DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Betaling gjennom nettbank, men litt forlatt avvist ved skade på vannanlegg.
Tar alt for lang tid, og manglende oppfølging. Er nå inne i 2. måned uten bil og venter på DnB, enda forsikringsselskapet til de som påførte meg skaden har sagt at det dekkes av deres forsikring. Her er den DnB som er sinkene med å få fortgang i saken.
Det som er bra er at vi ikke hører et ord fra vårt selskap. Vi bare betaler Og det er de sikkert fornøyd med. Det hadde kanskje vært greit å fått en oppdatering /tilbud iblant.
Veldig raskt og ryddig oppgjør etter skade på kjøretøy.
DNB er jo min bank, men.... Synes etterhvert at pris er blitt noe høy?
Ryddig og brukervennlig! En henvendelse var tilstrekkelig til å avklare videre forløp!
Jeg har hatt DNB som forsikringsselskap etter at jeg refinansierte huset da min mann døde i 2015. Jeg har hatt bruk for å utvide forsikringen da jeg kjøpte hytte og da jeg måtte forlenge kjørelengde på bilen. I tillegg fikk jeg dekket vel 200 kr da induksjonsplatene på komfyren ble knust ved et uhell. Her måtte jeg skrive flere mail før de gikk med på at jeg hadde krav på litt erstatning utover egenandelen. Men nylig opplevde jeg en skremmende situasjon en søndag på en motorvei i leiebil i Italia. Vi punkterte midt på en svært trafikkert motorvei og fant ikke engelsktalende i leiebilfirmaer som forstod vår situasjon. Jeg ringte da min reiseforsikring i DNB, men der svarte de bryskt at de bare kunne hjelpe ved kollisjon. Jeg har klaget skriftlig på hendelsen, men blir i dag oppringt av en dame som er like påståelig i at vi ikke hadde krav på hjelp annet enn en sum Med fratrekk i egenandel om vi hadde utgifter til tauing. Dette opplever jeg som lite tilfredsstillende og undersøker derfor om andre forsikringsselskap kan gi meg bedre betingelser inkludert i reiseforsikringen.
Synes at forsikringen er rimelig dyr ifm at jeg er totalkunde i DNB og har vert det de siste 5 år.
Oppfatter personalet som proffer. Har en oppfatning at jeg betaler en høy pris for fosikringen.
Høye priser med dnb forsikring, god service. Har vært kunde i Dnb lenge.
Mistfornøyd at jeg ikke får full kasko på mc veteran.
Etter mange diskusjoner med saksbehandlere på skadeoppgjør, hvor de ikke ville hjelpe meg på grunn av at jeg ikke hadde helkasko men halvkasko. Fikk inntrykk av at de kun kunne hjelpe helkaskokunder. Forsikringsselskapet til hun som kjørte på meg hadde sagt at ulykken var min feil så de trodde det var min feil. Fikk diverse teorier servert om at jeg sikkert hadde kjørt 80km/t igjennom rundkjøringen osv. Etter 4 uker med å ringe dem hver dag i åpningstiden fra kl. 8-15 med lang ventetid hver gang. Fikk jeg omsider snakke med en som ordnet en takstmann som kunne se på skaden, han brukte under 3 minutter på å finne ut at ulykken kunne umulig være min feil. Skadene på bilen min viste at jeg hadde stått stille (etter nødbrems) Da jeg ble påkjørt. DNB vil veldig gjerne selge deg forsikringen men er umulig å ha med å gjøre når uhellet er ute, styr unna!
Gode på raskt skadeoppgjør uten problemer. Raskt og god kundeservice, men er litt dyre på pris.
Har fått ulik informasjon om ventetider, økte fra en til to timer. Må man fortsatt betale egenandel når DNB ikke holder til avtalen og det tar mer tid å få hjelp enn avtalt ventetiden (over to timer).
Bra dekning til fornuftige priser. Endring av dekning som tilfredsstiller mine behov, gjør meg til en svært fornøyd kunde.
Bruker for mye egentid på skademelding/kontakt med selskapet.