Forsikring

Codan Forsikring omtaler og erfaringer

3,1/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
14
av 23 innen
forsikringsselskap
61%
anbefaler
Codan Forsikring

"Strålende fornøyd med vår faste kontaktperson"

Omtale om Codan Forsikring skrevet av Fornøyd-Kunde for 02.03.2018 06.44

Codan Forsikring har totalt 217 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Codan Forsikring?
Fornøyd-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Strålende fornøyd med vår faste kontaktperson"
2 syns denne omtalen er nyttig

Vi har både privat- og firmaforsikringer gjennom Viken Forsikring avd. Sør i Sandefjord, og er strålende fornøyd med vår faste kontaktperson. Han er alltid tilgjengelig om det skulle være noe, følger opp, er nøyaktig, profesjonell, pålitelig, og holder det han lover. Anbefales!

Svar fra Codan Forsikring
06.03.2018 09.25
Hei! Så godt å lese at du er fornøyd som kunde hos oss:) Takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse.
Hilsen Codan
Bytt.no
"Strålende fornøyd med vår faste kontaktperson" skrev Fornøyd-Kunde om Codan Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Codan Forsikring?
Gjør som Fornøyd-Kunde og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Codan Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Lars S. B
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ikke hatt noen skade oppgjør dei årene jeg har brukt Codan, så det er kun pris som er tatt i betrakning.

Svar fra Codan Forsikring
27.02.2018 14.51
Hei Lars.
Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss.
Send oss gjerne en e-post til kunde@codanforsikring.no dersom det er noe du mener vi kan forbedre.
Alle tilbakemeldinger er nyttige:)
Ønsker deg en fin dag videre.
Hilse Codan
Pauline I
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Unngår å ivareta kunden"

Meningsløst å bruke et forsikringsbyrå som totalt unngår å ivareta kunden.

Svar fra Codan Forsikring
20.02.2018 15.48
Hei Pauline.
Det er veldig leit at du føler det slik, og vi kjenner oss ikke igjen i dette.
Selvfølgelig skal vi hjelpe våre kunder så godt det lar seg gjøre.
Kjenner ikke til hva som har skjedd, men dersom du savner svar/hjelp, ta direkte kontakt med oss på 408 06300, så ser vi på det :)
Hilsen Codan
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Useriøst selskap. Minner om en barnehage"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kommer plutselig med informasjon at forsikringen på bo bilen blir sagt opp fordi codan plutselig ikke kan forsikre biler over 5000 kg. Ufattelig men, men, da bytter vi alt av forsikring. Så får barnehagen fortsette og leke butikk. David S

Svar fra Codan Forsikring
07.02.2018 11.46
Hei David.
Forstår at du opplever dette useriøst, og vi beklager selvfølgelig at du har hatt en slik opplevelse hos oss. Som et mindre forsikringsselskap har vi aldri forsikret kjøretøy over 7 500 kg, så her kan det ha skjedd en feil.
Viser til dine klagemuligheter på finkn.no eller ta gjerne direkte kontakt med oss på kunde@codanforsikring.no eller 408 06300, så kan vi gi deg svar på det du måtte lure på.
Hilsen Codan
Missingrid
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Masete saksbehandler, nærmest tryglet om avtale"
1 syns denne omtalen er nyttig

La inn anbud hos to selskaper, ble oppringt etter EN UKE av en meget pågående selger. H*n maste og kverulerte på en selger-måte og tok meg ikke på ordet når jeg sa at dette måtte jeg tenke på og sammenlikne ordentlig med mitt nåværende forsikringsselskap. Jeg følte jeg gjentok meg selv om og om igjen. Etter en lang samtale, fikk jeg beskjed om at jeg skulle bli oppringt fredagen etter for å avgi mitt svar. Ble ikke ringt opp. Ble ringt mandagen etter og igjen forsøkt overbevist om at jeg skulle bytte til Codan. Det virket som jeg hadde fått forsikring uansett prisen jeg ville ha bedt om. Og på bakgrunn av skrekkhistorier og useriøsitet, ønsket jeg å avvise selgeren. Fikk som et siste "gledes nyhet" beskjed om at hvis jeg byttet så ville jeg være så "heldig" å få BARE h*n som rådgiver. Det var definitivt dråpen som fikk meg til å ALDRI bli kunde hos Codan. En meget ubehagelig opplevelse i møte med et forsikringsselskap. Og hvis dette er det de viser kundene ved et førsteinntrykk kan jeg bare prøve å forestille meg hvor mye ubehag resten av kundeforholdet ville kunne ha gitt meg. Nei takk!

Svar fra Codan Forsikring
23.01.2018 11.25
Hei Missingrid. Skjønner at du ikke har hatt den beste opplevelsen med oss. Det er selvfølgelig veldig leit og beklagelig. Det kan tenkes at kunderådgiveren har vært litt vel ivrig her. Vi ønsker alle tilbakemeldinger velkommen slik at vi kan lære og kan forbedre oss. Du kan gjerne sende historien din på mail til kunde@codanforsikring.no, så får vi også tatt det opp med den enkelte.
Ha en fin dag:)
Hilsen Codan
Codan Forsikring har totalt 217 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no