Meny

HomeNet omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
46%
anbefaler
HomeNet

"Dyrt og elendig"

Omtale om HomeNet skrevet av Kjartan for 13.01.2020 19.10

HomeNet har totalt 661 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med HomeNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dyrt og elendig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dyrt og elendig. Hastighet som i 1998, da jeg ble født. Pris og produkt henger ikke i tråd med hverandre, tyder på svindel. Ubrukelig kundeservice.

Svar fra HomeNet
15.01.2020 12.28
Hei Kjartan.

Dersom du opplever hastighetsproblemer anbefaler vi å foreta et grundig feilsøk med oss over telefon 38 99 01 00 eller chat via homenet.no. Vil anbefale å teste direktekoblet til modemet for å utelukke forstyrrelser over WiFi.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Bytt.no
"Dyrt og elendig" skrev Kjartan om HomeNet

Har du en tilsvarende erfaring med HomeNet?
Gjør som Kjartan og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om HomeNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ustabilt"

Ustabilt stort sett hele tiden. Problemer med streaming, selv om alle produkter hjemme bortsett fra tv’n er kobla fra wifi. Har aldri hadd den hastigheten jeg betaler for.

Svar fra HomeNet
13.01.2020 09.01
Hei Carina!

Kontakt gjerne vårt kundeservice på telefon 38 99 01 00 mandag til fredag 08:00 - 21:00 eller kom innom vår chat, så kan vi se på de tekniske problemene du opplever sammen.

Vennlig hilsen
Richard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Lureri"

De lyver og bruker ekstreme metoder for å få folk til å skrive under på avtalene sine!

Svar fra HomeNet
15.01.2020 12.23
Hei Elise.

Det var leit å høre at du har fått slik et dårlig inntrykk av oss. Jeg er ikke kjent med din sak, men dette er selvfølgelig ikke hvordan vi ønsker å fremstå. Ta gjerne kontakt med oss direkte via support@homenet.no, chat eller telefon 38 99 01 00.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Trist"

Styr unna dette selskapet. Dessverre ser det ut fra erfaringene til mange andre at det er det samme som går igjen. Vi har hatt produktet litt over en mnd, fungerte "greit" med kun noen små avvik i starten. Leverte langt unna hva de lovet, men til vårt bruk godt nok. Men nå har vi vært uten nett (og da TV!) i vel 2 uker. Er blitt lovet tilbakemeldinger som ikke kommer. " de har teknikere på saken... osv osv " Kan bare gjøre som dere fleste andre, konstantere at håp om hjelp her er håpløst! Styr unna homenet ! Og til deg som leser dette fra homenet og har tenkt å skrive " nei, off så trist .. ta kontakt med kundeservice... vi beklager .... osv osv mvh " Ta heller å la være ! Bruk tiden til noe mere nyttig, og fix produktet deres/ samt kundeservicen.

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13.44
Hei.

Jeg er ikke kjent med din sak og kan dermed ikke kommentere på eventuell pågang i området.

Det var leit å høre at du har hatt slik en dårlig opplevelse med vårt produkt og vår kundeservice. Vi ønsker alltid å forbedre oss, og setter pris på ærlig tilbakemelding.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Alle bør advares mot å inngå avtale med disse"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bredbånd lovet i august 2019 fikk først nett tilgang 22 des. 2019. Nettet er dårlig og ustabilt. Går jeg på verandaen har jeg ikke kontakt med router som står rett på innsiden av veggen. Kundesenter gjør ikke noe for å imøtekomme vår ønsker. Og vi ønsker å si opp avtalen siden de ikke leverer et produkt vi har bestilt. Angrefristen har gått ut siden avtalen ble signert for over 1 år siden. Men produktet i seg selv ble ikke levert før nå i desember. Slik vi ser det må vi få et produkt før vi kan si det opp. 5388 kr rett ut av vinduet. Siden det er 1 år binding. Men alt for å bli kvitt dette selskapet. Her føler vi oss direkte rundlurt. Advares derfor om å ikke inngå avtale med disse

Svar fra HomeNet
08.01.2020 13.44
Hei Thomas.

Jeg er ikke kjent med din sak, men det var leit å høre at du har slik et dårlig inntrykk av oss og vårt kundesenter. Anbefaler at du tar kontakt med oss på nytt for videre feilsøk slik at vi kan få løst opp i problemene du opplever.

Vennlig hilsen
Håvard | HomeNet
HomeNet har totalt 661 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR