SpareBank 1 Telemark har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestandig service av topp karakter . Raske kontakt. Ved lånesøknad - rask behandling
Vært kunde i alle år da foreldrene mine har kundeforholdet sitt her. Etter i dag mister de meg som kunde. Maken til usympatisk og lite hjelpsom kundebehandler. Nekter gi finansieringsbevis som lovet. Ba om hva som trengtes for at dette akulle gå i orden før budrunde. Men hun nektet bare hjelpe oss. Selv om vi tom. Har pengene på konto av hva jeg trenger i mellomfinansiering. Men neida, det hjalp ingenting og nektet hjelpe oss.
Måtte vente over en uke for et enkelt svar på en melding ang. utsettelse av betaling. (Var over 5 dager før betalingsdatoer. Gikk over 1 uke uten penger på konto. Ringte flere ganger og purret på svar, og fikk beskjed om at de skulle "prioritere meldingen min. Ingen beklagelse på telefon, og kundebehandlere som måtte spørre andre kundebehandlere for hvert spørsmål jeg stilte pr. telefon.
Ufin og lite imøtekommende rådgiver som provoserer fremfor å møte med åpne dører. Ved personlig oppmøte vil man jo se om en person smiler eller ikke, på mail er det vanskelig - men denne rådgiveren lyser sur utad gjennom mailen sin.
Veldig greie folk å ha med å gjøre. De ordner stort sett alt.
Banken leverer god nettbank og app tjenester. Gebyr på alt mulig rart. Lite personlig kontakt, du må være våken selv i rentemarkedet for å kreve beste rente. Personavhengig om de følger opp, som det meste her i verden. Hatt for det meste gode erfaringer. For meg har dette vært "vår" bank siden jeg var 15 år og 25++ år senere er vi forsatt happy. Jeg har betalt det vi har avtalt, de har holdt det de har lovet. Har kontoer i andre banker som Nordea, Skagerrak (Eika) osv og nettbanken er fortsatt 2000-tallspreg på. Sparebank 1 er lite konkurransedyktig på betaling til f.eks Sverige sammenlignet med Nordea.
Har vært kunde i over 20 år, noe jeg angrer voldsomt på nå. Etter at det er et par trekk av lån som ikke ble trekt til tiden har jeg ikke fått noe beskjed om dette og ingen fra banken har ringt om dette. Plutselig får jeg krav fra inkasso selskap om 4(!) måneder som ikke var betalt, ingen fra banken hadde ringt om dette eller prøvd å kontakte meg. Forferdelig bank, i tillegg ble alle forsikringene gitt over til Fremtind som også er et ubrukelig forsikringsselskap. Skal bytte bank og forsikringsselskap samt gi spre dette videre for at andre skal inngå dette selskapet. Styr unna.
Fornøyd med banken til vanlig bruk. Hender at den kobler ut.
Min samboer og jeg var i møte angående boliglån. Fikk en beskjed i møte at alt skulle ordne seg med både boliglån og ekstralån til oppussing. Dagen kom når vi hadde kjøpt bolig, fikk ikke tak i saksbehandler eller tilbakemeldinger på mail. Klaget til kundesenteret, da kontaktet saksbehandler oss. Men da snudde hun om på meningen sin, og påsto at hun ikke hadde lovet oss det. Fikk 0 kr til oppussing, selv om vi fikk boligen til langt under pris. Styr unna denne banken. De lover mer enn hva de kan holde. Blir bankbytte!
En grei bank :) men den er dyr koster ha kort gebyrer på alt overføringer mellom kontoer og alt
Her har jeg alltid blitt behandlet helt supert av en hyggelig betjening og jeg opplever servicen som den beste. Har hatt et langt kundeforhold i denne banken
Før kunne man nesten stole på at man fikk laveste rente på lån når man har vært en pliktoppfyllende kunde, i dag må man følge med på markedsprisene og kreve at renten settes ned. Generelt synes jeg bankene er for grådige når styrings renten er 0 og banken tar i underkant av 2,0 prosent i egen kasse. det er for mye!
Har vært kunde der både privat og firmaer i mange år, har vært innom der noen ganger. Veldig dårlig kundebehandling/ Uproffe. Men de er flinke på gebyrer.