DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Husforsikringen til DNB har plutselig steget veldig i pris. Samtidig hadde jeg et innbrudd i fjor der jeg fikk meget dårlig kundeservice fra DNB og det tok lang til før jeg overhodet fikk noe hjelp. Følte meg mest til bry med mitt problem.
Har i de årene jeg har hatt dem som som forsikringsselskap aldri hatt problemer med dem, eller grunn til misnøye. Hjelpsomme kundebehandlere.
Selv om jeg har satt betalingsinnstillingene på at beløpet skal trekkes med engang jeg betaler en regning så tar det flere dager før de trekker det. Og selv om jeg har fortsatt frist på en eller flere regninger hos dem så prøver dem å trekke det før jeg får lønn og dermed får jeg purringer. Håpløst. Har fått minst 6-8 påminnelser selv om alt er betalt.
Kan ikke si å ha blitt fulgt opp så veldig bra... Betaler for den beste forsikringsordningen de har (som dessuten skal matche andres beste tilbud), men så viser det seg at det er masse selskaper som tilbyr bedre vilkår.
Aldri vært noe problem. Blitt vanskelig å få tilbud fra dnb da de la om rutinene. Ikke kundevennlig mer og det går ut over tilgjengeligheten for kundene.
Kunne ha bedre tilbud på pris. Kort behandlings tid det er ganske bra.
Har fått billigst pris mot andre selskap til nå. Har fått tilbud basert på helt like forutsetninger og ingen har matchet dette til nå. Har sjekket to andre selskap. IF og Gjensidige.
Har dårlig erfaring med DNB etter oppgjør / melding om skade ved bruk av reiseforsikringen. Saksbehandlerene fraskriver veldig mye på verdien.
Forsikringene er rimelige. Har ikke fått bedre tilbud andre steder på mine aktuelle forsikringer. Få erfaringer (heldigvis!) Med skader.
Middels pris, grei kundebehandling men har ingen erfaring av utbetalinger av forsikringer.
Bra dekning, men viser lite flexibilitet til å gi god pris dersom noe skal merforsikres. Har 2 bilforsikringer og husforsikring der, men lite fleksible på pris når jeg som godt voksen også skal forsikre motorsykkel.