Bredbånd

Canal Digital Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
9
av 12 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Canal Digital Bredbånd

"Dårlig!"

Omtale om Canal Digital Bredbånd skrevet av Janne for 18.07.2017 10.50

Canal Digital Bredbånd har totalt 29 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet datt ut store deler av tiden. Fikk beskjed at det måtte jeg regne med. Vanvittig lang tid å få reperatør til å feilsøke fikse det. Kundeservice er elendig, ble bedt om å holde kjeft når jeg klaga.

Bytt.no
"Dårlig!" skrev Janne om Canal Digital Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Canal Digital Bredbånd?
Gjør som Janne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Canal Digital Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Utrolig dårlige"
6 syns denne omtalen er nyttig

Prakket på oss at vi hadde kjøpt filmer når vi ikke hadde det. De lurte samboeren min til å få ett raskere nett i 3 mnd, så lovte de å sende en mail før, så han fikk avbestilt... Plutselig fikk vi veldig høye regninger på over 2000 kr for internett pr 3 måned og plutselig hver 2 måned. For ett møkka selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Holder sitt telefonnummer 67106090 hemmelig og lyver til kundene sine!"
14 syns denne omtalen er nyttig

Canal Digital bryter markedsføringslovens § 11 tredje ledd "I næringsvirksomhet er det forbudt å henvise forbrukere som skal ta kontakt med den næringsdrivende i forbindelse med en inngått avtale, til et telefonnummer som belaster forbrukeren med en høyere kostnad enn grunntakst. "

Når sender e-post til Canal Digital får å få vite deres ordinære telefonnummer som følger grunntakst, får jeg som svar at de ikke har et slikt telefonnummer. De har altså kun det femsifrede nummeret 06090, som det er dyrt å ringe til.

Jeg kontaktet Forbrukeronbudet og fikk vite at Canal Digitals alternative telefonnummer er 67100690, men dette nummeret ser det ut for at kundene deres ikke skal få vite.

Dette kaller vi særdeles dårlig kundebehandling når en slik løgn blir servert kundene deres. Det er utvilsomt ulovlig og bryter etiske restningslinjer og markedsføringsloven.

Er du kunde hos Canal Digital ring 67106090 istedenfor 06090, så slipper du høye telefonutgifter.

Fanabeboer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"De lurer folk"
7 syns denne omtalen er nyttig

Fibernett tilbud i hele Fana område var begynnelsen.
Fibernett av Telenor(Canal digital) Fungerer ikke som lovet.
Feil faktura. Arrogant og kompetansemangel om henvendelser!
Tvangskjøp av TV. Feilfaktura gjentar seg.
Tilleggpris for fiber tilgang for fibernett??? Hva er dette?
Fiberfiasco!
Aldri aksepterer fibernett tilbud fra Telenor og Canal digital.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig dårlig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skrev kontrakt etter møte med en dørselger. Han sa at de garanterte leveranse i løpet av ni månder. Men i kontrakten står det ikke en gang at det er vedtatt at linjen skal legges. Jeg fikk også beskjed om at de skulle stå for alt med instalasjonen av fiber. Men i kontrakten står det at jeg skal stå for gravingen...

Canal Digital Bredbånd har totalt 29 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no