Eika Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Akutt sykdom på reise med skade som følge. Har den mest dekkende reiseforsikring i Eika og Ulykkesforsikring. Ikke mange ukene etter innsendt sak kommer svar på hva som vil dekkes. Ingen utbetaling skjer, men det kommer brev litt over 7. uker etter jeg mottok informasjon fra Skadeportal Eika om at saken var behandlet og ingenting ble dekket. Ulykken som skjedde er heller ikke her svart på. Virker som bingo det disse bedriver. Langt fra den tryggheten jeg ble forespeilet da denne forsikringen dessverre ble inngått
Konkurransedyktig på pris. Usikker på om jeg bytter til Gjensidige, som med årlig utbytte blir noe rimeligere å
Ingen informasjon eller ingen vilje til å løse saken. Måtte ringe og sende mail mange ganger for å få info om saken min. På mail kommer kun autosvar at det er mottatt. Kundeservice kan ikke svare noe , mens det går ikke å få tak i saksbehandleren. Andre forsikringer løser saken innen 6uker, her ventet jeg i mer enn 12 uker og den er ikke behandlet ennå. Har vært mye tull med de fra starten, skal aldri velge Eika igjen.
Lett å få tak i om det er forandringer på forsikringen
De var billigst når jeg byttet selskap ifjor. Nå er forsikringen gått betydelig opp i pris
Ble for dyrt til slutt, gikk fra 24000 i året til 18900.... Da ble det å bytte da..
Ingen informasjon eller ingen vilje til å løse saken. Ble påkjørt når jeg blinket og svingte til venstre. Hadde to vitner i saken som ikke ble tatt til følge. Har npr installert kamera i bilen og bytter forsikringsselskap.
Ingen kontakt og kommunikasjon. Tlf. henviser kun til nummre og siffre og ingen tilbakemelder, kun henvisning til webside og samme tlf.
Kjapt å presisere svar , kjapt oppgjør og elker skade nummer veldig profesjonell
Jeg har veldig veldig bra erfaring med eika forsiktig
Jeg fikk en bedre pris på forsikringene mine fra Tryg Forsikring og signerte avtale med de. 13 dager etter jeg signerte bytte så ringer bankkontakten min i Eika meg og tilbyr en enda bedre pris enn Tryg. Jeg benyttet meg av angreretten hos Tryg og ble værende hos Eika. Eika virker som et selskap hvor kundelojalitet fortsatt lønner seg. Det oppleves for meg som at det blir færre og færre selskaper hvor lojalitet lønner seg, så dette overrasket meg veldig positivt. Det å ha en fast person å forholde seg til angående billån, boliglån, forsikring, dagligbank, sparekonto og regningskonto er veldig praktisk og fint. Jeg kan ringe, og kontakten min husker navnet mitt og spør hvordan det går med huset. Det er service! Eika ga meg boliglån etter at 5 andre banker blankt avviste meg før jeg fikk sendt inn alt av dokumentasjon. Følte at jeg ble møtt på en veldig menneskelig måte. Kommer til å forbli kunde hos Eika!
Gir feil informasjon ved inngåelse av avtale, helt anen sum totalt enn avtalt
Ble syk på reise, var sengeligende. Utendlansk lege sa jeg burde ha sengeligge (noe jeg måtte pga omstendigheten) Fikk avslag på reiseforskringen og ikke dekket noe av det tapte sett bort fra time til legen. Dette på grunn av at lege skrev "should stay in bed" istedenfor "must stay in bed" Så her var det kun et ord forskjell.
Ikke stoler på informasjonen gitt på telefon av Eika "redninger sentral". Sørg for at de sender en SMS som bekrefter samtalen og hva de skal dekke, ellers ved kontakt med Eika Autorisert skadekonsulent motorvognforsikring vil denne informasjonen bli motbevist og du vil bli ansvarlig for utgiftene som påløper når Eika "redninger sentral" opprinnelig oppga at de ville dekke. Eika Autorisert skadekonsulent motorvognforsikring på spørsmål om hva jeg har krav på i henhold til forsikringsvilkårene, er de ikke villige eller behjelpelige med å gi slik informasjon, noe som er ekstremt frustrerende. Bilverdiinnstilling, Eika Autorisert skadekonsulent motorvognforsikring vil ikke gå i dialog selv om du kan dokumentere via FINN og annen 3. parts verdivurdering at deres verdivurdering er 20% avslag, deres svar er arrogant, det er bare å ta det eller la det være.
Godt og ryddig selskap så er godt fornøyd med selskapet
Tar sykt lang tid og tidligere ble oppgjør trenert helt bort. Virker kun som de er ute etter å gjøre livet ditt surt