Bredbånd

Canal Digital Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
9
av 12 innen
bredbåndsleverandør
14%
anbefaler
Canal Digital Bredbånd

"Ikke å anbefale til noen!"

Omtale om Canal Digital Bredbånd skrevet av Jon for 13.09.2017 23.40

Canal Digital Bredbånd har totalt 28 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Canal Digital Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke å anbefale til noen!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen positive tanker om Canal digital, eneste de fokuserer er på faktura og de er betalt i tide. Nettet forsvinner eller ligger det på 1/4 del av farten de har lovet meg ihvertfall 2 til 10 timer av dagen. Nettet kan forsvinne i noen dager hvor all kommentar fra kundeservice er å restarte ruter og modem. Dette har endret seg og de ville ha meg til å bytte ut en Linksys EA9500 AC5400 Gigabit Router til nesten 3000kr med en billig ruter fra dem. I følge dem var det min ruter som skapte disse problemene. Ingen endring og de nekter å endre sin mening at mine nettverks problemer ligger min side ikke dem. Kan ikke anbefale Canal Digital til noen!

Bytt.no
"Ikke å anbefale til noen!" skrev Jon om Canal Digital Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Canal Digital Bredbånd?
Gjør som Jon og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Canal Digital Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Høybråten
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling, ingen løsning"
8 syns denne omtalen er nyttig

Sitter uten nett 4 uker, canal digital nekter samarbeide og ordne dette. Kundeservise lover å sende tekniker men de kommer ikke. Ringer snakker og snakker med kundeservice men ingen bryr seg. Sier opp canal digital og går over viken fiber....

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet datt ut store deler av tiden. Fikk beskjed at det måtte jeg regne med. Vanvittig lang tid å få reperatør til å feilsøke fikse det. Kundeservice er elendig, ble bedt om å holde kjeft når jeg klaga.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Utrolig dårlige"
6 syns denne omtalen er nyttig

Prakket på oss at vi hadde kjøpt filmer når vi ikke hadde det. De lurte samboeren min til å få ett raskere nett i 3 mnd, så lovte de å sende en mail før, så han fikk avbestilt... Plutselig fikk vi veldig høye regninger på over 2000 kr for internett pr 3 måned og plutselig hver 2 måned. For ett møkka selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Holder sitt telefonnummer 67106090 hemmelig og lyver til kundene sine!"
14 syns denne omtalen er nyttig

Canal Digital bryter markedsføringslovens § 11 tredje ledd "I næringsvirksomhet er det forbudt å henvise forbrukere som skal ta kontakt med den næringsdrivende i forbindelse med en inngått avtale, til et telefonnummer som belaster forbrukeren med en høyere kostnad enn grunntakst. "

Når sender e-post til Canal Digital får å få vite deres ordinære telefonnummer som følger grunntakst, får jeg som svar at de ikke har et slikt telefonnummer. De har altså kun det femsifrede nummeret 06090, som det er dyrt å ringe til.

Jeg kontaktet Forbrukeronbudet og fikk vite at Canal Digitals alternative telefonnummer er 67100690, men dette nummeret ser det ut for at kundene deres ikke skal få vite.

Dette kaller vi særdeles dårlig kundebehandling når en slik løgn blir servert kundene deres. Det er utvilsomt ulovlig og bryter etiske restningslinjer og markedsføringsloven.

Er du kunde hos Canal Digital ring 67106090 istedenfor 06090, så slipper du høye telefonutgifter.

Canal Digital Bredbånd har totalt 28 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no