Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
266 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Brdy opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
266 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 266 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
4
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Brdy
Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dyrt og liten kapasitet

Omtale av  Rune

Detter ut hele tiden, Elendig kundeservice, Ping på over 200. Unngå Breiband til en hver pris. Jeg kommer til å bytte til mobilt bredbånd. Etter å ha vært Breiband-kunde i flere år, så har jeg ingenting bra å si. Jeg har så vidt det er nettverk hjemme, de har oftere problemer enn du kan tenke deg, og kundeservice finnes det ikke noenting av. Siden jeg ikke bor sentralt så har jeg ingen mulighet til å få annet nettverk enn breiband eller mobilt bredbånd. Men siden nettverksforbruket er ganske høyt med tanke på spilling og slikt, så blir det alt for dyrt å ha mobilt bredbånd. Ikke engang tenk tanken på å bli kunde hos breiband, det er faktisk mye bedre uten nett enn å være kunde hos dem.

Svar fra Brdy
04.11.2019 14:38

Hei, Takk for din tilbakemelding. Jeg finner deg ikke i vårt system, vil du være snill å sende meg en mail på [email protected] med kundenummer, så skal jeg jeg hjelpe deg. Mvh Trude

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Via satelitt

Omtale av  Leif H

Har hatt via satelitt några uker nu. Er helt nøgd med produkten. Har hørt mye omtalande om att de ikke er nåe og ha. Men vi tykk de er bra nett her nu.

Svar fra Brdy
29.10.2019 09:31

Hei, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med nettet. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude

Veldig hyggelig og effektiv bistand :-)

Omtale av  Atle B

Tok kontakt for å avklare ujevn og for lav hastighet på breibandet, og fikk opplysninger om alternative pakkeløsninger for bedring av både hastighet og månedlig forbruk. Har nå fått hjelp til å endre abonnementet til bedre hastighet og et høyere forbruk pr. mnd. Tusen takk for god hjelp..:-)

Svar fra Brdy
25.10.2019 14:30

Hei Atle, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våre. Så din tilbakemelding settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no

Veldig bra kundeservice

Omtale av  Kjersti

Jeg har hatt nettet i mange år, det er utmerket kundeservice og behandling, når jeg har hatt behov for det. Har super dekning og raskt nett, til tross for en grissgrend boplass.

Svar fra Brdy
24.10.2019 11:39

Hei Kjersti, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våre. Så din tilbakemelding settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no

Forferdelig!

Omtale av  Jens

Forferdelig!!! Under 1mbps hele tiden og vi skal ha 15mbps! kjøper du dette er du dum!

Svar fra Brdy
11.10.2019 10:13

Hei, Det var trist å lese. Jeg finner dessverre ikke kundenummeret ditt. Vil du være snill å sende oss en mail på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg. Mvh Trude i Breiband.no

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig fornøyd!

Omtale av  Torill

Var uheldig og fikk dratt ut kontakt og antenne på routeren litt for sent da det begynte å tordne. Ringte kundeservice og fikk ny router i posten noen dager senere. Ikke noe problem. Har også ringt kundeservice for hjelp når nettet har vært nede (skjer SVÆRT sjelden nå, var et problem for to-tre år siden) og har fått veldig god informasjon og feilen er som regel rettet veldig fort. Var misfornøyd med Breiband før (2-3 år siden), da var det mye rot. Virker som det er andre som har overtatt firmaet? Ikke sammenlignbart med før ihvertfall. Veldig bra nå, kan anbefales!

Svar fra Brdy
07.10.2019 10:32

Hei Torill, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Så bra at du er fornøyd med oss, vi gjør det vi kan hver dag for å hjelpe kundene våres. Så tilbakemeldingen din settes stor pris på. Ønsker deg en fin dag. Mvh Trude i Breiband.no

Meget sterk kandidat i min personlig konkurranse "Årets mest hårreisende kundeopplevelse"!

Omtale av  Mikael Z

Nå har jeg endelig fått brukt mitt angrerett ved kjøp av satellittbredbånd fra dem. Det har gått 3 uker fra bestilling, og jeg har ikke fått pakken med satellitt utstyret som var sendt til meg. Det hjalp aldri å be dem om å finne ut hvor pakken er via epost, så jeg måtte bestandig ringe. Å nå dem via telefon var relativt lett, men det hjalp ikke uansett, for ingen kunne fortelle hvor pakken er i løpet av to uker, og jeg fikk heller ikke noe sporingsnummer fra dem, og ingen forklaring på hvorfor finner de det så vanskelig å samarbeide i så standardisert spørsmål som leveranse av ordre forutsettes til å være. Svarene som fulgte var stortsett usikre og ikke resultatorienterte. Til slutt har jeg fått vite at ordren var sittende på en Postnord terminal i ca 100 km fra meg i disse to ukene. Også har jeg blitt lovet at pakken ankommer min post i butikk neste dag. Det har ikke skjedd en, to og tre dager etter denne telefonsamtale. Uten at jeg ville noe videre avklaring, har jeg sagt opp avtalen. Håper at de klarer å få tilbake sitt utstyr uten å blande meg inn videre i dette. For ellers finnes det ikke lavere karakter enn 1 her.. Har aldri før skjønt at det går an å spille bort så enormt med tid med firmaets kundeservice FØR å få teste selve produktet! OBS! USERIØST FIRMA!

Svar fra Brdy
04.10.2019 12:51

Hei Mikael, Takk for din tilbakemelding. Jeg fikk kollegaen min i Via Bredbånd til å søkte deg opp,men vi fant ingen Mikael i dems system. Det er derfor dessverre vanskelig å vite hvorfor du ikke fikk hjelp ved første henvendelse. Dersom en kunde ikke mottar pakken fordi den er sendt til feil postkontor er rutinen våres at vi skal sende ut nytt utstyr til kunden med en gang, jeg beklager at det ikke har blitt gjort i ditt tilfelle. Kan du være så snill å sende meg kundenummeret ditt i en mail på [email protected], slik at vi kan unngå slike situasjoner i fremtiden. Mvh Trude i Breiband.no

Brdy har 266 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Brdy mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR