Meny

Eika Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Eika Forsikring
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
14
av 31 innen
forsikringsselskap
55%
anbefaler
Eika Forsikring
Filtrer omtaler
147
87
50
42
107
Sorter omtaler etter
Viser av 433 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Eika Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig men ..."

Jeg valgte Eika fordi det var billig bilforsikring. Jeg økte i mai kjørelengde på forsikringen min, da jeg i juli fikk en regning på 4500 kroner når den vanligvis ligger på 2300. Jeg fikk vite at siden jeg hadde økt kilometerstanden i mai så var det ikke betalt for den nye kilometerstanden mellom mars og mai, jeg synes ikke at det er greit at jeg skal betale for noe jeg ikke hadde i den tidsperioden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyre men bra service"

Dyre men bra service og flinke forsikrings folk på ørskog sparebank

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig opplevelse på alle plan"

Vi kjøpte nettopp hus og hadde en del ting som var forsikret. Eika er vanskelig å ha med å gjøre under hele prosessen dessverre. Fikk ikke dekket noen ting av det som ble ødelagt. Vi byttet fra et annet forsikringsselskap til eika pga pris og en bedre pakke der vi fikk med mer enn vi hadde tidligere. Men hvorfor betale over 35000 i året når man ikke får dekket det forsikringen skal dekke? Vi bytter derfor tilbske til vårt forrige forsikringsselskap igjen. Er du smart, så styr unna eika. Blir veldig mye hodebry.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Morten E. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"MYE dyrere flere av konkurrentene, og generelt dårlig kundeservice."

MYE dyrere flere av konkurrentene, og generelt dårlig kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Har fungert fint, kommer litt dårligere ut på pris i noen tilfeller.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna- null ansvar ved skade - følger ikke opp - saksbehandlere med slett oppførsel"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kort fortalt en dårlig huseier, der vi var nødt til å gå rettens vei for å få det sikret og ferdigstilt. Fullt medhold i 1 trinn i forliksrådet, men huseier gjorde ikke en dritt, selv om vedkommende signerte på overenskomsten. Altså videre rettsbehandling, og her kommer det. Eika ble informert på forhånd at vi måtte ta saken videre til Tingretten for å få en rettskraftig dom, som vi også her fikk fullt medhold på, Med en rettskraftig dom ble tiltaket ferdigstilt og sikret. Flere års mareritt over, og trodde dette var vinn vinn, men neida. I etterkant etter mange purringer på dekning av advokatutgifter og saksomkostninger gikk Eika tilbake på sitt tidligere tilsagn, og håndterte dette som et nytt tilfelle som de ikke var "tilstrekkelig informert om" og derfor dekkes ikke. (Selv om det var en videreføring av eksakt samme sak og det var avklart med en saksbehandler på forhånd) Så hva gjør man med en slik motstander?? Så 60k fattigere, og enda en dyrkjøpt erfaring rikere: Aldri aldri aldri mer Eika. De har en lang vei å gå i forhold til andre for å si det enkelt, en veldig lang vei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig saksbehandling"

Vi har vart over et måned uten kjøkken pga den entreprenører brukt av Eika forsikring hadde ikke nok kapasitet etter rivning av hele kjøkken vår (veg, gulv, himmel) for å fortsette med jobben. (Liten Vannskader oppvaskmaskin). Det er håpløst, vi har klaget flere ganger og nå vi har ikke fått svar etter 14 dager! Vi har en et åring og situasjonen er kritisk. Hvorfor dem begynner et jobb og stopper akkurat etter rivning arbeid? Vi har ordnet tetting av Bolig med andre firma så dem kan bli ferdig med saken men vi fortsatt venter for svar. Vi kommer aldri til å bruke Eika igjen for husforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig med å kontakte"

Fikk etter noe diskusjon utbetalt skadeoppgjør, hadde forventet litt mer smidighet

Stig K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Enkle"

Eika har alltid vært enkle og forholde seg til, aldri noe vas og tjas, men nå som Arendal & Omegn Sparekasse er blitt en bank for dem med penger...noe de ikke var før...tja...da får vi se da...bankbytte og kanskje farvel til Eika !

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Mye rot når det gjelder trekk hver mnd"

Altfor mye fram og tilbake, hadde fast trekk men det ble alltid gjort en to-fire trekk i mnd. Jeg ønsker orden i mine regninger. Trekkdato 19. pr mnd

Stian B. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Fornøgd"

Fornøgd men vil ha lavere pris, med de samme vilkårene, det er det eneste jeg vil opp år med et bytte

Steinar R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bra, men muligens dyr"

Jeg haar hatt Eika forsikring i mange år. Dog har jeg tidvis benyttet andre, men godt til bake til Eika. Dette skyldes ene og alene bedre pris fra andre i perioder. Er meget tilfreds med kundekontakt og de få oppgjør som har vært. Kan anbefales, men sjekk alltid prisene vært 3 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Hva jeg synes om eika"

Jeg synes eika forsikring er flinke til å hjelpe deg om det er noen problemer. Men de er også litt dyre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"For høye priser"

For det meste bare høye priser. Men bra på kundetilfredshet

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"bra kundeservice, bra resoons"

Meget bra kundeservice, kvalitet på oppfølgning. Alltid riktig fakturering

Kjellaug R
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

ønsker å bytte forsikring da jeg har fått ett rimeligere tilbud men fornøyd med service

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"bra.."

bra service og oversiktlig når jeg går inn på mine sider

Elisabeth S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Godt fornøyd"

Fått rask og god hjelp når jeg har trengt det. De har vært lett å få tak i på telefonen og gitt god informasjon og servis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Prisen"

Koster veldig mye. Derfor Jeg vil bytte med en andre forsikring.jeg må betale 2050kr per mån. Bare til 1 bil.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Den Norske mafia"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hoven oppførsel og slett kundebehandling i alle ledd. Ingenting som haster når vi som kunder skal ha hjelp,som vi har kjøpt og betalt!! Men Gud hjelpes oss alle vist ikke vi....vi som er kunder...vi som dere i Eika jobber for...om vi ikke hopper når dere sier det...da er det alvor... En samling av inkompetente som tror at det er vi kunder som er her for dere.....det er nok dere som er her for oss som dere er så heldige og jobbe for...kundene.!!

Daniel W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"litt fornøyd"

Syns dem er rimelig på noen områder, men syns også dem er dyre på andre områder. derfor jeg velger å bytte

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God kundebehandling"

Enkelt å få tak i min kontaktperson. Har hatt 3 skader og hver gang har oppgjør gått smertefritt.

Per H. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"snakker ikke sant"

Jeg var så uheldig at jeg datt og slo meg på tur til Puerto rico Spania og da påstod EIKA at jeg var beruset noe jeg ikke var,så jeg måtte skaffe erklæring på at jeg var edru noe jeg skaffet noe EIKA likte for da måtte de betale for behandling noe de måtte så det er det jeg kaller dårlig kundebehandling så hold dere unna EIKA Per H.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skuffende dårlig."

Forferdelig kundeservice. Med mindre du vil betale for å bli anklaget av ditt eget forsikringsselskap anbefaler jeg deg å styre unna, og velge en profesjonell aktør.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Johnelvin I. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Knall service"

Hadde en Subaru Forester Turbo S Forsikringsselskaper er ikke glad i denne bilen når det står på ungdommer, men disse ga en knall pris

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR