Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Brdy
2.4
266 verifiserte omtaler

Brdy omtaler og erfaringer

Ingen trend

Brdy har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
266 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#74
Forferdelig
Brdy er rangert
#74 av 83 bredbåndsleverandører
20%
Dårlig
20% anbefaler Brdy
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 266 omtaler om Brdy

FILTRER OMTALER
37
15
4
25
185
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Brdy?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Stadig ute av drift, redd de bruker dårlig utstyr

Omtale av  Truls G. S

Håpløst hakkete, bruker wifi tale da jeg ikke har mobildekning, men nesten aldri brukelig, eneste er messenger, men begrenset hvem jeg kan snakke med der.

Svar fra Brdy
15.04.2024 13:16

Hei Truls! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Ta gjerne kontakt med oss på telefon eller epost [email protected] med ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Jeg ble lurt på en faktura etter flere måneder som kunde.

Omtale av  Aitor

Jeg skriver her siden jeg ikke får svar per epost. Jeg har vært kunde flere måneder og jeg var fornøyd til at de lurte meg på fakturaen forrige måned. Jeg har antennen inkludert og de sendte meg en faktura uten rabatt. Jeg betalte 50 kr for mye og de sa de skulle trekke de 50 kr neste måned. Jeg har fått antennen inkludert denne måneden som vanlig, men de har ikke trukket de 50 kr ekstra som jeg betalte forrige måned. Jeg skrev dem (den 11.3 2024) for at de sender meg fakturaen korrigert for at jeg kan betale før fristen (23.3.2024) og jeg har ikke fått svar eller fakturaen korrigert. Jeg begynner å være irritert ... Til at de fikser det kan jeg ikke anbefale dem 👎🏼. Tiden min koster mer enn 50 kr, men jeg vil ikke at de lurer meg 😤. Jeg har brukt nok tid og energi på det. Håper at de fikser det ellers skal jeg begynne å se på andre internett leverandører.

Svar fra Brdy
19.03.2024 13:57

Hei, vi ser at du tok kontakt med oss om dette på epost 19.02 hvor vi svarte deg at feilen er rettet opp i og beløp ble kreditert. Kopi av kreditnota ble sendt til deg 23.02. Vi beklager dersom informasjon rundt dette har vært misvisende. Mvh Brdy

Exceptionelt!

Omtale av  Vegard H

Veldig bra kundeservice som løste problemer raskt!

Svar fra Brdy
19.03.2024 13:37

Hei. Så bra at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Vi setter pris på din tilbakemelding. Mvh Brdy

Helt topp

Omtale av  Ragnhild S

Alt fungerer helt perfekt. Jeg er superfornøyd.Kan anbefales.Helt topp

Svar fra Brdy
04.03.2024 22:31

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Mvh Brdy

Detter ut.

Omtale av  Steinar E

Detter ut ofte så ikke så fornøyd da dette er meget irriterende

Svar fra Brdy
18.03.2024 13:58

Hei Steinar! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal være fornøyd med tjenesten fra oss.Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Signalstyrke

Omtale av  Malin

Dårlig signalstyrke som kommer og går og det er stor forskjell på hvor i hytta man sitter

Svar fra Brdy
14.02.2024 13:12

Hei Malin! Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplever problemer med hastigheten på tjenesten. Vi forstår at pålitelig internetthastighet er viktig, og vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. For å kunne hjelpe deg på beste måte trenger vi litt mer informasjon. Har du allerede kontaktet vår kundeservice for å undersøke problemet? Dersom du ikke har gjort det, vil vi sterkt anbefale at du gjør det så snart som mulig. Vår kundeservice er dedikert til å løse slike utfordringer, og vil ta de nødvendige stegene for å finne og løse problemet. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Dette kan inkludere informasjon om tidspunkt for dårlig hastighet, enheter som er påvirket, eller eventuelle endringer i nettverkskonfigurasjonen din. Kontakt oss på kundeservice via telefonnummer 21554000, eller send oss en epost til [email protected] eller en melding på chat via websiden vår (Brdy.no) Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi er her for å sikre at du får den hastigheten du skal ha, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Anses kun som nødløsning

Omtale av  Thomas E

Utrolig dårlig kundeservice, brutte avtaler, mangelfull tilbakemelding og ansvarsfraskrivelser.

