Det lønner seg å sammenligne
OMTALER
SAMMENLIGN
Skriv omtale
Ferdig på 1 minutt. Helt anonymt

ADSL fra HomeNet

Les alle 75 omtaler og erfaringer om adsl fra HomeNet

75 omtaler
HomeNet ADSL
Rangert #1 av 7
innen adsl
Middels
2,6
AV 5
2,6
Kundetilfredshet
Middels
2,9
Kundeservice
Middels
2,6
Opplevd hastighet
Middels
Din tillit er vår høyeste prioritet. Bedrifter kan ikke redigere eller slette omtaler. Les mer.
Viser 75 omtaler om adsl fra HomeNet sortert på relevans
Gå til toppen av siden
Hva synes du om
HomeNet?
skriv omtale
FILTRER
ADSL
SORTER
Relevans
Du er helt anonym
Ferdig på 1-2-3
Hjelp andre
Start din omtale av HomeNet
Hva synes du?
"Helt ok firma når alt fungerer, verre om man får problemer"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Harald
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Homenet leverer for tiden den billigste linja og når den fungerer er alt lekkert.

Men i løpet av ca ett år har linja vært helt nede i noen timer fem ganger, har også hatt perioder med packet loss og lavere hastighet enn vanlig som igjen gjør det vanskelig å bruke nettet effektivt.

I kontakt med kundeservice er de stort sett hyggelig men meget variabelt hvor mye kunnskap de sitter på og om de kan hjelpe deg.

"Jeg er veldig fornøyd med servicen fra dere i Homenet"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg er meget fornøyd. Takker så masse for god service å ikke minst rask service fra dere. Jeg vil anbefale alle mine venner å ringe dere for ett tilbud.

"Serviceinnstilte og hjelpsomme"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Veldig fornøyd med service og hjelp hos homenet. Alltid serviceinnstilte og klare for å hjelpe når du tar kontakt.

"Er forferdelig selskap"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Børre
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Useriøst. Holder ikke avtaler. Leverer ikke varer. Kunnskapsløse support. Support høres ut som 15 åringer med etter skoletid jobb. Styr unna dette selskapet hvis du kan.

"Imøtekommende, hyggelig og hjelpsomme"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
4 / 5
Omtalen omhandler

Får hjelpen jeg trenger. Forståelsefulle, løsningsoriienterte. Har ikke noe å klage på. Hyggelig og alltid villig til å hjelpe og finne gode løsninger. Jeg anbefaler dere alltid.

"Forferdelig useriøst og kynisk behandling!"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Vivian W
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

De var veldig hyggelig når jeg først ringte og forhørte meg og bestilte bredbånd. Så måtte jeg be om å utsette dato for installasjon med 6 måneder pga sykdom. Da forandret tonen seg drastisk. Kundebehandler ville ikke si hele navnet sitt, ikke sette meg over til eller oppgi navnet til overordnede men ba meg finne navnet selv. Kundebehandleren sa at de ville sende meg et ekstra gebyr på kr 2.500,- for å utsette installasjon i 6 måneder pga sykdom!

"Problemer med modem"
detaljer
Tilfredshet
3 / 5
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Vegard
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Modem har ofte problemer. Idag ventet jeg veldig lenge på tlf for å få hjelp. Men andre ganger går det veldig raskt.

"Bra raskt nett"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg er utrolig fornøyd med hastigheten på HomeNet.
Jeg er kjempe fornøyd.
Veldig bra kundeservice å. :)

"Dekning"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Maria
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Forferdelig dårlig dekning. Vi kan ikke lese en alminnelig nettavis før nettet detter ut. Har kontaktet kundeservice flere ganger hvor de sier problemet er linjen og at de skal rense den, men ingen bedring skjer.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
25.04.2017 08:36
Mads
Hei,

Maria slik skal det selvsagt ikke være, har vi ikke greid å løse dette problemet må vi kanskje sende ut en montør for å fikse dette.

