Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
forfedelig kundeservice, man kan og sier ingen service 0 nada. De gjør med kundene hva de vil. Det er for tiden at det kommer endelig andre aktørene fra Europa
Henger seg ofte opp, selv om vi har en ekstra ruterforsterker i gangen og hovedruteren i stuen. Tv-boksen har pfte problemer med å koble seg på internett selv om den er koblet til med kabel
Vanskelig å få kontakt med kundeservice på telefon eller andre plattformer.
veldig informativ selger og veldig på. lyttet til mine ønsker og laget tilbud etter det
Har aldri hatt noe form for problemer med levrandør
Ble ikke informert om at mitt abonnement var del av en kampanje som ville opphøre etter 10 mnd. Prisen steg med 700 pr mnd plutselig - dårlig kundebehandling. Det var ikke ok, og jeg bytter leverandør.
Fungerer perfekt. Hastigheten er som lovet, ikke noe nedetid. Bedre enn Altibox fiber.
Dyrt! Dårlig dekning på ruter og lite samarbeidsvillig mot andre rutere.
Telenor er altfor dyrt,kundeservicen er under pari. Hakker ofte . Bruker frykten for sikkerhet for å skremme folk til å betale mer..såkalte "vi har inkludert sikkerhet i prisen" men prisen er allerede 30 prosent høyere ennn konkurrentene allerede Vil ikke ha noe med de å gjøre fremover
Har hatt mange problemer i den tiden jeg har vært kunde i tillegg er prisen alt for høy .
Telenor gjorde absolutt alt feil, så jeg sa dem opp før jeg kom i gang med å bruke internett i det nye huset. Etter at avtalen var gjort begynte det å komme oppringninger fra dem annenhver dag omtrent, uten at det var noen der når jeg svarte. Fikk slutt på dette etter to-tre uker. De sendte ruteren lenge før avtalen, og da fakturaen kom var månedsprisen 250 kr. høyere enn tilbudet, også betydelig høyere enn pris oppgitt på nett, og de satte i gang abonnementet en måned for tidlig.
Skrur stadig prisene opp MYE, og tar stadig betalt for tjenester man ikke ønsker, ikke har bedt om og ikke vil ha. Lite behjelpelig kundeservice.
Fikk feil på min antenne, ringte Telenor å fikk beskjed om at de skulle sende en tekniker innen 1-2 dager, pluss at jeg fikk 200 GB på mitt mobiltelefon for å surfe på mens jeg venter, dagen etter kom det en å byttet antennen min og alt funket normalt igjen. Alt gikk på garantien. Så synes de gjorde en kjempe jobb raskt og enkelt.
Kvaliteten på nettet er helt greit. Men det er LATTERLIG dyrt! Her må noe skje.
Dårlig kundeservice. Umulig og komme frem på tlf og lite behjelpelige når de til slutt svarer
Helt ok, litt ustabilt til tider, men ved testing så er farten god, men reelt ikke godt nok.