Det lønner seg å sammenligne
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

ADSL fra Get Bredbånd

Les alle 8 omtaler og erfaringer om adsl fra Get Bredbånd

8 omtaler
Get Bredbånd ADSL
Rangert #3 av 7
innen adsl
Dårlig
2,0
AV 5
2,0
Kundetilfredshet
Dårlig
2,6
Kundeservice
Middels
2,1
Opplevd hastighet
Dårlig
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 8 omtaler om adsl fra Get Bredbånd sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
Get Bredbånd?
skriv omtale
FILTRER
ADSL
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av Get Bredbånd
Hva synes du?
"Faller ut"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Trondheim S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Nettet har falt ut 7 ganger på den tiden jeg brukte på å lese omtalene som var skrevet her. Ekstremt ustabilt!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Litt under par"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Ole M. G
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Jeg hadde leilighet med utleiedel, og derfor to Get-abonnementer. Mye styr rundt oppsigelse av disse. Kun ene abonnementet ble sagt opp, som førte til mye unødvendig korrespondanse. I etterkant ble det også styr rundt tilbakesending av utstyr, og det ble rettet inkassokrav mot meg for utstyr de egentlig hadde mottatt. Løste seg til slutt, men veldig lite trolig at jeg velger Get igjen. Stabilitet på bredbånd var også kritikkverdig.

"Bra tv tilbud og nett"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har akkurat betillt GET å er positivt fornøyd, etter all negativitet rundt GET, så må jeg si at jeg var skeptisk. Etter litt tull rundt oppstart så fikset GET allt innen en uke. Når er jeg oppe å går med supert tilbud!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Svært ustabilt"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Marius
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Helt ok priser sammenliknet med andre. Men veldig ustabilt her jeg bor, vi betaler såpass mye å bor på en lokasjon det bør være optimale forhold. Allikevell er det svært ustabilt og internettet hopper inn og ut veldig ofte.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Forferdelig!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Cecilie S
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Etter å ha vært uten nett i mange uker og Get som ikke vet hvor ledningen går slik at vi kan finne feilen....

1 synes denne omtalen er nyttig
"Alt fungerer, men ingen kirsebær på toppen"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
4 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Har hatt GET i 3 år i Gamlebyen i Oslo. Det er kjekt med en multimodem (som har en innebygget Wi-Fi, altså en AP -- access point). Så man har bare en boks. Har opplevd kanskje kun 3-4 ganger i løpet av hele 3 år at boksen måtte restartes, og til og med da tror jeg ikke det var noe i veien med den, bare at GET var og oppgraderte under bakken så man måtte bare restarte for å få økt hastighet eller noe sånt.

Altså, linjen er bra, kan ikke si noe på det. Kundeservice har jeg heldigvis ikke noe nevneverdig negativt å si om.

Det eneste problemet, som forble uløst, tross flere samtaler med kundeservice, er at min vanlig Google Nexus 5 telefon som fungerer utmerket med sin oppdaterte Android system, får noe sinnsykt høyt latency på all Wi-Fi kommunikasjon. Tipper det er kombinasjon av boksen og telefonen som bare ikke har en bra dialog, men i hvert fall man må vente ett minutt for å starte hver eneste connection -- laste ned en nettside eller en installasjonsfil, osv. Når man først får opp siden eller filen begynner å laste ned, så går det raskt nok, men det problemet drev meg til vanvidd, og forble uløst fram til jeg flyttet. Boksen ble oppdatert av GET via telefon, så det var jo positivt, men det hjalp jo ikke på problemet.

Eller så synes jeg GET tar seg mer betalt enn de bør -- men det er spekulasjon siden jeg ikke sitter på deres budsjetter og utgiftslister. Også driver de og pusher unødvendig høye priser på alt og alle -- 30 Mbit minimum for en enkel person? Regner de med at ingen er klar over at en Full-HD film via Netflix tar aldri mer enn 6Mbit? Musikk kan du høre på med 1Mbit, med type halvparten av båndbredde til overs. Siden når ble "video og lyd" assosiert med hastigheter over 10 Mbit? Det er bare propaganda. Har du 5 mennesker i huset som ser på Netflix samtidig -- da trenger du kanskje 30 MBit. Men da vil jo GET selge deg 75 Mbit i stedet! Og nei, det er ikke så mye Ultra HD innhold som de vil ha det til. Sånt synes jeg er dårlig stil :P

4 synes denne omtalen er nyttig
"Teknisk bra men dårlig oppfølging"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Leif A. V
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Teknisk virket allt bra med flott app og allt det der. Men opplevde med et problem at flere e-poster ble neglisert. Da flyttet jeg.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Ekstremt ustabilt"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Opplevd hastighet
1 / 5
Benjamin B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Ekstremt ustabilt. Når det fungerer er det også veldig treigt.

1 synes denne omtalen er nyttig
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om Get Bredbånd
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer