Eika Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med prisen og kundeservice. Anbefales!
Ikke noe og utsette på Eika, er bare ute etter og finne ut om jeg kan finne noe selskap som er billigere...
Har vært kunde hos Eika i over 2 år nå og har ikke hatt noen uhell eller noe før nå i sommer da jeg ble fratatt veske med mobil, kort og penger oppi. Annmeldte saken hos politet og sendte inn all dokumentasjon de ville ha fra meg, men de gjør alt vanskelig og har nå gått over 4 mnd. Uten noe svar eller tilbakebetaling på det jeg har krav på. Typisk at de ikke har noen problem med å trekke betalinger fra deg i 3 år, men med en gang det skjer noe og de skal betale noe så setter de seg i bakstolen og gjør alt vanskelig eller umulig. Verste forsikringselskapet jeg har vært borti i noen sinne og avslutter mitt medlemskap her med en gang. Forferdelig kundeservice i tillegg.
Eika gir 50% bonus på første bil, og det er det så vidt jeg kan se ingen andre som tilbyr. I tillegg har de en måneds- og totalpris som er lavere enn de fleste andre forsikringsselskap.
Billig på MC og totalpakke løsninger. Utbetaling ved skade uten problemer.
Kommer aldri med nye tilbud. Ikke bra service. Dårlig oversikt på forsikringer.
Min bil var i kollisjon og motparten hadde skylden, Eika er utrolig vanskelig og lite smidig ved utbetalinger. De prøver seg med utrolig lav verdi på bilen, så øker de opp med 50% og så er de bastante på den summen de har kommet fram til på 2 gangs tilbud fra takstmann. En slik arrogant holdning til kunder som er totalkunde hos de er svært lite tilfredsstillende.
Når trenger jeg hjelp eller spørsmål får jeg svar med engang.
Generelt et godt pristilbud, men savner en forsikringspremie til unge sjåfører som kjører skadefritt.
Opplevde at de tok av bilforsikringen min for så å ikke sette på ny når jeg var i en bytte prosess rett før sommerferien. Oppdaget selv etter nesten 3 uker at bilen manglet forsikring. Hadde da kjørt mange km på 14 dager, og hadde vært på ferietur i Danmark uten forsikring på bilen. Må si dette er veldig skremmende med tanke på hvis noe skulle skjedd meg eller andre. Dette er da hovedgrunnen til at jeg velger å se etter annet selskap, samt prisen som jeg mener er vell høy med tanke på at alle mine forsikringer er hos eika.
Veldig bra service pluss at at jeg har mulighet til personlig oppmøte i bank med rådgivning.
Jeg syns det er at dumt at min lokale Eika-bank, og sikkert flere banker, uten å si fra nå trekker 10 kroner i mnd i tillegg til årsgebyret på mitt VISA-bankkort som VISA tar.
Raskt svar på alle spørsmål Det som IKKE er bra er at EIKA IKKE VIL ha kunder som vil forsikre ombygde busser til campingbiler. Bedre kundevennlighet og med det menes forståelse for den enkelte kundes situasjon og behov. Generelt sett er EIKA et selskap som har "glemt" hva kunder er og tenker 90% økonomisk gevinst per kunde.
Hyggelig kundebehandler, spør om du har gjort endringer slik at forsikringen din blir billigere. Minner på og sender oppdateringer en gang i året. Hvis du ikke bruker forsikring går egenandelen din ned for hvert år på alle dine forsikringer. Gunstig for meg hvis det skulle hende noe. Har hatt det samme selskapet i 15 år.
Tungvint å komme i kontakt med, spesielt når man har havarert i utlandet.
Har lokale kundebehandlere. Er ikke helt fornøyd med resultetet av en skadesak for annet familiemedlem. Synes Eika var litt for slappe her.