Svar fra Brdy
08.02.2024 10:40

Hei Thomas! Takk for din tilbakemelding. Vi beklager at du opplever dårlig service og tilbakemeldinger fra oss. Vi ønsker å løse problemet for deg så raskt som mulig. Hvis du allerede har vært i kontakt med kundeservice og ikke har sett forbedringer, ber vi deg vennligst ta kontakt på nytt ved å sende en epost til [email protected] og gi oss ytterligere detaljer slik at vi kan undersøke saken nærmere. Vi er svært opptatt av at du som kunde skal føle at du får den verdien du skal ha for pengene. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Takk for din tålmodighet i saken så langt, og vi håper du vil gi oss mulighet til å løse dette problemet for deg. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Super

Omtale av  Jeanette

God kommunikasjon, god service, rask levering, rask internett. Alt er tipp topp

Svar fra Brdy
12.01.2024 10:28

Vi setter pris på at du er fornøyd med tjenesten fra oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Brdy

En stjerne er en for mye

Omtale av  Chris

Kommer meldinger om at de har mistet signal med sender ofte og problemet vedvarer gjerne til neste dag. Enda oftere mistes signalet uten sms. Ny leverandør nå, koster mer, men stabilt.

Svar fra Brdy
12.01.2024 11:15

Hei Chris! Takk for tilbakemeldingen. Så leit å høre at du ikke har vært fornøyd med tjenesten fra oss. Vi beklager at du opplever problemer med oppetiden på tjenesten. Det har vært utfordringer med vær på noen sendere som nå utbedres. Vi forstår at pålitelig internett er viktig, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre kvaliteten på våre tjenester. Vennlig hilsen oss i Brdy kundeservice

Kompleks og problematisk

Omtale av  Salah S

Jeg abonnerte på dette selskapet i noen måneder, og først fungerte det bra, så skjedde det noe i enhetene deres og internetttjenesten min ble avbrutt i tre måneder, men de belastet meg for de månedene jeg ikke mottok noen tjeneste .

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig satelittbredbånd

Omtale av  Btjer

Elendig! Går ikke å se et helt program uten mange stopp. Har satelittbredbånd, men det fungerer særdeles dårlig.

Produktet leverer ikke

Omtale av  Jørgen J. J

Helt siden montering av parabol faller Wifi stadig ut. Rekkevidden ellers er bare 5-6 meter. Ofte får jeg ikke lastet ned vedlegg på Mail engang. I tillegg har prisen øket to ganger siden jeg opprettet abonnement.

Elendig dekning .

Omtale av  Anitha A

Elendig dekning. Ca umulig å cromecasre. Vil ikke åpne Google ! Jeg får ikke koblet opp appene jeg får ikke googlet med nett fordi d vil ikke åpnes. Sier opp omgående lm null bedring !

Svar fra Brdy
12.01.2024 10:34

Hei, vi ser at problemet skyldtes WiFi ruteren din. Håper du er fornøyd med tjenesten fra oss etter at den ble byttet. Mvh Brdy

Like dyrt - bare dårligere

Omtale av  Cecilie

Dårlig tilgang i store deler av huset, og dårlig flyt hvis jeg vil se tv/film. Lugging. Kan ikke bruke flere enheter samtidig. Da lar internettsiden lvente på seg-lenge. For dårlig kapasitet til vanlig ting man gjør på nett. Dessverre. Og det er kun meg i husholdningen.

Søppelnett

Omtale av  Frode T

En tragedie av en nettleverandør over flere år. De har hatt monopol her så vi har levd i et mareritt. Dette er hest og kjerre, og vil aldri bli bedre. Ridd av seg omtale med å skifte navn, direct connect som bygda kalte drittconnect. breiband. no, ja høres bra ut men like tregt, BigBlue, høres ut som store ting er på gang men like tregt. Og nå, brdy, ja fuglen flyr sin vei og aldri mer nett her etter vi har fått alternativ

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig på kommunikasjon

Omtale av  Ronny

Vanskelig å få svar, blir det feil må man betale for å få montør til å komme til hytta for og fikse problemet, ellers må man gjøre det selv :(

Forrige
Side 1 av 17

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR