Har en Porsche CT som Eika absolutt ikke er interessert i å konkurrere på pris, noe jeg synes er veldig uheldig da jeg byttet alle forsikringer samt bank til Odal sparebank. Det gjør at jeg nå vurderer å si opp mine forsikringer hos eika
Veldig god kommunikasjon med selskapet. Det som er veldig negativt er skadefirmaet som benyttes. Må vel få si at det er Recower.
nettopp hatt en skadesak og oppgjøret gikk raskt og jeg opplevde behandler som meget profesjonell. jeg som kunde føler meg godt ivaretatt som kunde helt fra salgsprosess og til oppgjør.
Billig og gode tilbud,rask og god service på spørsmål om forsikring
Havnet i en situasjon der gulvet i boligen vi leide fikk vannlekkasje, som betydde at vi måtte flytte ut. Det var ikke vår feil i utgangspunket. Fikk beskjed av denne uprofesjonelle forsikringen at vi måtte betale husleie til hotellet + egenandel (15000kr), men at de dekket maten for oss. Da vi sendte kvitteringer, fikk vi beskjed om at vi betaler 10 000kr av matregningene også. Hvorfor? Vi spurte jo dere på forhånd om det er noen begrensninger på hvor mye/hva vi kan kjøpe, og hva dere dekker. Da vi ikke har tilgang på kjøkken og ikke engang en vannkoker, må vi bestille mat ute, og med økende priser på alt så blir det svindyrt. Hvorfor skal vi betale for mat også når vi praktisk talt er nødt til å flytte ut av leilighet og det er helt ubeboelig der? Hva er egenandelen for, når vi både betaler husleien og matpengene til forsikring? Der ser dere hvor desperate disse folka er når det gjelder å selge bort forsikring, men når du sitter i en krise er det null hjelp å få. Vi har gått 15000kr i overskudd denne måneden, og det er hverken huseieren eller forsikringen som taper. Det er oss det. Dere som leser dette, alltid pass på å få slike ting skriftlig. Hadde vi visst hvor mye vi taper, så hadde vi funnet en ny leilighet isteden for å flytte ut og gjøre det behagelig for huseier. Vi fjerner også alle våre forsikringer herfra.
Fikk et godt tilbud som Njff medlem - da eika tok over etter Gjensidige - prisen er god, vilkårene ser bra ut, men savner direkteoppgjør med veterinær på hundeforsikringen - slik som Gjensidige hadde.
Bra forsikring, men det hadde vært enda bedre med litt lavere priser
Eika vurderte en skade med store hakk på gulv til å være riper og ville derfor ikke dekke skadene. Eika tar gledelig imot pengene dine når de fakturerer deg, men hjelper deg ikke når du faktisk trenger hjelp.
Eika forsikring er selskapet som motarbeider deg på alle kanter. Uansett hvor klar saken din er, nekter de å prøve å hjelpe deg. Selv om det inngår, får du ingenting
Dette selskapet forårsaker hodebry og søvnløse netter. Nekter å høre på kunde og eksterne fagfolk i skadesak. Vet tydeligvis best selv de som sitter på Hamar. Trenerer saken så lenge at skaden blir dobbel så stor og litt til. Har holdt på i 7mnd og er fortsatt ikke ferdig. Dette er under en hver kritikk. SÅ STYR UNNA!!!
Vanskelig å få taki dårlig kombinasjon med dem å dyrt forsikring
Betaler 80 tusen i året og dår avslag på følgeskader
Sen behandlingstid og uklart oppgjør. Vi opplever kommunikasjonen som vanskelig og avvisende.
Har så langt ikke opplevd problemer hos Eika Forsikring. Hus, 3 biler, reise, 2 ulykke og 1 veteran forsikring.Brukt hus og bil en gang, prolemfritt.
Jeg har akkurat hatt en regelrett dr**t samtale med fagansvarlig. Makan til dr**t selskap skal du leite lenge etter .
Var ut for en husbrann i desember. Får ikke igjen det vi har krav på som er 20 000. Anbefaler ikke.
Har gode erfaringer med Eika. Det er viktig at en lokal bank representerer Eika.
Ikke behjelpelig når det skjer en skade…operert knee 2 ganger mistet jobben osv men hjelpen jeg fikk var kun egen andel til behandling….skaden påførte meg økonomisk skade for flere hundre tusen krone .
styr unne på personforsikringer! De tar inn gamle slettede reservasjoner så generelle at 20 år m betaling til tidl Eika bank er bortkastet skulle noe hende!
Jeg har alle forsikringer i EIKA og har så langt ikke hatt annet enn posistive erfaringer med dem. Var involvert i et trafikkuhell hvor de gjorde opp og alt gikk ryddig for seg. Har også hatt steinsprutskade hvor skifte av glass gikk veldig raskt og ryddig for seg. Har vanskeligheter med å finne ut hvordan de skulle gjort ting bedre enn de gjør for mitt vedkommende.
Meget fornøyd og syns att denne var både nyttig og lærerikt
Jeg er en av de som foreløpig er veldig fornøyd. Hyggelige kundebehandlere,ryddig og raskt oppgjør🙂Grusom ventemusikk mens en står i kø😬
Ringt kundeservice for å få sagt opp/evt mer info om min reiseforsikring, samt ringt for spørsmål om hjemmeside. Snakket med en på kundeservice som var uhøflig, og ønsket ikke å snakke med meg om min forsikring. Sa jeg burde ringe noen andre. Når jeg da spurte om hjemmesiden «jeg har bare et spørsmål angående hjemmesiden» så svarte han med «nei, hadet» og la på.. Skal nå si opp alle mine forsikringer i Eika, noe så useriøst har jeg ikke vært med på.
Ringte min saksbehandler på et trafikkuhell, men ble satt over til sentralbord. Der møtte jeg kanskje den mest frekkeste personen jeg har snakket med. Lite hjelpsom, og var mest opptatt av å fortelle hvilke forsikring jeg ikke hadde i stedet for å være løsningsorientert. Forferdelig og irriterende opplevelse.
Meget fornøyd alt er billig og jeg er meget fornøyd