DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Lang ventetid på tlf. Lang ventetid på oppgjør. Kverulering og vriing på dokumentert fakta. Når du melder skade her blir du mistenkelig gjort og møtt med en holdning at at du er en kjeltring. Takstmenn bagatelliserer ting for og få ned skadeoppgjøret.
Dyrt. Uoversiktlig når man prøver og finne info om forsikringen gjennom nettbankens sider. Ellers stort servicesenter som gjør at man kommer fort gjennom på telefon.
Prisene er gode, men å få et forsikringsoppgjør betyr telefonkøer i timer.
Jeg har ingenting å utsette på DNB. De har alltid fikset svært konkurransedyktige priser på mine forsikringer, og jeg kjører benchmarking på forsikringene mine en gang i året. De 5 siste årene har DNB kommet best ut. De svarer kjapt, og finner fleksible løsninger. Ingen erfaring med skadesaker, men jeg har sett dem håndtere skadesaker for min mor (som er 81 år gammel), og har blitt rett ut imponert over hvordan de har hjulpet henne i forbindelse med skadeoppgjør på reiseforsikring. Men antagelig hjelper det å være totalkunde (Saga).