DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Husforsikringen til DNB har plutselig steget veldig i pris. Samtidig hadde jeg et innbrudd i fjor der jeg fikk meget dårlig kundeservice fra DNB og det tok lang til før jeg overhodet fikk noe hjelp. Følte meg mest til bry med mitt problem.
Har i de årene jeg har hatt dem som som forsikringsselskap aldri hatt problemer med dem, eller grunn til misnøye. Hjelpsomme kundebehandlere.
Selv om jeg har satt betalingsinnstillingene på at beløpet skal trekkes med engang jeg betaler en regning så tar det flere dager før de trekker det. Og selv om jeg har fortsatt frist på en eller flere regninger hos dem så prøver dem å trekke det før jeg får lønn og dermed får jeg purringer. Håpløst. Har fått minst 6-8 påminnelser selv om alt er betalt.
Kan ikke si å ha blitt fulgt opp så veldig bra... Betaler for den beste forsikringsordningen de har (som dessuten skal matche andres beste tilbud), men så viser det seg at det er masse selskaper som tilbyr bedre vilkår.
Aldri vært noe problem. Blitt vanskelig å få tilbud fra dnb da de la om rutinene. Ikke kundevennlig mer og det går ut over tilgjengeligheten for kundene.