DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har i de årene jeg har hatt dem som som forsikringsselskap aldri hatt problemer med dem, eller grunn til misnøye. Hjelpsomme kundebehandlere.
Selv om jeg har satt betalingsinnstillingene på at beløpet skal trekkes med engang jeg betaler en regning så tar det flere dager før de trekker det. Og selv om jeg har fortsatt frist på en eller flere regninger hos dem så prøver dem å trekke det før jeg får lønn og dermed får jeg purringer. Håpløst. Har fått minst 6-8 påminnelser selv om alt er betalt.
Kan ikke si å ha blitt fulgt opp så veldig bra... Betaler for den beste forsikringsordningen de har (som dessuten skal matche andres beste tilbud), men så viser det seg at det er masse selskaper som tilbyr bedre vilkår.
Aldri vært noe problem. Blitt vanskelig å få tilbud fra dnb da de la om rutinene. Ikke kundevennlig mer og det går ut over tilgjengeligheten for kundene.
Kunne ha bedre tilbud på pris. Kort behandlings tid det er ganske bra.