Telia Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sender ikke skriftelig avtale,før ingåelse,så det går og lese igjennom.Kun muntlig tilbud,Dem mener det er så mange andre som er så ueriøse,Da må dem spørre seg selv,Hvem er siriøs overfor kundene sine er mitt spørsmål?Det går ikke an at selgerne opptrer slik mot nye kunder.....
Nettet detter ut hele tiden, veldig dårlig dekning! Vi har gitt beskjed uten at det blir fikset. Ikke opplyste de om alle ekstra utgifter som kom når vi valgte å bytte til de heller, selgeren som dukket opp på døren her lovte at vi ikke skulle få høyere regning enn han fortalte oss, dette var en stor løgn. Det han lovte skulle følge med i abonnementet vi gikk inn i, stemte heller ikke.
Fikk ikke noe tilbud, bare spørsmål om hvor mye vil jeg betale. Jeg var i bilen og kunne ikke snakke men han nektet å sende tilbudet på email og avsluttet samtale uten å si "ha det".
Har ikke signaler inn i huset. Kommer ig går hele tiden. Denne helgen har vi ikke kunne se tv.mobil WiFi slutter å virke im vi ikke er i rommet hvor ruteren står.
Ustabilt. Leverer sjeldent den hastighet vi har avtale på at jeg skal ha. Kundeservice er ikke mulig å få tak i. Kort sagt alfor dårlig leveranse av kritisk infrastruktur.
Dyrt, varierende dekning, men enkelt oppsett og raskt i gang
Ustabilt av og til.problemer med å komme inn av og til.
Ustabilt og leverer ikke hastighet som inngår i pakken jeg betaler for. Å ringe kundeservice er tidkrevende, enten svarer de ikke eller er ventetiden uutholdelig lang, timer i kø mener jeg ikke er akseptabelt. .
Altfor dyrt for en gammel linje (ikke fiber) forhold til hastighet.
Dårlig/ujevn kvalitet. Utstyr frakobles ofte. Vanskelig med efaktura
Ustabil linje, kommer og går når den selv vil. Kan sjeldent se et program eller streame uten at det hakker eller henger seg opp. Fryktelig dårlig kundeservice. Kan sitte 45 min i kø også blir det lagt på.
Stabilt over tid selv ved onlinegaming av tre playstation samtidig
Masse rot med faktura, frem og tilbake i 6 mnd før Telia var enige med meg og min kontoutskrift. Brukte også over 1 måned på å sende over tekniker, skyldte på oss. Montør bekreftet at det var dårlig håndtverk fra forrige montør. Tv boksen er også et makk verk. Skjønner ikke at et så stort selskap ikke har brukt mer penger på UI, hastighet etc. Selv etter 1 år har de ikke klart å luke vekk feilen som gjør at boksen kræsjer alle appene du har installert. Styr unna om du kan
Ofte fungerer ikke Telias bredbånd på TV. Ulike feil oppstår altfor hyppig og det går lang tid før feilene blir rettet på. Vi kan ikke stole på Telias bredbånd!
Telia blokkerer alt port forwarding. Telia trådløs bredbånd via 5G er ikke en fullverdig internetttilgang
Funker ganske bra. Ønsker meg fiber. Bor i fredrikstad sentrum å ingen klarer å levere