Eika har alltid vært enkle og forholde seg til, aldri noe vas og tjas, men nå som Arendal & Omegn Sparekasse er blitt en bank for dem med penger...noe de ikke var før...tja...da får vi se da...bankbytte og kanskje farvel til Eika !
Altfor mye fram og tilbake, hadde fast trekk men det ble alltid gjort en to-fire trekk i mnd. Jeg ønsker orden i mine regninger. Trekkdato 19. pr mnd
Fornøgd men vil ha lavere pris, med de samme vilkårene, det er det eneste jeg vil opp år med et bytte
Jeg haar hatt Eika forsikring i mange år. Dog har jeg tidvis benyttet andre, men godt til bake til Eika. Dette skyldes ene og alene bedre pris fra andre i perioder. Er meget tilfreds med kundekontakt og de få oppgjør som har vært. Kan anbefales, men sjekk alltid prisene vært 3 år.
Jeg synes eika forsikring er flinke til å hjelpe deg om det er noen problemer. Men de er også litt dyre
Fått rask og god hjelp når jeg har trengt det. De har vært lett å få tak i på telefonen og gitt god informasjon og servis.
Koster veldig mye. Derfor Jeg vil bytte med en andre forsikring.jeg må betale 2050kr per mån. Bare til 1 bil.
Hoven oppførsel og slett kundebehandling i alle ledd. Ingenting som haster når vi som kunder skal ha hjelp,som vi har kjøpt og betalt!! Men Gud hjelpes oss alle vist ikke vi....vi som er kunder...vi som dere i Eika jobber for...om vi ikke hopper når dere sier det...da er det alvor... En samling av inkompetente som tror at det er vi kunder som er her for dere.....det er nok dere som er her for oss som dere er så heldige og jobbe for...kundene.!!
Syns dem er rimelig på noen områder, men syns også dem er dyre på andre områder. derfor jeg velger å bytte
Jeg var så uheldig at jeg datt og slo meg på tur til Puerto rico Spania og da påstod EIKA at jeg var beruset noe jeg ikke var,så jeg måtte skaffe erklæring på at jeg var edru noe jeg skaffet noe EIKA likte for da måtte de betale for behandling noe de måtte så det er det jeg kaller dårlig kundebehandling så hold dere unna EIKA Per H.
Forferdelig kundeservice. Med mindre du vil betale for å bli anklaget av ditt eget forsikringsselskap anbefaler jeg deg å styre unna, og velge en profesjonell aktør.
Hadde en Subaru Forester Turbo S Forsikringsselskaper er ikke glad i denne bilen når det står på ungdommer, men disse ga en knall pris
Skadeoppgjør/behandlingstid går kjapt og uproblematisk. Nærhet til selskapet/saksbehandler (Tilknyttet landets sparebanker)
Vanskelig å få hjelp ved behov, måtte være streng flere ganger i en og samme sak for at noe skal skje. Velger å høre på motpart. Vanskelig å få dialog og lite behjelpelig. De har salgskonsulenter i bankene nært kunde men de selger kun forsikringa og har intet å si når det oppstår skade. Da er det kun på Hamar man må forhold seg til. Ber man om annen saksbehandler, er det den som har saken som bestemmer om man får skifte eller ikke. Kan ikke anbefales. Skal skifte forsikring når vi får ordnet opp i saken vi holder på med.
Veldig trege når det kommer til å håndtere problem. Hadde en sak der bilen bilen ble ript opp under vask. Deres tilbud på problemet var latterlig , jeg gikk i 0 om jeg mottok deres tilbud. de hører ikke på andre spesialister enn sine egne. Selv om de ikke har noe peiling på ting.
Vi har nå byttet til annet forsikringsselskap, og anbefaler ingen Eika. Kunderådgiveren vi er ekstremt misfornøyd med het Camilla! Hun var meget arrogant og lite kundevennlig. Prisen ble dessuten 500 kr billigere pr mnd i det nye forsikringsselskapet.
Ofte prisøkninger hos Eika forsikring, ellers ok. Ingen skader, så har ikke noen erfaring ellers med kundeservice.
Hadde forsikring: bil, bolig, reise hos eika, det kom vann inne i kjeller etasjen, meldte skade, men fikk avslag. Veldig skuffende fra eika. Måtte bestemme å bytte til IF forsikring med engang. Anbefaller alle å bytte til IF forsikring så fort som mulig, da IF hjelper gjerne og ikke prøver å finne veier bak lover, regler, avsnitt å unggå oppgjøret.
