Meny
DNB Forsikring har blitt Fremtind Forsikring
DNB Forsikring og Sparebank 1 Forsikring ble slått sammen 1. januar 2019 og heter nå Fremtind Forsikring. Les omtaler om Fremtind Forsikring.

DNB Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
0
av 29 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
DNB Forsikring

"Grei forsikring men dårlig kundeservice"

Omtale om DNB Forsikring skrevet av Karo for 19.11.2018 07.58

DNB Forsikring har totalt 359 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med DNB Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Grei forsikring men dårlig kundeservice"

Har vært kunde i flere år. Helt ok fornøyd. De har veldig dårlige bonusordninger så jeg tapte bonus på å bytte til DnB. Men da jeg plutselig fikk problemer med å reaktivere e-fakturaavtalen så var det ingen hjelp å få. Det er noe feil i systemet og det hjelper ikke å følge rådene jeg får hver eneste gang jeg tar kontakt. Dette gjelder en faktura fra DnB til DnB nettbank, burde ikke være helt umulig å løse. Men etter mange måneder og flere hundre kroner i gebyr så orker jeg rett og slett ikke mer. Og kundeservice flytter meg bare rundt for å slippe å ta tak i problemet. Heldigvis er det flere andre som er langt billigere :)

Bytt.no
"Grei forsikring men dårlig kundeservice" skrev Karo om DNB Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med DNB Forsikring?
Gjør som Karo og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om DNB Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan M. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God service fra kunderådgiver"

Bra kundeservice. Har hatt forsikringen under ett år så jeg har ingen erfaring med skadeoppgjør

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot og lite hjelp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Problem startet da jeg skadet meg på ferie i Egypt og Falck globale assistanse eier ikke medmennesklig eller en hjelper ved sykdom... Jeg ble skadet i foten og gispet. Ikke en gang kontaktet de meg uten at jeg tok kontakt og de hjalp ikke med medisinsk hjelp slik som å finne lege eller sykehus. De stoppet forsikringen mens jeg enda var på ferien skadet, så, kalte agenten. Kom, aldri å hentet meg og avlevert meg på flyplassen som, jeg ble lovet.. Dette er det verste som kunne skje når jeg reiser alene. Jeg betaler forsiktig men har plutselig ingen forsiktig for Falck bestemmer at de gjøre slik men ville gi de en ny mulighet. Og denne gangen brister jeg håndleddet og legen ber meg ta å holde hånden i ro i noen dager så jeg endrer flybillett og leger melder som regel inn skader. Jeg hadde betalt billetter og hotell selv den uken jeg måtte. Utsette og hadde ingen planer å be forsikring dekke dette, men fordi legen ikke hadde meldt i fra og at hånden ble verre så ble Falck kontaktet ordet med lege for så. stoppe forsikring når de hørte at det var brist i håndledd, begrunnelse var at jeg ga beskjed en dag etter hjemreise. Og selv om jeg ikke ba de om noe annet enn å dekke legeregningene. Så at Falck to ganger stopper forsikring mens jeg er skadet er neppe særlig forsvarlig og vil bli innklaget til forsikringsnemnda og beklageligvis for DnB som jeg har brukt i 25 år som bank har mistet min tillit som et seriøst selskap

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kjempeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

God service og lette å ha med å gjøre. Alltid folk som vet svar på dine henvendelser ved kontakt. Raske på oppgjør ved skade.

Christer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hold dere langt unna denne gjengen!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Dette er så useriøst som man får det. Det skal ikke ta over et år(!!) med flere titalls telefonsamtaler for å løse en enkel sak! Ikke nok med at de ikke dekker det ene eller det andre, men det er umulig å få kontakt med kundeservice. Ofte må man sitte en halvtime-tre kvarter i kø for å komme igjennom for at de kan fortelle deg at du har ringt feil nr og de skal sette deg over. (Det er tydeligvis noe galt med dere automatiske telefonsystem da dette har skjedd flere ganger.) Så man blir satt over blir det en ny kø. Da de endelig svarer så møter man bare useriøse kundebehandlere som er lite serviceinnstilt. Enten er saksbehandler sykmeldt, ferie eller har sluttet. Får endelig en ny saksbehandler som lover å følge opp saken, men nei, ingenting blir gjort, selv etter flere telefonsamtaler. Ender opp med at jeg nå ta saken i egne hender å kontakter deres underleverandører som opplever samme problem med DNB, de lover å ringe/gi tilbakemelding, men ingenting skjer på flere uker etter masing fra både min og deres side. Når man endelig får kontakt med kundebehandleren framstår han som _meget_ arrogant og lite serviceinnstilt og enda mindre forståelsesfull. Jeg vil få fram et poeng av at jeg ikke er en vanskelig kunde, og har tøyet tolmodigheten min veldig langt. Råder alle til å holde seg langt unna dette forsikringsselskapet.

DNB Forsikring har totalt 359 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR