Det lønner seg å sammenligne
OMTALER
SAMMENLIGN
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

ADSL fra HomeNet

Les alle 130 omtaler og erfaringer om adsl fra HomeNet

130 omtaler
HomeNet ADSL
Rangert #1 av 7
innen adsl
Middels
3,1
AV 5
3,1
Kundetilfredshet
Middels
3,5
Kundeservice
Bra
3,1
Opplevd hastighet
Middels
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 130 omtaler om adsl fra HomeNet sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
HomeNet?
skriv omtale
FILTRER
ADSL
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av HomeNet
Hva synes du?
"Utmerket kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Veldig fornøyd som kunde hos Homenet. Internetthastigheten er helt ok, men deres meget gode kundeservice gjør at de er mitt førstevalg når det kommer til internettleverandører.

"Stabilt og veldig bra Wi-Fi nettverk"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

HomeNett er et utmerket valg hvis man vil ha et stabilt bredbånd og Wi-Fi nettverk. Prisene er konkurransedyktig. Høflige og hjelpsomme i de samtaler jeg har hatt.

"Om dekning"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Iraz R
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Det er ikke god dekning her på Nordkisa, på Lisletta. Det er en veldig minus, synes jeg, fordi slik er det ikke med andre leverandører av nett.

Det jeg synes er bra med dere nå, er at man kan ringe dere til et nr. som ikke koster noe. For det var veldig dyrt å kontakte dere på tel nr 07900.

"Hjelpsom"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Omtalen omhandler

Vi har vært kunde i 6 år ca, å sjeldent vært plaget. Får bestandig god service når vi ringer og god hjelp. Samt er HomeNet veldig billig. Tusen takk for jobben dere gjør :)

"Middels"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Solveig K
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Altfor lang ventetid på hjelp, dere burde ringt opp igjen på tlf. nr vårt. :(((
5sifret nr koster "flesk".

"Raske svar og gode tilbud"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Omtalen omhandler

HomeNet svarte raskere enn noen andre leverandører, de ga også best tilbud på pris for "liten-pakke".

"Dårlig (og delvis ulovlig) forretningspraksis"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Sebastian
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

+: Hastighet er relativt greit, jeg vet fra andre venner som bor i Bergen sentrum at det er vanlig å har dårlig hastighet når mange bruker internett samtidig (dvs. I aften eller om helg).

-: Om 07.06.2017 fikk jeg en regning fra HomeNet hvor det informerte meg at det har endret sine avtalevilkår og innførte en faktureringsgebyr. Det var ulovlig for forskjellige grunner:
[1] Ekomloven krever at "endring i eller opphør av avtale kan tidligst tre i kraft en måned etter at varsel er sendt sluttbruker". HomeNet sine avtalevilkår også sier "Ved endring er som må antas å ha en viss betydning for Kunden, skal HomeNet varsle Kunden minimum 1 - én - måned før endringen trer i kraft". Jeg tror at innføring av en gebyr som øker månedsprisen med 15% har "en viss betydning" til meg.
[2] Jeg prøvde å avslutte kontrakt fordi jeg var veldig misfornøyd med HomeNet sine forretningspraksis av å innføre gebyrer uten varsel og med generelt veldig dårlig kommunikasjon - noen jeg har rettighet til med endring av avtalevilkår - uten suksess.

Siste kommunikasjon med HomeNet bare sier at "Her har det vært misforståelse fra vår side.
Det som er tilfellet er at det har vært en systemsvikt som har endret fra elektronisk til papirfaktura, og det beklager vi. "Jeg har ikke lyst til å bli utsett slike "tilfeller". Hvis jeg ikke hadde intervenert, slike "tilfeller" burde ikke ble oppdaget og jeg burde har betalt denne gebyr hele kontraktsperioden.

"Homenet gir lynraskt bredbånd rett i hjemmet!"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Homenet gir god service på alle hold. Lynraskt og trygt! Personell alltid behjelpelig og meget dyktige! Takk for supre år i 10år straks. Ser framover til videre samarbeid!

"Service til fingertuppen"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

De er vennlige, svarer på spørsmål og leverer.
Jeg har flyttet og det gikk som avtalt. De er til å stole på.

"Kjempebra nett"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Nettet holder seg stabilt. Har prøvd andre leverandører og har bare vært dårlig nett. Så er kjempefornøyd med HomeNett.

"Fantastisk bra"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Her slipper man iallfall 30min i kø før man når fram til kundeservice, har hadd feil 1 gang på nettet men fikk løst det ved hjelp av kundeservice på 5 min :)

"God service og oppfølging"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Bent H
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

God service og oppfølging, ingen problemer med internett linjen. Minus er for lav hastighet for å se Netflix i 4k hdr.

"Rotete prosess, ting tar tydeligvis tid. Voldsomt gebyr ved avbestilling"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
5 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Omtalen omhandler

Bestilte Homenet da de har lav pris.

Bestilling var selvsagt ikke noe problem. Fikk epost med bekreftelse.

Leveringsdato var derimot noe annet, etter ca. 3 uker fikk jeg beskjed om at overføring fra Telenor var sendt.

