilt også etter å ha vært borti kanskje 50 forskjellige rådgivere siste årene i forbindelse med både huslån, bank, Aksjetjenester og forsikring. Meget fleksible og strekker seg langt for å ha deg som kunde. Ikke annnet enn positivt å si. Hvis man skal legge inn noe negativt så er det kanskje at aksjeløsningen i Sparebank 1 markeds er noe mangelfull på appen i forhold til flere av konkurrentene.
Har du en tilsvarende erfaring med SpareBank 1 SR-Bank?
Gjør som Jarle og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om SpareBank 1 SR-Bank du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Processes at Sparebank1 SR are smart, fast and easy. The customer service is friendly, professional and supportive.
De setter opp renten i høyt tempo, men setter veldig sjelden ned. De sier at en gang i halvåret vurderer de kundens rente, for eventuelt sette den ned. For oss har det aldri firekommet, selv om vi er ajour med boliglånet.
Eg flytta for nokre år sidan alle bank- og forsikringsrelaterte tenester til SR-Bank. Hovudgrunnen til dette er at eg er medlem av LO, og slik får dei fordelane som samarbeidet mellom LO og SR-Bank 1 gjev. Godt tilfreds så langt. Mykje enklare å ha samla alle bank- og forsikringstenester på ein plass.
Nettbanken er uoversiktlig, arrogant saksbehandler mange gebyrer. Dårlig rådgivning.