DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke enkelt å få personlig kontakt eller veiledning etter at de kuttet lokale kontorer
Elendig kontaktmulighet! Har en sak som haster litt og prøver derfor ringe. Satt 1/2 time i telefonkø kl 11.45 til 12.15, måtte gi meg da pga var på jobb. Prøver på nytt hjemmefra, begynte for 15 min siden, tlf svarer sa 1 min ventetid, men venter fortsatt!
Jeg fikk laget en avtale om forsikring for min bedrift i 2012. Både de og jeg har skrevet under på avtalen. I 2018 har de så funnet ut at jeg ikke har en slik forsikring som vi har skrevet under på fordi noen i deres bedrift har funnet ut at jeg har sagt opp avtalen min. Dette til tross for at jeg har alle papirer i orden. Vil nå måtte få dette vurdert i finansklagenemnda. Har alle mine andre forsikringer i Storebrand, og det er en helt annen service der generelt. I DNB opplever jeg saksbehandleren som arrogant, og han overholder ikke avtaler i det hele tatt. Han sier han skal ringe tilbake, men gjør det ikke, han sier han skal sende meldinger innen en frist, men overholder ikke dette. Jeg måtte ta kontakt med lederen for hans avdeling for å få svar i det hele tatt. Jeg har ikke i mitt liv opplevd noe lignende så har du mulighet ikke benytt deg av tjenester hos DNB forsikring. Hilsen kunde organisert gjennom akademikerne.
For et år tilbake ønsket jeg å bytte til fullkasko på min Audi 2013. Fikk råd om at dette ikke var så lurt, da jeg kjørte lite og måtte uansett betale egenandel. Jeg drøftet dette med kollega som bytter fra fullkasko til delkasko! Ett år etter skjer det på glatt føre at bilen er ute av kontroll. Skade på egen bil kom på 50000kr som jeg betaler selv. Uten leiebil i 2 mndr! Attpåtil måtte jeg selv ta kontakt med motpartens forsikringsselskap for oppgjør. Katastrofalt! Styr unna
Ingen oppfølging ved skade, må selv skaffe priser på arbeid da DNB ikke vil sende takstmann. Må legge ut for arbeidet og, forhåpentligvis, få igjen fra DNB etterpå! Tilbakemeldinger er preget av mistenkeliggjøring og uprofesjonell behandling - fikk blandt annet en leksjon i moms refusjon... Omtrent umulig å komme gjennom på telefon. Dette er helt krise - har mange og dyre forsikringer og tidligere Gjensidige kunde.
Etter tre år fandt jeg ut av at DNB solgte meg forsikring som grunnet alder på bilen var uaktuell. Bytter nå!
Har vært kunde i DNB Forsikring mange år, men har ikke hatt skade før. Ja har over 10 skadeforsikringer i DNB, og er såkalt SAGA-kunde i DNB som visstnok skal bety ekstra god oppføling, men når det kommer til skadeoppgjør så betyr det ingen verdens ting. DNB følger ikke opp. Ingen verdens ting skjer, kunden selv må ringe å mase hele tiden. Kundeservice fra helvete. Jeg bytter forsikringsselskap ved neste hovedforfall.
A bunch of unprofessionals... I'm not happy with the way they deal with customers
Det er ikke mye jeg kan si annet enn at det virker som om DNB er et seriøst forsikringsselskap. Til nå har jeg ikke hatt behov for å benytte meg av forsikringen og så lenge polisen blir betalt til riktig tid fungerer alt normalt.
Gode priser på forsikring. Hyggelig og dyktige saksbehandlere.
Pr dags dato har jeg ingen ting annet og si enn at alt er ok
Veldig fornøyd med forsikring hos dnb, men de er dyre og matcher aldri tilbudene mine fra andre selskap.
Lite som er bra, vanskelig å oppnå kontakt med dem ved skadeoppgjør.
Jeg rapporterte inn en vannskade i huset mitt rundt kl 1400 og skadeservice skulle sende RECO skadesanering så raskt som mulig. Etter flere purringer ble jeg ringt opp kl 2100 av RECO som opplyste at de ville komme dagen etter. Jeg fikk svært lite og motstridende informasjon og informasjonen på portalen kunne endres. Jeg sendte inn informasjon som ikke ble besvart ba om tilbakemeldinger som jeg ikke fikk. Måtte til slutt be om takstmann. Takstmannen kopierte i stor grad RECO sin rapport og brukte nesten ett år på å fullføre den. DNB hadde nok som taktikk å slite meg ut og det klarte de. Hvis jeg noen gang har DNB forsikring og må rapportere en skade på nytt så vil jeg gå rett til advokat.
God service på kundesenter, men forsikringspremien oppfatter jeg som høy.