Derfor ønsker jeg at du kontakter oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at kundebehandler at du har hvert i kontakt med oss her på bytt.no

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Dette er for dårlig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Marit
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Det drøyde og rakk mange uker før oppkoblingen skulle skje. Da endelig dagen kom, ble nettet vi hadde med Telenor stengt og vi fikk melding om at nå var vi koblet opp til Homenet, men det stemte ikke. Først da vi tok kontakt med kundeservice fikk vi beskjed om at det var en oppkoblingsfeil. Skulle rettes etter noen dager, men det fikk de ikke til, ny rettedato ble satt, men fortsatt ikke mulig å koble seg opp på nett. Vi tar kontakt og får beskjed om at alt er i orden, men når jeg ønsker mer info, da det fortsatt ikke virker, skal de ringe opp igjen, noe som ikke ble gjort. Resultat så langt er at vi har sittet uten husnett i et par uker. Det blir dyrt når man må bestille inn ekstra gb på ruter og mob nett.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
25.04.2017 08:30
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale her på bytt.no!

Vi prøve å gjennomføre en smerte fri oppkobling for alle nye kunde, vi beklager at vi ikke har klart dette for deg!

Når det kommer til rettet tid og avtale om å bli oppringt. Skal vi selvsagt holde dette, slik du har opplevd dette skal det ikke være! Så her må jeg bare beklage igjen, og du skal selvsagt ikke betale for de dagene du ikke hadde nett, gjerne ta kontakt med faktura så kan de helt sikkert ordne en kompensasjon for dette!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Bra"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Har alltid våre fornøyd me kunde servicen hyggelige folk der og finner alltid en løysning til slutt. :)

2 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
21.04.2017 13:39
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale her på bytt.no!

Godt å høre du er fornøyd med oss, takk igjen for din positive omtale.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Helt elendig"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Robin
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Aldri hatt en verre leverandør enn homenet. Nettet går ned flere ganger daglig, og er meget tregt. Anbefales ikke.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
19.04.2017 08:32
Mads
Hei,

Slik skal det ikke være Robin, her ønsker vi selvsagt å finne en løsning på problemet du opplever.

Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, slik at vi kan ta et videre feilsøk med deg. Gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Mine erfaringer"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
3 / 5
Omtalen omhandler

Vi har alt i alt vært fornøyd med Homenet. De gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg møtt på kundebehandlere som er hyggelig og imøtekomme og som retter opp eventuelle feil etter beste evne for oss som kunde.
Vi kan anbefale homenet.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
11.04.2017 11:08
Mads
Hei,

Linda vi takker for din positive tilbakemelding her på bytt.no, Godt å høre at du har fått den hjelpen du har trengt, skulle det være noe annet ta kontakt så skal vi finne ut av dette!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Kjempebra"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har intet negativt å si om Homenet. Stabilt å fint bredbånd, veldig hyggelig kundeservice😊Å har du noen problemer, ja så ordner de opp alt med engang. De går ikke i forsvar, å prøver å skylde på deg, som visse andre leverandører😉.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
11.04.2017 11:00
Mads
Hei,

Vi takker for fin omtale Alf, vi håper vi kan fortette å gjøre deg fornøyd videre som kunde.

Skulle det være noe er det bare ta kontakt for en hyggelig samtale!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Super leverandør"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Kjempe fornøyd. Bra service. Lave priser og bra og stabil hastighet. Får faktiske høyere hastighet enn det jeg betalte for.
Kan anbefales på det varmeste.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
11.04.2017 10:52
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Godt å høre du er fornøyd, vi vil alltid levere høyest mulig hastighet!
Skulle det være noe så kan du alltids ta kontakt for en hyggelig samtale!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Dårlig nett"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
3 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Johan
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Etter jeg byttet nett til homenett er nettet blitt veldig ustabilt og har ikke fungert på noen dager nå.

3 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
11.04.2017 10:15
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Slik skal det ikke være, dette ønsker vi å finne en løsning på!

Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Konge dekning"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Fra dag 1 har jeg vært fornøyd med deres nett. Dekningen har vært betydelig bedre enn konkurrentene deres, dermed har jeg bestemt meg å være lojal med dere. Har alltid fått god service, hjelp og gode tilbud.
Fortsett med dette. 👍😊

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
07.04.2017 09:33
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Dette liker vi å høre! Vi vil alltid prøve å gi deg og alle kundene våre den beste servicen vi kan. Selvsagt skal vi forsette med dette og om det skulle være noe er det bare ta kontakt!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Super service!"
detaljer
Tilfredshet
5 / 5
Kundeservice
5 / 5
Opplevd hastighet
5 / 5
Omtalen omhandler

Jeg har bare gode erfaringer med homenet. Kjempe super service. Ingen problemer med linja. Jeg har hatt nett når alle andre har vært uten i gata mi.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
07.04.2017 09:25
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Dette blir ikke bedre Ingunn! Vi i HomeNet setter stor pris på din positive tilbakemelding, vi håper vi kan forsette å gi deg en god og stabil linje i lang tid fremover.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Dårlig dekning"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Tess
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Internett som gjentatte ganger faller ut. Dårlig kundeservice til tider, mens veldig god og hjelpsom service andre ganger.
Nå har jeg hatt deres internett i 2 måneder, og hele denne perioden har jeg måttet ringe dere flere ganger til dagen, i uken og i måneden!

1 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
04.04.2017 11:32
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Slik skal det ikke være, dette må jeg bare beklage. Vi ønsker å kunne gi den samme gode servicen til alle tider og kunder.

Opplever du enda problemer ønsker jeg selvsagt å finne en løsning på problemet sammen med deg. Derfor ønsker jeg at du tar kontakt med oss, gjerne referer til at du har hvert i kontakt med oss på bytt.no

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Useriøse, treg å ufattelig dårlig service"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
1 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Tor M. K
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Bestilte bredbånd fra dem, måtte være hjemme 5 dager fra jobb for å få koblet det opp.
Utallige telefonsamtaler, utallige eposter og på toppen av det hele så fikk jeg en telefonregning på 680kr for å ringe til kundeservicen demmes siden dem har en hinsides minuttpris.

Men når dem endelig å da menere jeg ENDELIG fikk montert opp bredbåndet så fikk jeg fantasktiske 6mbit ned å 0. 9mbit opp i motsettning til 60mbit ned å 15 mbit opp som var avtalen.

Og ruteren som du får med, den må være den værste dritten jeg noen gang har sett.

1 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
31.03.2017 14:31
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi beklager at du har opplevd disse problemene under installasjonen. Vi prøver å gi alle kundene våre en rask og god oppkobling, så vi beklager igjen at dette ikke har gått som det skal.

Når det kommer til hastighet skal du selvsagt få den hastigheten du betaler for, gjør du/noen ikke det ønsker vi å løse dette.

Beklager å høre at du har skiftet selskap, vi i HomeNet ønsker deg velkommen tilbake om du skulle ønske dette!

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
"Rask tilbakemelding, bra med support. Men dyrt å ringe fem siffer nummer hvis det trenger hjelp"
detaljer
Tilfredshet
4 / 5
2 synes denne omtalen er nyttig
Kundeservice
4 / 5
Omtalen omhandler

Stort sett er det bra. Ustabil internet i siste uke, kontakt med service support og fått ny modem. Nå er det blitt stabil linje igjen:-). FORNØYD.

