DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Elendig kundeservice ved skade. Ingen tilbakemeldinger - ingen svar på mail sendt - vi måtte så og si ta hele saksbehandlingen selv ved å ringe og mase og selv få kontakt med firmaet som skulle utbedre en skade på huset. Byttet asap tilbake til Gjensidige. Koster noe mer men mer erfarne kundebehandlere som gir deg svar når du spør.
Er ok ved normale hendelser. Mulig de er for dyr, jeg ønsker å få et nytt tilbud.
Har aldri opplevd å bli så dårlig behandlet! Kun ute etter å slippe å betale, 0 interesse for å ivareta kunde eller være objektive
Dyrt, leverer ikke det di lover. Kommer ikke igjennom på tlf. Chatten dems virker ikke som di skryter av, der kan di aldri hjelpe med noen ting
Helt forferdelig forsikring. Anbefales aldri. De leker med folkets liv. Jeg har best ekstra boligforsikring. fikk en vannskade for 6 måneder siden. til nå har jeg ikke fått noe ordentlig svar på skadeomfanget. lang ventetid når jeg ringer, og fikk heller aldri tak i kontaktpersonen. Det opplevde også advokaten min. Det er samme når jeg skriver e post. Det har ingen respekt for mennesker.
Venter fremeldes på status på skadesak, straks 3 måneder etter opprettelse. Når det blir forespurt status på epost får man aldri svar, og om man ringer inn på skade-nummeret får en kun beskjeden om "Jeg skal ta det videre med saksbehandler, hadetbra"...
Veldig lett å flytte over til DNB. DNB vil tydeligvis bare ha betalende kunder, men er umulig å få tak i når problemer oppstår.