31.08.20 - Er kunde hos Eikaforsikring, kom vann i kjeller etasje, meldte skade, men fikk avslag. Veldig skuffende tilbakemelding fra Eikaforsikring. Skal bytte til If forsikring med engang. [email protected]
Har bestilt en tur og booket hotell jeg ikke kunne dra på pga covid 19. Sendte inn dokumentasjon som ønsket for at jeg skal få refundert beløpet. Får beskjed om at hotellet er booket for 3 personer og at de 2 andre også må søke om og få tilbake sin del selv om jeg har betalt og dekket alt for oss. Har hatt 3 forsikring saker gjennom eika reiseforsikring. 1 saken gikk helt ok, måtte purre 2 ganger på status på sak nmr 1. Generelt har Eika vært dårlig med og kommunisere status på sakene og oppfølging av kunden. Treige utbetalinger Dårlig kommunikasjon Dårlig kundeservice Etter 3 dårlig opplevelse så vil jeg ikke anbefale Eika reiseforsikring da de gjør det mer vanskelig for kunden en lett (som det skal være) Jeg har allerede byttet til nytt forsikringselskap da Eika ikke har levert godt nokk etter mine erfaringer.
Først vil jeg starte med at jeg aldri har havnet i noen form for kollisjoner noen gang, uansett hvilket forsikringsselskap jeg har hatt, så jeg har lite sammenligningsgrunnlag. Men når det er sagt så kjøpte jeg nylig en 8 år gammel bil. Var usikker på hvilket forsikring jeg skulle ha men gikk for den beste forsikringen de hadde, der den dekker motor og girkasse osv. Bilen jeg kjøpte var en bmw 520. Og etter noen måneder så skjer det som ikke skal skje. Bilen lager ulyder, og går ikke helt som det skal. Kjører til nærmeste verksted og får vite etter noen timer at reg kjede er løs, og at det ene og det andre er på vei til å «dø», og at det er stor sjanse at det kan gi motorhavari. Wtf, kun 2-3 mnd etter å ha kjøpt bilen også skal den gjøre meg konk..?? I tillegg så kjører jeg også veldig lite i forhold folk flest. Første jeg gjør er å ringe Eika og forklare den dårlige nyheten. Innen 48 timer får jeg Mail om at de dekker hele kostnaden på nærmere 50.000kr. Ikke visste jeg det var så dyrt og ikke trodde jeg at de skulle dekke det. Fordi jeg hadde lest så mange dårlige anmeldelser med utbetalinger og det ene og det andre(etter at jeg hadde blitt kunde hos dem). Ble forresten kunde samme dag som jeg kjøpte bilen. Så da var det en egenandel på 6000kr, også var alt ordnet etter ca 1 uke. Uten dem så ville jeg så å si måtte ta opp dyre lån eller selge bilen med betydelig tap. Heldigvis redda de meg denne gang, så tilliten min til dem har nå blitt styrket. Ikke fikk jeg inntrykk av at de mistenkte meg for å ha påført skaden selv, eller noe slikt som jeg leser om alle andre som har hatt dårlige erfaringer. Så jeg vil ikke anbefale Eika men jeg vil heller ikke fraråde folk. Ville bare fortelle at de kan være gode å ha med å gjøre også, når noe galt skjer. Så jeg forblir kunde helt til de svikter meg når/hvis jeg trenger dem.
Har eika sin beste forsikring og er totalkunde, fikk maskinskade på bil dvs elektrisk feil... Bil ble levert med bergingsbil til merkeverksted. Det tok 92dager å reparere bil... Grunnet null oppfølging ifra Eika så hadde jeg leiebil i 5dager først og i 12dager til slutt.. Alt dette grunnet lure vilkår. Måtte kjøpe meg ny bil under reparasjonsperioden. Forkastelig selskap.
Ikke anbefalt å bruke avbestilling og reiseforsikring via NAF Xtra, de har avtale med Eika forsikring. Når vi må kansellere reiseopphold pga COVID19, blir ingenting dekket. Da krever de plutselig en helårsforsikring. Reisen ble bestilt i januar. Lureri.
Har vert ok begynner og bli griske... Har ikke mere og tilføye men synes de er blitt mye dyrere. Synes det er merkelig at en mann på 54 år kjører skadefritt i mange år og har full bonus 75% 5 året eller mer... får forhøyet forsikringspremie etter og ha kjørt skadefritt i 2 år med siste registrerte bil. Jeg fikk en økning på årspremien på ca 25% etter og ha vert en ansvarlig sjåfør som har kjørt skadefritt, i tillegg har da bilen sunket i verdi på disse 2 årene. Jeg blir straffet av Eika for og kjøre skadefritt ikke premiert... Hade takk for oss..
Selskapet selger forsikring gjennon sparebankene og tar veldig godt betalt i "administrative omkostninger" Alle mine kontakter med kundebehandlere har vært ubehjelpelig og grenset til det uhøflige. At selskapet delegerer kontakt til sparebankene gjør det vanskelig å finne ut hvem som kan ordne opp i saker. Ingen selvbetjening på nett.