2 synes denne omtalen er nyttig
1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
28.03.2017 08:12
1 synes dette svaret var nyttig
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Godt å høre at problemet ditt ble løst med nytt modem, når det kommer til femsifret nummer kan vi forstå at dette kan bli dyrt derfor tilbyr vi også support igjennom chat og facebook. Chat skal også være åpent lørdag og søndag mellom 10-15.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
1 syns dette svaret var nyttig
"Har sjelden hastigheten jeg betaler for!"
detaljer
Tilfredshet
2 / 5
Kundeservice
3 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jadda
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Kundeservice er ok, får stort sett snakket med noen og de ser problemet, men det hjelper lite når linja er ustabil og hastigheten stort sett 1/5 av det en betaler for. Har kontakt med teknikere og de tester linja, og kansje den blir bedre der og da, men blir like dårlig noen timer senere.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
23.03.2017 12:55
6 synes dette svaret var nyttig
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi ønsker alle våre kunder høyest mulig hastighet!
Beklager at du har opplevd hastigheten slik, dette ønsker vi å finne en permanent løsning på. Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne henvis kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
6 syns dette svaret var nyttig
"Løgn"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
2 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Jostein S
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Lurt av telefonselger med lovnad om veldig rask montering av nett, to uker senere får jeg beskjed om at det tok opptil 3 uker før montør kom å installerte. Har betalt for super adsl 25mbs a 468kr mnd, mens jeg kun får hastighet tilsvarende vanlig adsl a 299kr mnd. Klaget på dette flere ganger men klagen er ikke blitt loggført. De har opprettet en intern sak nå for å se hva de kan gjøre. Vil trekke dette inn for klagenemda å kreve refusjon om de ikke øker hastigheten eller senker prisen på nettet. Det finnes flere langt mer seriøse aktører på markedet, dog litt dyrere men du får da hva du betaler for.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 09:40
1 synes dette svaret var nyttig
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi beklager for at informasjonen ikke har kommet tydelig nok ut til deg som kunde. Vi prøver hele tiden å forbedre oss innen kommunikasjon om ny bestilling, så dette er noe vi skal få eskalert videre.

Når det kommer til hastigheten ønsker vi å løse dette slik at du får det du betaler for, gjør du ikke dette skal vi selvsagt kompensere for dette.

Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
1 syns dette svaret var nyttig
"Forferdelig bredbånd"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
1 / 5
Adrian P
HAR BYTTET SELSKAP
Omtalen omhandler

Internet ble borte 1 time neste hver dag det siste 3 måneder. Det ble borte en helg fra lørdag til mandag! Da brukte jeg hele kvoten min på Telia på grunn av jeg hadde ikke wifi hjemmet!
Jeg har kontaktet Homenet manger på grunn av dårlig internet, både på chat og telefon! Jeg har brukt ca 400kr for å ringe Homenet! Og i tillegg de sendte en regning tul meg for renter for 0, 9,5 og 3 kr + 70kr gebyr for dette! Helt utrolig! De påstod at det var noe feil hos meg! Jeg byttet leverandør allerede og jeg har ikke hatt noe problem med internett!

"For dyrt. For ustabilt"
detaljer
Tilfredshet
1 / 5
Kundeservice
1 / 5
Opplevd hastighet
2 / 5
Vidar O
VURDERER Å BYTTE SELSKAP
Omtalen omhandler

Dyrt. Dårlig dekning. Ustabilt. Og når en vil si opp så er det en helvetes høy bruddkontrakt på noe som de lover at skal bli bedre men som blir dårligere.

1 SVAR PÅ DENNE OMTALEN
HomeNet
24.03.2017 14:16
Mads
Hei,

Vi takker for din omtale på bytt.no!

Vi beklager at du opplever nettet ustabilt og vil gjerne fikse dette. Har vi ikke klart å rette denne feilen må vi kanskje sende ut en montør til å se på dette. Skulle vi da ikke klare å fikse problemet, kan vi selvsagt ikke holde deg til noe bindingstid heller.

Derfor ber vi deg ta kontakt med oss for et videre feilsøk, gjerne referer kundebehandler til at du har vært i kontakt med oss på bytt.no.

Med vennlig hilsen

Mads
HomeNet | Teknisk Support
Forrige side 1 2 3 Neste side
SKRIV OMTALE
Del dine erfaringer med andre - si hva du mener om HomeNet
Skriv omtale
UTFORSK BREDBÅNDSLEVERANDØRER
Utforsk 10 andre bredbåndsleverandører og del dine erfaringer
Alle bredbåndsleverandører
UTFORSK BRANSJER
Vurder og oppdag andre gode bredbåndsleverandører innen personlig økonomi.
Alle bransjer