Telenor ringer 2 dager etterpå og spør om de skal kutte linja allerede 1 uke etter overføring. Jeg hadde ikke fått tidspunkt for oppkobling, ei heller modem tilsendt.

Gir beskjed til Telenor om å avbryte overføring da jeg ikke har noe ønske om å sitte uten internett.

Resultat: 2500,- i gebyr for noe som gjøres via PC. Ingenting er "fysisk" gjennomført.

Klager til Homenet, får blankt avslag. For fremtiden bør de tenke litt på hvordan de behandler "nesten" kunden, jeg vil ikke anbefale Homenet til noen som faktisk setter pris på en ryddig prosess.

5 synes denne omtalen er nyttig
"Sleipe selgere, og dårlig kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
4 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Simen
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Ble solgt et annet abonnement enn hva selgeren hadde lovet, og da jeg klagde ble jeg ikke hørt. Til stadighet oppleves skjulte kostnader og et sleipt forhold til "kun 12 måneder binding med ('diverse gratis')". Skal nå flytte, og gjøre eierbytte, som tilsynelatende ikke gjør noen endringer i kontrakten, men de skal allikevel pålegge ny eier nye 12 måneder binding, til det som har vært en utrolig ustabil og skuffende brukeropplevelse. Skulle gjerne gitt null stjerner for den verste kundeservicen jeg noen sinne har opplevd. Samtidig er den personlige brukersiden svært mangelfull på info, så du må støtt og stadig ta kontakt med dem for å få svar om din egen konto, til tross for at de ikke har en chat som funker på siden deres. Har aldri noen sinne hatt en så gjennomgående dårlig opplevelse med et selskap som HomeNet.

4 synes denne omtalen er nyttig
"Superservice"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Topp nett og service, anbefaler til alle jeg kjenner, kunne ikke vært mer fornøyd, stabilt og superbra hastighet til en flott pris, hvorfor velge annet???

1 synes denne omtalen er nyttig
"Kundebehandlere"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Veldig fornøyd med servicen, alltid hyggelige kundemedarbeidere. Blide og hyggelige og ønsker deg alltid en god dag uansett hva det gjelder.

"Dårlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Kjetil B
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Dårlig produkt, hadde mye bedre før jeg endret, henger seg opp og dropper, har kariere innom spill og prukte å borte i 30ms før, nå kan den ligge i 30ms og plutselig droppe til 1300+ og ligge stabilt dær. Henger seg opp hele tiden og er ikke rimelig for produktet man betaler for.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Elendig kundeservice og Internett!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
4 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Misfornøyd-Kunde
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Nå blokkerte HomeNet meg fra å kommentere på Facebook! På grunn av at jeg kommenterer min kritikk til dem og advarer kunder om de! Jeg var tidligere kunde av dem og er glad jeg ikke er kunde lenger hos de!
For en elendig kundeservice og kvalitet på nettet har jeg ikke opplevd maken til!
De sensurerer kunders kritikk på Facebook! Ikke mange innlegg der nå fra kunder! Ville bare advare dere mot dette useriøse firmaet!

4 synes denne omtalen er nyttig
"God kundeservice"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

+God kundeservice
+Leverer iht avtalen
- Må betale for nye modem, når det gamle ble tatt av lynet.

1 synes denne omtalen er nyttig
"Uærlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Reinhart R
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Bestilte bredbånd fra dem, men telenor ga meg kontratilbud dagen etter som jeg aksepterte. Nå har jeg fått avbestillingsgebyr på 2500kr!!

Sky Homenet som pesten

2 synes denne omtalen er nyttig
"Gode supportere!!"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Eg har alltid fått god hjelp frå kundesenteret når eg har hatt kontakt med dei.
Anbefaler HomeNet til alle.😊

1 synes denne omtalen er nyttig
"Rask til å svare"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Synes jeg får god hjelp, veiledning på tlf når jeg trenger hjelp. Og flott med så lav pris på abonnement!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Feilmelding pr. telefon - da nettet var nede over lang tid"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Da jeg ringte en fredag og forklarte problemet, tok det forholdsvis lang tid før medarbeideren hadde nok opplysninger til å lage en sak for teknisk avdeling. Så fikk jeg meldinger tilbake fra dem med jevne mellomrom utover dagen. De skrev at det ville ta 1-3 dager, senest mandag kveld. Det var ikke avklart hvorvidt problemet lå inne eller utenfor boligen. Lørdag utpå dagen så vi plutselig at nettet var oppe igjen. Da var alt i orden, to dager før estimert. Så vi er godt fornøyd, også med at årsaken lå utenfor boligen, og dermed kostnadsfritt for oss. Takk for god hjelp!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Prøv Homenet!"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Homenet er nettleverandøren med de lave prisene og siden jeg har brukt dem veldig lenge nå og er fornøyd så taler vel det for seg. Prøv dem du også!

1 synes denne omtalen er nyttig
"Bredbåndsfart"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har vanligvis oppunder 15 gbps, så har jeg i den siste tiden målt farten til en tredel av dette.
Etter noe venting på tlf., kom jeg fram til en hyggelig og hjelpsom kundebehandler. Han fikk meg tilbake til farten jeg var vant til.

1 synes denne omtalen er nyttig
Forrige side 1 2 3 4 5 6 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om HomeNet
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer