DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Om man har mere enn 1 bil - eller 1 motorsykkel får man langt DÅRLIGERE tilbud/forsikring på kjøretøy nummer 2. Har derfor måttet forsikre Harley nummer 2 i et annet selskap hvor betingelsene/ prisene var overkommelige.
Ingen erfaring med skadeoppgjør, har aldri brukt den. Har filial det jeg bor. Stort pluss!
Lang ventetid på tlf. Lang ventetid på oppgjør. Kverulering og vriing på dokumentert fakta. Når du melder skade her blir du mistenkelig gjort og møtt med en holdning at at du er en kjeltring. Takstmenn bagatelliserer ting for og få ned skadeoppgjøret.
Dyrt. Uoversiktlig når man prøver og finne info om forsikringen gjennom nettbankens sider. Ellers stort servicesenter som gjør at man kommer fort gjennom på telefon.
Prisene er gode, men å få et forsikringsoppgjør betyr telefonkøer i timer.
Jeg har ingenting å utsette på DNB. De har alltid fikset svært konkurransedyktige priser på mine forsikringer, og jeg kjører benchmarking på forsikringene mine en gang i året. De 5 siste årene har DNB kommet best ut. De svarer kjapt, og finner fleksible løsninger. Ingen erfaring med skadesaker, men jeg har sett dem håndtere skadesaker for min mor (som er 81 år gammel), og har blitt rett ut imponert over hvordan de har hjulpet henne i forbindelse med skadeoppgjør på reiseforsikring. Men antagelig hjelper det å være totalkunde (Saga).
Gjør alvorlige feil i forsikringen, og forsikrer heller ikke båt over 1 million.
Har brukt reiseforsikringen en gang. Intet negativt å si om DNB men syntes forsikringen er dyr.
Tror alt er bra men synes at forsikringen er noe høy, så derfor undersøker jeg andre konkurrenter.
Blir stadig dyrere uten noen form for forklaring til meg som betaler/forbruker, det er ikke ok.