Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
DNB Forsikring
2.7
359 verifiserte omtaler
DNB Forsikring har blitt Fremtind Forsikring
DNB Forsikring og Sparebank 1 Forsikring ble slått sammen 1. januar 2019 og heter nå Fremtind Forsikring. Les omtaler om Fremtind Forsikring.

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.7
Middels
359 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
-
IKKE NOK OMTALER
DNB Forsikring trenger minimum 10 omtaler.
49%
Middels
49% anbefaler DNB Forsikring
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Motta tilbud på dine forsikringer fra flere selskaper. Helt gratis og uforpliktende!

Utforsk 359 omtaler om DNB Forsikring

FILTRER OMTALER
82
85
64
35
93
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Ventetid

Omtale av  Rajinder S

Ringte 91504800 og 91504818 DNB Forsikring 4 ganger i dag. Ventetid 9 min, 12 min og 42 min... men venter fortsatt! svarer ikke. Prøvde en gang til og det svarer 39 min ikke noe svar. Jeg har brukte ca. 2 timer. Dårlig kundeservice DNB.

Nyttig (2)

Bra, men kostbart

Omtale av  Adrian L. E

God kundeservice, og veldig enkelt og greit lagt opp. Kostbart for studenter/unge voksne om man ikke forhandler seg til en bedre pris. Skulle ønske de kunne ha kommet med bedre tilbud fra starten av, ikke lure folk til å betale dyre dommer for ''den beste prisen vi kan tilby''. For bare jeg sa at jeg kan spare flere hundrelapper i måneden i ett annet selskap fikk jeg en mye bedre pris med en gang uten noe problem.

Nyttig (0)

Kynisk - styr unna

Omtale av  Anders

Forsikring pushes når DnB eiendomsformidling har boligsalg. Kjøper man forsikring sitter DnB på flere roller, dette har jeg som kunde måttet lide for. Forsikringsselskapet i DnB ønsker ikke å ta i forhold som eiendomsformidlingen kan ha forsømt seg. Da skyver de et eierskifteforsikringsfirma, som er helt bananas kyniske, foran seg i stedet. Et produkt som også er pushet på av DnB under kjøp og salg... De ber deg også å om å kontakte takstmann selv. Du får ikke svar, må sitte timesvis å høre på pausemusikk, saken treneres. Forundrer meg ikke om mange klager til Finansklagenemnda!

Nyttig (3)

De har gitt meg det beste tilbudet

Omtale av  Ragnar

De har gitt meg det beste tilbudet så langt. Jeg fikk raskt kontakt med forsikringsselskapet når uhellet var ute. De er veldig raske hvis du f.eks bytter bil. Ikke noe påtrengende salg. De har ryddig oversikt over forsikringene via nettbanken.

Nyttig (1)

Elendig kundebehandling

Omtale av  Beate O

For 2 mnd siden ble leiligheten min totalskadd. Vi får ikke kastet senga eller tingene som ble ødelagt før vi får pengene tilbake. Saksbehandleren vår svarer ikke på mail. etter å ha sendt skademelding etc i posten og fått forsikret oss om at den var bra og oversiktlig, fikk vi vite av saksbehandler at den var uleselig og måtte sendes inn på nytt sammen med takstrapport på mail. Da jeg spør om vi må sende alle papirer på nytt får jeg ikke svar. Han svarer ikke på mail på 2 uker hver gang jeg sender inn mail. Da man ringer får man ikke snakke med saksbehandler, bare beskjed om å vente på svar og at de sender mall og ikke noe de kan gjøre. Jeg trodde en forsikring var rask og utbetalte ting i tide. vi har hatt mange ekstrautgifter og nesten ikke råd til mat da de fleste klærne våre og senga og alt var ødelagt. Svært dårlig kundebehandling når en ringer. Anbefales IKKE.

Nyttig (1)
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Mareritt

Omtale av  Geir

Et mareritt av et selskap. 20-30 minutters ventetid (hver gang!) i telefonen. Svarer ikke på henvendelser på web (kundeservice). Bruker et skadebegrensningsfirma som heller ikke svarer - og heller ikke gjør noe. Vi hadde et trevmatisk innbrudd og skadeverk på egen bolig, og fikk INGEN hjelp. Endte opp med å gjøre hele jobben selv - både identifisering av alt, skadeoppgjør og arbeid etterpå. Mareritt 2: Først brukte de 53 minutter på å svare på kundeservice. Så satt han telefonen videre til saksbehandler ... som ikke svarte. Nå har jeg begynt på runden en gang til... Er det mulig?

Nyttig (0)

Katastrofal!

Omtale av  N

Har meld inn tyverisak hos DNB forsikring, gått over 4 mnd å saken min er enda ikke ferdigbehandlet! Å være kunde hos DNB skulle man tro å være trygg på når uhell oppstår så skal man føle seg trygg på at selskapet troverdig deg og behandlet saken rask og gir deg trygghet! Men her føler jeg man blir bare svindlet av DNB forsikring av premie man betaler til de og alt de dem sier er bare tull og svindle til seg kunder lurer de! Kontakter både media, finansklagenemda og advokat om ikke saken blir behandlet ferdig!! At man skal bruke så lang tid på en ekte real tyverisak er helt katastrofe!

Nyttig (0)

Ble påkjørt. Har ikke hørt noe etter 3 uker

Omtale av  Anne J

Ble påkjørt da jeg stod stille, sendte inn skadeskjema. Har ikke hørt noe som helst etter 3 uker, ikke engang ett skade nr. har jeg fått. Jeg har 3 biler forsikret hos DNB, alle 3 med 75% + 5 år osv. Helt umulig å få tak i de på mail og tlf.

Nyttig (0)

For dyrt

Omtale av  Joachim

DNB har en veldig fin og ryddig oversikt over forsikringene mine, men de prisene som man må betale for f.eks innbo og reiseforsikring synes jeg er stive.

Nyttig (0)

Dårlig kundeservice

Omtale av  Ks

Elendig kundeservice ved skade. Ingen tilbakemeldinger - ingen svar på mail sendt - vi måtte så og si ta hele saksbehandlingen selv ved å ringe og mase og selv få kontakt med firmaet som skulle utbedre en skade på huset. Byttet asap tilbake til Gjensidige. Koster noe mer men mer erfarne kundebehandlere som gir deg svar når du spør.

Nyttig (3)
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Er ok ved normale hendelser

Omtale av  Kenneth

Er ok ved normale hendelser. Mulig de er for dyr, jeg ønsker å få et nytt tilbud.

Nyttig (0)

Sinnsykt kynisk

Omtale av  Joakim

Har aldri opplevd å bli så dårlig behandlet! Kun ute etter å slippe å betale, 0 interesse for å ivareta kunde eller være objektive

Nyttig (0)

Dyrt, og utrolig trege på behandle skader

Omtale av  Gp

Dyrt, leverer ikke det di lover. Kommer ikke igjennom på tlf. Chatten dems virker ikke som di skryter av, der kan di aldri hjelpe med noen ting

Nyttig (0)

Vannskade

Omtale av  Jass

Helt forferdelig forsikring. Anbefales aldri. De leker med folkets liv. Jeg har best ekstra boligforsikring. fikk en vannskade for 6 måneder siden. til nå har jeg ikke fått noe ordentlig svar på skadeomfanget. lang ventetid når jeg ringer, og fikk heller aldri tak i kontaktpersonen. Det opplevde også advokaten min. Det er samme når jeg skriver e post. Det har ingen respekt for mennesker.

Nyttig (1)

Svak tjeneste

Omtale av  Thomas

Venter fremeldes på status på skadesak, straks 3 måneder etter opprettelse. Når det blir forespurt status på epost får man aldri svar, og om man ringer inn på skade-nummeret får en kun beskjeden om "Jeg skal ta det videre med saksbehandler, hadetbra"...

Nyttig (3)
Få tilbud på forsikring
Få tilbud på forsikring
Sammenlign tilbud på forsikringene dine - få tilbud fra flere selskaper helt gratis!
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen oppfølging ved melding av skade, kun et dårlig svar på mail etter 6 dager

Omtale av  Anders

Veldig lett å flytte over til DNB. DNB vil tydeligvis bare ha betalende kunder, men er umulig å få tak i når problemer oppstår.

Nyttig (3)

DNB Forsikring

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR